Hoofdstuk 9

635 15 3
                                    

"Okey vandaag is een speciale dag want we hebben een speciale gast!"
Zegt Nevada door de kamer.
"Dus Skyler welke dans ken je nog?.."
"Uhmm ik ken Imprint van Felix Sandman nog."
"Je wilt niet weten hoe lang ik doe al wil leren." Zegt Lisa een meisje van Nevada haar dansgroep.
"ik kan je de dans leren als je dat zou willen?"
"Oh my god! Zou je dat willen doen?!"
"Ja natuurlijk!"

Na ongeveer twee uur dansen kan ik niet meer.
Ik zeg gedag tegen de meiden en loop naar beneden.
In de hal haal ik nog snel een flesje water en daarna ga ik naar de fietsenstalling voor m'n scooter.

Ik loop naar binnen en alle ogen zijn op mij gericht. Normaal zou ik tegen ze schreeuwen maar ik negeer iedereen en loop naar mijn kamer. Ik steek mijn sleutel in het slot en open de deur.

"hey Jay!" Zeg ik heel vrolijk , Maar het enige wat ik terug krijg is een 'hmm'

Ik rol mijn ogen en loop naar mijn kamer. In mijn kamer besluit ik om me om te kleden.

Als ik een spijkerbroek en een comfortabele oversized trui aan heb loop ik naar de keuken.

"skye? Waar ga je heen?"

"hmmm" antwoord ik nu terug . Wie denkt hij wel niet dat hij is .

Wat je bij doet kun je ook terug verwachten.

Jayden staat op van de bank en pakt me vast bij mijn schouders.
"Skye waarom ga je ineens weer met Nevada om? Je weet dat ik har echt niet mag."
"Okey maar wat heeft dat te maken met mij? Jij mag haar misschien niet , maar ik mag haar wel. "
" Na alles wat ze je heeft aangedaan mag je haar ineens weer? Weet je niet meer hoeveel pijn ze je heeft gedaan?"
" Tuurlijk weet ik dat, maar soms moet je mensen vergeven."
Ik duw Jaydens handen van mijn schouders en loop de deur uit.

"Hey skye!" Eugh Paris ik ben echt niet in de nood.
" Hmmm" ik negeer haar en loop langs haar.
Terwijl ik zo snel mogelijk naar buitloop hoor ik allemaal mensen om me heen fluisteren.
"Denk je dat het uit is tussen Jayden en Skyler?
" Kunnen jullie je bekken houden?!"
Een paar mensen zeggen nog wat maar de rest houd hun mond.
" Slimme keus." Zeg ik voordat ik de deur uitloop.

Ik loop het grasveld op en ga zitten tegen een boom.
Ik snap dat Jayden het vreemd vind dat ik ineens weer aardig doe tegen Nevada.
Eigenlijk heb ik nooit echt verteld wat Nevada heeft gedaan.

    *flashback*
~in Mexico nadat Skyler Nevada tegen komt in het hotel~
'Skyler wat is er tussen jou en Nevada ?' Vraagt Mason aan mij.
'NIKS OKÉ!' Schreeuw ik naar Mason met tranen in mijn ogen.
"Skye rustig hij vroeg het maar niks aan de hand!' Jayden trekt me in zijn armen en ik huil nog harder.
'Gaat het wat heeft ze gedaan ik sla haar de pleures in als ze je pijn heeft gedaan!"
"Niks Jay niks- zeg ik snikkend. Ze heeft alleen wat dingen gezegd waar ik het niet over wil hebben!"
"Je kan ons alles vertellen he Skye!' Zegt mason terwijl we nu in een groepsknuffel staan.
"Eugh Okey kom mee!'
Ik trek ze mee richting de boulevard en daar gaan we zitten op een bankje.
"Ik weet niet of jullie de roddels over mij hebben gehoord?"
Ze knikken.
'De roddels over dat mijn ouders super bekend en rijk zijn. En dat ik geschorst ben van acht verschillende scholen. En dat ik drank en drugs verslaafde was. Nou al die roddels zijn waar en en.' Ik begin weer te huilen en Jayden knuffelt me weer.
"Wat maakt het uit jij bent wie je bent. Je hebt ons en met ons bedoel ik Paris Mason en mij.'
"Je snapt het niet ik vertrouwde Nevada hier mee. En ze heeft het verspreid.'
~ einde flashback ~

En om het allemaal erger te maken de dag voordat ik jarig was , was ik wereldwijd nieuws .
Ik werd bekeken door elke paparazzi in elke hoek.
En de dag van mijn verjaardag zijn we gaan shoppen en uit eten gegaan.
Met we bedoel ik Mason , Paris en Jayden.
En die zelfs avond voordat we een groot feest zouden hebben op het strand kwam mijn moeder ook nog is opduiken.
Ik weet nog dat ik Jayden riep en we toen samen uit de boom naast het balkon zijn geklommen.
Voor alle duidelijkheid mijn moeder is de duivel haar zelf.
Inmiddels voel ik de tranen over mijn wangen glijden.
"Skye ?? Wat doe jij hier? Gaat het?" Hoor ik een bekende stem zeggen.

Heyy Heyy Heyy.
Sorry dat het zolang duurde maar hier is ie dan hoofdstuk 9.
Dit hoofdstuk gaat meer over wat er allemaal is gebeurd door Nevada haar acties.

Als je verward bent en het even niet meer begrijpt.
De flashback komt uit hoofdstuk 21 en het stuk over Skye haar verjaardag staat in hoofdstuk 26 van Badass.
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden.
Als jullie het leuk vonden laat dan zeker een stem en een reactie achter!
Liefs, Issi

Wear the rules || Badass part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu