" Ik weet het niet Mason. Moet het goed gaan?" Zeg ik met een zucht tegen Mason
" Hey rustig, ik ben er altijd voor je. no matter what!"
"Thanks Mason." Zeg ik met een glimlach.
"ik ga denk ik even met Jayden praten. Ik spreek je later Mason." Ik geef hem een knuffel en ren naar boven met één van de grootste glimlachen die ik ooit heb gehad.
Als ik boven kom zie ik een groep meiden voor de deur staan. Als ik goed kijk zie ik Jayden tegen de deurpost leunen. Ik ga bij de meiden staan alsof ik erbij hoor.
"Dus Jayden ben je weer single ,zijn jij en Skyler uit elkaar?!"
" Eugh stop met flirten hij is van mij!"
"Dames dames , Skyler en ik zijn niet uit elkaar!"
"Ach ja, Jayden als je een pleziertje wilt in de avond ben ik er voor je!"
"Daar heb ik al iemand voor." Zegt Jayden.
Op dit moment kan ik er niet meer tegen en duw alle meiden inclusief Jayden aan de kant.
Ik loop boos naar mijn kamer. Woedend gooi ik de kast deur open , ik pak er wat kleren uit en stop ze in mijn tas. Ik pak mijn laptop mijn oplader en mijn telefoon. Zodra ik klaar ben ren ik de kamer weer uit.
"Skye waar ga je heen?!" Hoor ik Jayden schreeuwen.
"ooehhh misschien gaan ze nu wel uit elkaar!" Schreeuwen een paar meiden vrolijk.
" Kunnen jullie allemaal oprotten dit is jullie schuld !" Schreeuwt Jayden tegen de meiden.
Ik ren zo hard als ik kan naar mevrouw Stone. Als ik voor haar kamer sta bonk ik op de deur.
De deur word open gedaan.
"Skyler wat doe jij hier?"
"mevrouw mag ik hier slapen?" Vraag ik.
"natuurlijk! Ruzie met jayden ?" Ik schud mijn hoofd en mevrouw Stone laat me binnen.
"je kan een nachtje in de logeerkamer slapen." Zegt ze met een glimlach.
Ik loop naar de kamer en laat me vallen op het bed. Wat denkt hij wel niet dat ik zijn seks speeltje ben ofzo. Dat is het meest walgelijke wat ik ooit heb gehoord. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.
Ik word wakker door een hard geluid een deurbel ofzo.
"M-mevrouw Stone weet u t-toevallig waar Skye is? " hoor ik Jay vragen.
"Nee jongen ik zou niet weten."
"oh oké bedankt! "
Mevrouw sluit de deur en ik sluit mijn ogen weer. Een paar uur later gaat mijn wekker
"eugh hoe laat is het dan? " ik zucht en zie dat het al acht uur 's ochtends is.
Ik wrijf in mijn ogen en sta op. Ik kleed me zo snel mogelijk om en loop dan snel naar de deur. Voordat ik weg ben begint mevrouw Stone met praten.
"Skyler hier! En gedraag je een beetje wil je!" Ik vang de banaan die mevrouw Stone naar me gooit en loop de gang op.
Op de gang zie ik allemaal leraren aangezien dit de verdieping van de leraren is. Ik loop richting mijn lokaal en zie Jayden. Jayden heeft rode ogen en wallen , waarschijnlijk heeft hij me gezocht vannacht.
Ik loop ongezien het lokaal in.
Ik ga achteraan zitten en pak mijn laptop. Er wilt een meisje naast me zitten maar voordat ze dat kan doen zet ik mijn tas op de stoel.
"Goeiemorgen leerlingen. " begint de man.
" Vandaag de presentaties. " oh shit dat was het ik wist dat ik iets moest doen voor school.
"Laten we beginnen met de beste studente van het jaar.
Skyler Sanchéz!" alle ogen kijken nu naar mij.
Ik sta op en loop naar het bord." Hoi allemaal, mijn presentatie gaat over hoe je hart breekt.
Als je een vriend of vriendin hebt en diegene zegt dat ie al iemand heeft voor leuke nachtjes.
Het is hetzelfde als dat je zegt dat je vriendin een seksspeeltje is.
En dat vind ik echt walgelijk.
Dat is het moment dat je je realiseert dat de badboy de badboy blijft en de badgirl de badgirl blijft.
Wij kunnen niet veranderen alleen tijdelijke verandering.
En zo is het leven gewoon.
Liefde komt en gaat en meestal gaat het. En dat heb ik geleerd liefde is niets meer dan een gebroken hart . Want niets breekt als een hart . Dat was mijn presentatie over het hart. ""dat was niet wat ik bedoelde met een presentatie over het hart. Ik vond het een hele mooie presentatie , maar het was niet wat ik wilde zien dus ik reken het fout. Volgende week moet je een nieuwe presentatie geven over het hart. " ik zucht en loop terug naar mijn tafel.
"Jayden Bradley het is tijd voor jouw presentatie over de buik. "
"Hoi allemaal , mijn presentatie gaat over de buik. Ken je dat vreemde gevoel in je buik? Als je iemand ziet en je ineens vlinders in je buik voelt. Nou dat gevoel ken ik wel. Wat nou als je vriendin denkt dat je niet van haar houd , wat als ze denkt dat ze je seksspeeltje is? Het eerste moment dat ik haar zag voelde ik vlinders in mijn buik. Ik denk niet dat ze beseft dat ik geen enkel meisje wil dan dat ik haar wil. Vlinders in je buik is een soort verliefd gevoel. Het is een gevoel dat ik alleen bij haar voel. De enige van wie ik echt hou. Dit was mijn presentatie over de maag."
"Meneer Bradley hetzelfde geld voor jou. Volgende week moet je een hele nieuwe presentatie voorbereid hebben. "
Inmiddels heb ik tranen in mijn ogen en kijkt iedereen naar me. Ik veeg me tranen weg zodat niemand het kan zien. De leraar roept de volgende persoon en ik pak mijn tas en loop het lokaal uit.
Ik loop naar Mevrouw Stones kamer en zoek de sleutel. Ik til de deurmat op en daar ligt de sleutel . Als ik binnen ben pak ik al mijn spullen en loop ik naar mijn eigen kamer.
Gelukkig is Jayden er nog niet. Ik loop naar mijn kamer en ga liggen op mijn bed. Vannacht was echt een kut nacht ik heb bijna niet geslapen. Ik sluit onwetend mijn ogen en val in slaap.
Heyy , dus hier is hoofdstuk 10. Hij is extra lang omdat ik heel lang niets heb gepost. Wat denk jij dat er gaat gebeuren?
Laat het zeker weten !
Ik vind het echt leuk als jullie reageren dus alsjeblieft last jullie mening achter!
Vergeet ook niet te stemmen
X Issi
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
Teen FictionDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...