,,No ja stále čakám" hovorila mi mama a čím dlhšie som rozmýšlala tým bol jej výraz prísnejší. ,,No mami.."začala som ,, Mami to bol len jeden nový žiak z našej triedy a mňa s ním dala učiteľka sedieť a povedala aby som mu to tu poukazovala...Chápeš?" Ona:,, Áno veď predsa viem aké to byť najspoľahlivejšom žiačkou triedy..." dopovedala a už sa ma nič nepýtala tak som spokojne odišla do svojej izby. Sadla som si za počítač, že si začnem robiť domáce úlohy no vtom na mňa vyskočilt asi 4 správy od Marcusa:
,, Ahoj"
,, Neprišla by si dnes k nám??"
,, Neboj sa nebude tam Tinus, lebo je na futbalovom tréningu"
,,Prosím"
Ja som nevedela čo mu mám odpovedať tak som napísala,že dnes nemôžem lebo idem do kina so Zoe, ale že keď chce môže ísť s nami.
Marcus odpísal, že veľmi rád pôjde. No ja som mala väčší problém musela som este presvedšiť Zoe aby išla s nami do kina, tak som jej hneď zavolala:,, Ahoj Zoe išla by si s nami dneska do kina?"
Ona:,,No vieš dneska som sa chcela učiť ale šak môžem..."
Ja: ,, Ok čakáme ťa pred kinom aj s Marcusom"
Ona:,, Čo pôjde aj on?!"
Ja:,,Áno,no ale už si povedala, že pôjdeš.(zasmiala som sa)
Ona:,, Ok šak pôjdem, musí na vás dávať niekto pozor" (teraz sa zase smeje ona)
Ja:,, Ok tak o pol 5 sa stretneme pred kinom"
Ona:,,Jasné"
Ja: ,, Tak čau vidíme sa "(a vypala somtelefón)
Teraz zasa nastala tá otázka.. ,,Čo si obliecť?..." Rozhodujem sa medzi čiernymi a modrými šatami. Po dlhom premýšlaní som sa rozhodla pre tie čierne a k nim si dám konverzy a dám si strašne výrazný make up, aby som nemala také kruhy pod očami. No už som oblečená aj namalovaná tak už vychádzam z domu a mama sa ma pýta: ,, Cara, kam ideš?"
Ja: ,, Mami idem do kina so Zoe"
Ona:,, A máš spravené úlohy?"
Ja:,, Jasné mami." (zasmiala som sa a zabuchla za sebou dvere)
Už som bola pri Marcusovom dome a a ,,kokos,, vrhne sa na mna volaký veľký pes a vzadu na chrbáte mi roztrhne šaty. ,,,Bože"(to som zakričala asi na celé mesto) No šak keď už som bola pred Marcusovím domom tak som zazvonila. Otvoril Marcus ,,Čau to čo sa ti stalo?"(smial sa)
Ja: ,,No skočil na mňa nejaký pes od susedov..."
On: ,, Jaj(haha)to bol Rex, on on je inak zlatý len sa chcel s tebou skamarátit"
Ja:,,No len mi roztrhol šaty na chrbáte čiže... sa uz nestihnam asi vrátit domov lebo nás Zoe čaká o pol 5.."
On:,,Počkaj mama tu bude mať niečo..sak poď dovnútra neboj sa neni tu Tinus "(hahahah)
Ja:,, No ok ale neviem či mi bude niečo dobré"
On:,,čakaj"
Po 5minútach prišiel Marcus aj s krásnymi fialovými šatami, ktoré vyzerali, že budú v mojej veľkosti.
Marcus:,,Tumáš skús si ich, choď sa prezliecť do mojej izby."
Ja:,,ok"
No skúsila som si ich a sedeli ako keby boli z mojej skrine ,,úplne úžasné,,
Vyšla som z izby a Marcus na mňa pozerá s vypleštenými očami a jediné čo z neho vypadne je ,,WOW." Ja si len zahriznem do pery a kráčam ďalej. ,,Môžme ísť?" Spýtala som sa Marcusa a ok prikývol. Podakovala som Marcusovej mame a išli sme. Celú cestu sme bežali lebo sme to museli stihnúť do pol 5. Keď sme tam dobehli uz nás tam čakala Zoe aj s jej znudeným výrazom ,,Kde ste boli tak dlho?! Ja tu čakám už už 15minút!."No vieš Marcusov sused má psa a on sa chcel so mnou zonámiť a....." Ani ma nenechala dopovedať to a uz začala:,, Prosím ťa nevymýšlaj si takéto hovadiny fakt ma to nezaujíma" Do tejto debaty sa pripojil aj Marcus:,, Vieščo Zoe ale Cara si nevymýšla naozaj a ani si ju nenechala to dopovedať."
