~^~
"Dames en heren zoals jullie weten begint de herfstvakantie.
De aankomende weken word het mooi weer. Iedereen die niet naar familie gaat, gaan met ons op kamp." Zegt onze gym docente.
"De volgende namen gaan met ons mee. Omdat niet iedereens ouders heeft gereageerd gaan ze ook met ons mee.
Skyler, Nikita, Mason, Paris, Naomi, Natalia, Nevada, Alex en Jayden.
Jullie zitten in de groep die ik begeleid.
De kamers zijn ingedeeld.
Willen jullie ze al horen? " iedereen begint met schreeuwen.
"Nou dat neem ik aan als een ja.
Okey Skyler, Nevada, Alex, Mason en Jayden dat is één groep.
Paris, Nikita, Naomi en Natalia dit is de andere groep.
De groepen worden niet veranderd of jullie het nou leuk vinden of niet.""Oké jullie weten nu allemaal jullie groep en kamers.
Jullie moeten allemaal jullie spullen inpakken. Jullie mogen Eén koffer mee een sporttas en je school rugzak.
We vertrekken morgen ochtend.
De vakantie duurt twee weken maar de mensen die op kamp gaan zijn drie weken weg. Dat betekent dat jullie een week school missen. Die week leren jullie dezelfde dingen op kamp maar dan in een interactieve manier. Veel plezier! " Zegt de directrice voordat ze weg loopt."aarde naar mevrouw Sanchéz!" Zegt Nevada terwijl ze voor m'n hoofd zwaait met haar hand.
"Oh hey Nevada.. Sorry ik zat diep in gedachte."
"We zitten samen in een kamer!"
"Huh wacht Echt?!"
"yes Sanchéz let je wel op?!"
Voordat Nevada kijkt ren ik naar onze gym docente die nu staat te praten met de directrice.
"Mevrouw! Ik was niet echt aan het opletten door wat euhmm problemen.
Maar klopt het dat Nevada en ik samen in een groep zitten?"
"Euhm ja dat klopt samen met Mason, Alex en Jayden."
"Wacht zitten we ook met Mason en Jayden?"
"Ja en Alex."
Ik heb geen flauw idee wie Alex is maar dat zie ik wel.
Ik word al snel uit m'n gedachte gehaald door Jayden die begint met praten.
"Is er een probleem Skyler?" Vraagt Jayden die me heel arrogant aan kijkt.
"Owh nee hoor Bradley."
Ik krijg een grijns en loop weg."Mevrouw Sanchéz! Er is nog iemand die bij jullie groepje hoort zie ik nu!"
"Oh, mevrouw wie hoort er dan nog meer bij ons?"
"Euhm Dallas? Klopt dat is dat haar naam. Ik heb gehoord van mevrouw Stone-"
"Skyler!!!"
Ik draai me om en zie Dallas naar me toe rennen.
"Ik zei toch dat ik naar deze school zou komen?!"
Ze springt op me waardoor ik haar gelijk vast pak.
Een paar tranen verlaten mijn ogen.
Ze laat me los en kijkt me aan.
Ze veegt mijn tranen weg en begint met praten.
"Ik ga met jullie mee morgen dus we gaan het gezellig maken! Wie gaan er bij ons in de kamer?"
"Nevada hier gaat met ons mee."
"Wait Nevada?...."
"Alles is goed het is opgelost."
"oh okey. Wie gaan er nog meer met ons?"
"Hmm de enige belangrijke persoon die mee gaat is Mason. Voor de rest wat vervelende personen Jayden en Alex geen idee wie Alex is tho maar maakt niet uit." Zeg ik terwijl Jayden en Mason gewoon naast ons staan."Nou meiden en jongens wij gaan nu zelf ook inpakken veel succes tot morgen!" Zegt onze Gym docente en ze loopt samen met de directrice weg.
"Komen jullie mee naar mijn kamer?"
"Ik kom als ik klaar ben met mijn spullen inpakken! Doeii meiden tot straks!"
Zegt Nevada terwijl ze weg rent.
Ik grinnik maar pak dallas toch vast bij haar pols.~^~
Ik open de deur terwijl ik Dallas nog steeds vast heb.
