Ik open de deur en hoor dat de douche aan staat.
Ik leg de broodjes op een schaal. En pak al het zoete broodbeleg wat we hebben.
Ik pak twee borden en wat bestek. Uit de koelkast pak ik een pak sinaasappelsap en vul twee glazen.
Als Jayden de deur opent ruikt hij de lekkere broodjes.
"Goeiemorgen Skye!!" Hij loopt achter me langs en geeft me een zoen op m'n achterhoofd.
Ik ben zo blij met de plek waar we zijn.
En weer denk ik aan Mason.
Hoe voelt hij zich. Eerlijk gezegd denk ik dat hij niet met wil praten.
En ik weet ook niet wat ik zou moeten zeggen tegen Mason.Als we alle broodjes lekker op heb gegeten besluit ik ook te gaan douchen.
Ik zet mijn muziek lekker luid.Jayden is niet meer in onze kamer dus ik besluit lekker een boek te gaan lezen op ons balkon.
Na een half uur geef ik het op en gooi ik het boek neer. Ik sta op en loop naar de deur.
Ik loop door de hal en stap de lift in.
Als ik beneden kom wil ik eigenlijk iets te drinken gaan halen als ik Alex zie lopen.
Ik twijfel een paar seconde.
"Hey Alex!!" Roep ik voor ik van gedachte kan veranderen. Hij draait zich om en loopt naar me toe.
"Hey Skye hoe gaat het?"
"Ja goed met jou?"
"Ja prima hoor. Ik weet wat je gaat zeggen. Ik heb geen idee hoe het met Mason gaat. Hij praat nauwelijks nog."
"Damn it"
"Ik weet zelf ook niet wat ik moet doen maar trust me, hij gaat echt niet praten."
"Ugh ik haat dit zo erg" zeg ik terwijl ik me laat vallen op de houten bank die achter ons staat.
Alex volgt me al snel.
"Heeft Jayden het er nog over gehad?"
"Nee daarom begrijp ik het niet."
"Oh"
"Yooooo Skye!!! Alex!!!" Ik draai mn hoofd en zie Dallas op ons af lopen.
"Waar hebben jullie het over?" Vraagt ze terwijl ze naast ons gaat zitten. Ze legt haar ene been over de andere.
"Jay en Mason." Zeg ik met een zucht.
"Skyler Summer Sanchéz, hoe vaak moet ik het nog zeggen. Dit is niet jouw zaak."
"Ja i know maar kom op we zijn allemaal vrienden."
"Ik zou naar Dallas luisteren als ik jou was Skye."
"Ik haat het feit dat jullie gelijk hebben" ik zucht en sta op.
"Jullie hebben gelijk!"
"Tuurlijk heb ik gelijk." Zegt Dallas met een grijns.Ik praat nog een tijdje met Alex en Dallas totdat ik Jayden zie. Hij komt bij ons zitten en we praten nog een tijdje door.
Op een gegeven moment loopt Mason langs.
Hij kan ons niet eens aankijken en loopt stil door. Ik kijk Dallas aan en ze geeft me een sympathieke blik.
"Hey Skye zullen we naar boven gaan?" Op dat moment zie ik dat Jayden een boodschappentas in zijn hand heeft vol met lekkere dingen.
"Alright love birds! See you later!" Dallas staat op en trekt Alex mee. Ze geeft me nog een knipoog voordat Jayden me mee trekt aan m'n arm.
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
Teen FictionDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...