Hoofdstuk 18

82 1 0
                                    

Het licht schijnt door de gordijnen recht op mijn gezicht.  Ik word langzaam wakker en probeer mijn ogen te openen. Ik kijk naast me en zie Jayden nog slapen. Voorzichtig probeer ik uit zijn armen te komen. Als ik eindelijk uit zijn armen kom sta ik voorzichtig op en loop ik naar de keuken.
Ik open de keukenkastjes en kijk wat we nog te eten hebben.  We hebben niets meer in onze kasten dus ik besluit me om te kleden.
Als ik me heb omgekleed ga ik naar de kantine om broodjes te halen.

Als ik in de kantine loop zie ik Paris.
"Hey Skye!!" Roept ze al voordat ik iets kan zeggen. Ik loop snel naar haar toe.
"Hey Paris" zeg ik terwijl ze me een knuffel geeft.
Voordat ik nog iets kan zeggen zie ik Mason naar binnen lopen. We maken een paar seconde oog contact maar hij kijkt al snel weg.
"Hoe gaat het tussen Mason en Jay?"
"Ik heb echt geen idee Paris. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik wel iets doen of moet ik het gewoon laten gaan?"
"Hmmm i don't know. Misschien moet je het overlaten aan Mason en Jay. Jij kan er ook niets aan doen."
" I know maar het is zo moeilijk om er niets aan te doen"
Paris en ik lopen inmiddels naar de rij voor broodjes.
"Snap ik, maar ik denk echt dat dit tussen Jay en Mason is."
Er valt een ongemakkelijke stilte.
Ik wil nog iets zeggen maar we zijn al aan de beurt.
Ik bestel een paar broodjes waar ik zeker van weet dat Jay en ik ze lekker vinden.
"Hey Par denk je dat Alex hier iets van weet? Hij is toch vrienden met Mason?"
"Ja kan, maar bemoei je er nou niet mee!"
"Oké Oke ga ik niet doen don't worry"
"Anyways ik ga naar Nevada. See you later alligator!"
"Later pik!"

Ik kan het maar niet uit m'n hoofd halen. Daar sta je dan in de lift na te denken.
De dingen die Mason heeft gezegd en gedaan zijn heftig maar Jayden en Mason kennen elkaar al hun hele leven.
Niet alleen dat maar Mason was ook mijn beste vriend. Hij stond altijd klaar voor me.
Ik mis hem wel.
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Jayden en ik zijn eindelijk op een goeie plek.
Ik wil de relatie die we nu hebben niet verpesten.
Als ik niet op dit internaat was gekomen als ik Livia niet had geslagen was ik nooit tussen hun vriendschap gekomen.
Ik weet echt niet hoe ik dit op ga lossen.

Wear the rules || Badass part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu