Hoofdstuk 13

594 18 8
                                    

~^~
"I can't be waking up at someone else's place I know I drink to much can't pay my rent this month I should be saving up But I just got paid!" Schreeuwen Dallas en Nevada.
Ik open langzaam mijn ogen en zie dat ik tegen Mason aan lig.
Ik schrik en draai me zo snel mogelijk om, maar ik ben natuurlijk veelste onhandig en val van het bed af.
Mason word wakker van de knal en kijkt naar me.
Terwijl Dallas en Nevada me aan het uitlachen zijn vraagt Mason of het gaat.
"Euhm ja hoor. Alles gaat toppie niets aan de hand!"
Ik sta op en sla Dallas en Nevada plagend op hun armen.
Ik loop de badkamer in en trek een spijkerbroek aan met een grijze oversized sweater.
"Skyler misschien moeten we even praten!" Zegt Mason tegen me.
"oh ja sure! Wassup?!"
"Skye, jij en Jayden zijn serieus voor elkaar gemaakt. Misschien moeten we doen alsof we een koppel zijn..? Misschien word Jayden daar jaloers van en ziet hij in wat hij fout heeft gedaan..."

"Wacht wil je dat echt doen? Mason wat als onze vrienden het door krijgen?"

"We vertellen het ze. En als we het hebben vertelt beginnen we."

"Okay dan honey bear!" zeg ik tegen Mason als ik in zijn wangen knijp.

"Oh god, Honey Bear kon je niets beters verzinnen?"
"Nah it's cute." zeg ik met een glimlach.

~^~
Nadat ik Nevada, Paris en Dallas heb vertelt over Mason en ik, lopen we naar de kantine.
We zitten met z'n allen in de kantine.
De kantine heeft allemaal houten picknick tafels zeg maar zo'n typische kamp kantine.
Mason zit naast me en heeft zijn arm om mijn middel.
De hele kantine kijkt naar ons inclusief leraren.
Iedereen wist dat Jayden en ik een relatie hadden.

"Okay dus je verlaat je boyfriend voor z'n best friend.
Zielig je bent dus echt zo'n typische meid." Zegt één van de tuttige meiden bij ons op school.
"Hmm ja inderdaad typische badgirl dus ik zou het fijn vinden als je uit m'n zicht verdween." zeg ik met een gemaakte glimlach.
Ze draait haar ogen en loopt daarna weg.
"Babygirl trek je er niets van aan, ze zijn gewoon jaloers."
Hij kijkt me aan en fluistert iets in mijn oor.
"Wacht maar ik ga jou ook naampjes geven."
"Game On babyboy."
"Cringe what the hell Skye."

"Hebben jullie niet geluisterd naar jullie ouders? Niet fluisteren in gezelschap."
Zegt Jayden geïrriteerd.
"Ohja gezellig gezelschap ben jij." zeg ik met een glimlach tegen Jayden.
Ik sta op en wil weg lopen.
Mason wilt opstaan maar ik duw hem weer naar beneden zodat hij weer zit.
Ik loop naar buiten en ga zitten op een bank.
"Toni was je maar hier dan was alles veel simpeler." Zonder dat ik het door heb rolt er een traan van mijn wang.
Ik voel een hand op mijn schouder en kijk op.
"Oh hey Dallas." fluister ik zacht.
"Ik mis haar ook. Maar we gaan hier samen doorheen komen."
Ik leg mijn hoofd op haar schouder.
"vannacht slaap jij bij mij hoor." zeh ik tegen Dallas
Dallas en ik horen voetstappen en staan gelijk op.
Het is jayden die met een bloedneus en een kapotte lip naar buiten loopt.
Ik wil naar hem toe lopen maar Dallas houdt me tegen.
"niet doen" fluistert ze in mijn oor.