Zoe:,,Viete čo ja vás mám už plné zuby čaute" (hodila po mne náš náramok priateľstva a odišla)
Ja som si sadla na chodník a začala som plakať. Marcus si ku mne sadol a začal ma utešovať: ,, Neplač ona sa spamätá a zachvílku bude ľutovať čo spovedala...." Ja som sa na neho len pozrela so slzami v očiach ,,Ďakujem" a hodila som sa mu okolo krku a začala som ešte viac plakať. Marcus videl, že mi je uz trochu zima (predsa bola som vonku len v šatách na ramienka) a zakryl ma svojou bundou a povedal:,, Neplač už toľko poď odprevadím ťa domov nebudeš tu predsa sedieť celý večer."
Ja:,, Marcus?"
On:,,Áno?"
Ja:,,Prosím ťa nemohli by sme ísť radšej k tebe nechcem aby ma mama videla takto..."
On:,,Jasné pôjdeme?"
Ja:,,Hej"
Pomaly sme išli domov a ja:,,Sorry za skazený večer"
On:,, Vpohode hlavne, že už neplačeš"(usmial sa na mňa)
Už sme pri Marcusovom dome a ja som sa ho spýtala, že ču mu nevedí,že budem u neho doma takto večer. Marcus povedal, že mu to vôbec nevadí-je rád. Už sme vošli domov a Marcusova mama začala hovoriť: ,,Čo ako? Užili ste si večer?"
Marcus: Mami vieš čo radšej to nechaj tak..." a odkráčali sme spolu do izby.
Vošli sme do izby, vrátila som Marcusovej mama tie krásne šaty, Marcus mi požičal svoje tričko. Potom Marcusa volala jeho mama a odišiel z ižby ja som sedela ja jeho posteli ale nevydržala som to dlho tak som si lahla a zaspala. Keď sa Mac vrátil ja už som spala.*******
Na druhý deň ráno som sa zobudila a Mac mal už pre mňa prichystané raňajky povedal: ,,Poď sa naranajkovať a pôjdeme do školy ok?" A inak moja mama volala tvojej, že si u nás prespala aby nemala starosti."
Ja: ,,Aha ďakujem a ak sa môžem spýtať, ty si spal kde?" ,,Ja som spal na tomto gauči šak nechal som ťa spať v mojej posteli ked si tak pekne spala mi prišlo také blbé ťa vyhadzovať. Ok poď už dole čakajú ťa raňajky" Išli sme teda na raňajky a potom sme išli do školy zase spolu s Tinusom. Tinus celú cestu mlčal až keď sme prišli do školy išiel za svojou partou. Prešly 4 hodiny a nič fakt som si myslela,že Tinus bude mať nejake blbé poznámky ale nič? To ma prekvapilo. Ani Zoe mi nič nepovedala ale zato sa začala kamarátit s tou fiflenou s ktorou sedela. A na poslednej hodine sme mali zastupované tak sme mohli robiť čo sme chceli vtedy za mnou a Marcusom prišiel Tinus aj s jeho partou a začali hovoriť: ,,Cara aj ku mne sa prídeš vyspať tak ako aj k Marcusovi a Martinusovi? Aj ku mne príď. (hahaha) Aj ja by som sa sa s tebou rád vyspal.(hahah)
Marcus povedal: ,,Vieš čo môj super braček to nepovedal celé.. Cara síce spala u nás ale nespala so mnou ja som spal na gauči a ona na mojej posteli. Tak padajte lebo už nebudem taký milý a nechajte Caru napokoji ok?!!" Potomto už tá Martinusova partia odišla lebo zazvonilo. Teda naštastie, že zvonilo lobo neviem čo by spravil Mac keby neodišli. Ale bolo to od Tinusa hnusné... Odišli sme s Macom domov a ja som musela ísť zase vysvetľovať mame prečo som spala u Marcusa. Ale mama ma privýtala s úsmevom na tvári: ,, Ahoj zlatíčko" Ja na ňu pozeráma pýtam sa ,, čo sa stalo?" ,,No šak Marcusova mama volala, že ste sa vrátili z kina neskorej a chcela aby si u nich spala.." Pomyslela som si ,,no tak teraz ma zachránila Marcusova mama.." Išla som do izby a pomyslela som si:,, tú rodinku začínam mať rada...."♡Ahojte♡ Takže tu je pokračovanie prvej časti New year,New rules,New love. Dúfam, že sa vám páči a budete čítať aj ďaľšie. Ďakujem za pekné komentáre kt. ste písali pod prvú časť tohto príbehu.❤❤
PS:Ak tam budú nejaká gramatické chybičky tak si to nevšímajte a čítajte ďalej.😂😂❤🍯
♡2♡
YOU ARE READING
New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}
Teen FictionZačína sa nový rok jedno dievča menom Cara si myslí, že to bude taký istý rok ako každý iný....vtom sa však mýlila... ?#5-mmer ?#4-mmer ?#19-marcusandmartinus ?#16-marcusandmartinus ?#15-marcusandmartinus ?#14-marcusandmartinus ?#6-mmer ?#37-lovesto...