"Jeez Skye jij hebt haast.
Ik laat mezelf op de bank vallen en trek Dallas mee.
Ik begin met praten.
Ik vertel haar hoe jayden in een coma lag hoe Nevada en ik het goed hebben gemaakt en hoe Jayden en ik ruzie kregen.
" wacht na alles wat je voor hem hebt gedaan is ie gewoon weg gegaan?ik zei nog zo tegen hem als hij jouw hart breekt breek ik zijn nek.
Dus we pakken hem wel terug dit kamp. Old fashion way." Zegt ze met een grijns
"old fashion way!"~^~
"Jongens en meisjes, allemaal even verzamelen!"
Jullie worden Ingedeeld in de bus.
De groep van Skyler even verzamelen.
Jullie zitten op de achterbank-" voordat ze verder praat trek ik Nevada en Dallas mee.
Ik ren de bus in en ga zitten in het midden van de achterbank.
De achterbank heeft precies drie plekken.
Na de drie plekken zitten er gewoon rijen stoelen.
Jayden En Mason zitten samen en Alex zit alleen.
Ik pak wat snoep uit m'n tas en leg het op dallas' schoot.
Daarna pak ik mijn box en zet ik wat muziek op.
"And were gonna let it burn!" Schreeuw ik mee met de muziek.
Zodra de docente zegt dat mijn box uit moet begint de halve bus mee te zingen.
"ach laat maar gaan." Zegt de docente terwijl ze zucht.Na ongeveer een half uur draait Jayden zich om.
Mason, Paris, Nevada, Dallas en ik zitten al de hele reis gezellig te doen.
"Kunnen jullie, jullie kut muziek uit doen.
En waar zijn al mijn vrienden heen.
Jullie focussen allemaal op Skyler.
Mason man ik dacht dat je m'n vriend was?!"
"Nou dat jij nou ruzie hebt betekent niet dat ik ruzie heb. donder op man!"
"Prima doeii!" Jayden duwt Mason weg waardoor Mason valt.
Jayden staat op en loopt naar de andere kant van de bus.We praten nog wat door totdat we op het park zijn.
Het zijn allemaal kleine huisjes met precies twee stapelbedden en een twee persoonsbed, en een kleine badkamer.
Voor de bedden staan kisten iedereen heeft een eigen kist om spullen in te leggen.
We lopen het huisje in met z'n allen en iedereen claimed een bed.
Paris en Nevada rennen naar een stapelbed.
En Jayden loopt naar het stapelbed waar Alex op zit.
Dan blijven alleen Mason, Ik en het twee persoonsbed over.
De laatste keer in Mexico dachten we dat Mason en Paris een relatie hadden.
Ze hadden heel even een relatie maar zijn uiteindelijk toch beste vrienden gebleven.
"Skye ik kan op de grond gaan liggen of ik vraag of er een andere kam-"
"Mason het is al goed. We zijn beste vrienden komt wel goed!"
Ik geef hem een knuffel om zijn nek.
Als ik los laat kijk ik in zijn ogen.
Maar voordat ik iets tegen Mason kan zeggen trekt Dallas me mee naar buiten.
"let's get some food!"
Ik draai me nog een keer om Mason kijkt nog steeds met een glimlach.
Heel even voel ik een heel vreemd gevoel in mijn buik.
Ik draai me weer om en ren naar Dallas en Nevada die alweer een stuk verder zijn.~^~
Ik loop de badkamer in en trek een joggingbroek aan met een hoodie.
Ik poets mijn tanden en doe mijn haar in een knot.
Ik loop de badkamer uit en zie dat iedereen al ik bed ligt.
Mason zit rechtop in het bed.
Ik zie dat Mason geen shirt aan heeft maar alleen een joggingbroek.
Ik voel dat ik rood word.
Waarom denk ik zo. Ik heb nog nooit iets voor Mason gevoeld dus nu ook niet.
Ik duw de dekens opzij en stap in het bed.
Ik scroll nog wat door m'n telefoon totdat ik besluit om te gaan slapen.
Het duurt niet lang voordat ik in slaap val.
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
Teen FictionDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...