Als Jayden uit zicht is loop ik zo snel als ik kan terug naar de kantine.
Hetzelfde meisje dat net naar me schreeuwde komt naar me toen gerend.
"Eerst ga je met de beste vriend van je ex. En dan neemt je ex het voor je op. Eugh wie denk je wel niet dat je bent! Je kan niet de twee knapste jongens op school hebben." Ze duwt me ruw aan de kant en loopt weg.
Ik loop naar Mason toe die ook niet meer op dezelfde plek zit.
" Mason? Wat is er gebeurd? " Mason kijkt op met tranen en loopt weg.
"Paris? Weet jij wat er is gebeurd?" vraag ik.
"Ik denk dat je even met Jayden moet gaan praten."
Zonder na te denken loop ik de kantine uit en naar onze kamer. Als ik voor de kamer sta kijk ik even door het raam.

Jayden zit op zijn bed samen met Alex die hem net een doek aan geeft.
Ik loop naar binnen.
Het voelt toch vreemd aan om nu naar Jayden te lopen.
Net voordat ik me om kan draaien begint Jayden te praten.
"Skye we moeten praten."
Alex draait zich om, om naar de deur te lopen.
"go girl." fluistert hij in mijn oor.
Ik loop naar Jayden toe en ga naast hem zitten.
"Jayden het spi-"
"Skye ik heb jou en Mason vanochtend horen praten over jullie schijn relatie. Ik weet waarom jij het deed maar Mason had een andere reden. Skye Mason vind je leuk en hij probeert jou en mij tegen elkaar op te zetten.
Toen jij weg liep uit de kantine kwam dat meisje terug om met me te flirten. Toen zei Mason dat ze me aan moest raken nu jij er niet meer was om mij aan te raken.
En toen bemoeide die ene jongen uit onze klas Lucas zich er ook mee.
Hij noemde je een slet en toen werd ik boos ik duwde dat meisje weg en stond op om Lucas te slaan. Maar voordat ik Lucas kon slaan stond Mason op en sloeg hij mij met zijn vuist op mijn gezicht. Hij begon te schreeuwen over hoe jij zijn vriendin was en mijn ex. En dat ik me er niet meer mee mocht bemoeien omdat je niets meer om me gaf.." vertelt Jayden.
"Alsjeblieft Skye zeg iets."
"ik weet niet wat ik moet zeggen"
"Ik weet dat ik stom ben geweest en echt arrogant. Alsjeblieft vergeef me. Of je moet niets meer voor me voelen wat ik volkome-" voordat Jayden door kan praten druk ik mijn lippen op die van hem.

Dan komt Mason naar binnen lopen.
"Dat is mijn vriendin jij idioot!" Schreeuwt Mason naar Jayden.
"Wie noem jij idioot ben je helemaal gestoord!" schreeuw ik naar hem.
"Jij bent echt de grootste klootzak die ik ken!"  ik geef hem een duw naar buiten.
Hij neemt steeds meer stappen naar achter totdat we weer voor de kantine staan.
Iedereen staat om ons heen.
"Is het waar?!" schreeuw ik naar hem.
"Wat?" inmiddels staat de hele klas om ons heen.
"Je weet heel goed wat ik bedoel!"
"Oh kom op je weet zelf ook wel dat Jayden niets voor je betekent" hij kom dichterbij en streelt mijn wang met zijn duim.
"Klootzak blijf van me af! Je weet zelf heel goed wat Jayden voor me betekent! Jij wilde Jayden niet jaloers maken jij wilde mij!".
Ik loop terug naar onze kamer gevolgd door de klas.
Jayden pakt Mason vast bij zijn armen omdat hij heel goed weet wat ik ga doen.
Ik pak Mason z'n spullen prop het in zijn koffer en gooi het op het gras.
" Je moet zelf maar weten waar je slaapt maar zeker niet in deze kamer!"
Ik loop de kamer in en laat mezelf vallen op Jaydens bed.
Mevrouw Stone komt de kamer binnen gelopen.
"Skyler kun je me vertellen wat er is gebeurd?"
"Ik weet zelf niet eens wat er is gebeurd."
"we praten morgen wel verder probeer eerst even te slapen."
Zonder me om te draaien sluit ik mijn ogen en val ik in slaap.

Wear the rules || Badass part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu