New Year, Ner rules, New love

109 9 3
                                    

Vtom prišiel Mac zo sprch prehrabol si jeho krásne blond vlasy, ktore boli este mokrá od vody a spýtal sa; ,,Ty si s niekym volala?"
Ja: ,,Áno volala som Ash že tu zostaneme dlhšie"
Mac: ,,Ok, idem sa obliecť a môžme ísť do mesta"
Ja som si išla ešte  vyčesať vlasy lebo mi už totálne zavadzali a mohli sme vyraziť.

Keďže ten hotel v ktorom sme boli bol blýzko mesta tak sme tam boli asi za 8minut.

V mesta sme si s Macim kúpili pizzu. Ja som si kúpila šunkovo kukuricovu a Mac šunkovú s ananasom, ktorý strašne miluje. Chvíľku sme sa prechádzali po námestí. Potom sme zašli donejakého baru. Tam sme si s Macom objednali niečo na pitie Mac si objednal vodu s citrónom a ja nejaký čaj s rumom. Ako musím povedať, že to chutilo strašne ale ani som sa nenazdala a videla som tam tých pohárov nejako veľa... Keď som do seba liala ďalší niekto mi chitil ruku  bol to Mac: ,,Cara nepi už toľko" Ja som ho nepočúvala a vytrhla som sa z jeho pevného zovretia.

Už som toho do seba naliala moc a zaspala som.

Len som cítila ako ma niekto drží a nesie preč ale bolo mi to jedno.
Vtom ma niekam tem človek položil a povedal (teda myslím) ,,§łăđķĕ §ñy"

********

Ráno som sa zobudila asi o 10:50.
Pretrela som si oči a cítila som sa ako keby ma vnoci prešiel kamión. Fuj bolo mi strašne zle.
Trochu som sa rozpozerala a videla som že vedla mňa neni Marcus.
Zlakla som sa.

Nejak som sa dostala na wecko umyla som si tvár a pichla injekciu.

Vrátila som sa do izby a išla som si skontrolovať správy. Písala mi Ash: CARA, O TINUSA SA NUMUSÍŠ BÁŤ VYBAVILA SOM TO...
Hneď  som jej odpísala: ĎAKUJEM MOC SOM TI VEĽKÝM DLŽNÍKOM.
Ako som to dopísala zas som zaspala lebo mi bolo zle a chcelo sa mi spať ešte zovčera.

********

Znovu som sa zobudila až o
..teda myslím.. 14:30.
Pozrela som sa na mobil že či mi Ash neodpísala. Neodpísala. Zas som si pretrela oči a už som videla polonahého Maca ako mi hovorí: ,,No čo moja  šípková rúženka sa zobudila" zasmial sa
Ja: ,,Mac, prečo mi je tak zle? Bohaa"
Mac: ,,Vieš Cara včera si sa fakt ale fakt dosť opila..."
Ja: ,,Fuj a nič zlé som nerobila že..Prosím že nie"
Mac: ,,Mac nie len túto modrinu" ukázal na jeho ruku ,,si mi spravila ty"
Ja: ,,Ježiš fakt sorry mrzí ma to a ako som sa sem dostala keď som bola úplne mimo? Sorry ale ja si nič nepamätám.."
Mac: ,,Ja som ťa sem odniesol keď si zaspala na stole"
Ja:,,Bože  ja sa fakt ospravedlňujem a ešte hedna otázka"
Mac: ,,No"
Ja: ,,Prečo som porezaná na ruke?"
Mac: ,,Lebo si im tam rozbila pár pohárov"  hahah
Ja: ,,Máme im to tam ísť zaplatit?"
Mac: ,,Nie o to som sa  už vcera postaral ty uz nemusíš robiť nič... a priniesol som ti obed. Neviem či chceš jesť ale dovolili mi to priniesť ked som povedal ze sa nedostavíš.."
Ja: ,,Dik a hej volačo by som zožrala" zasmiala som sa
Vstala som z postele trochu som sa zapotácala ale Mac ma podržal aby som nespadla" Mac mi priniesol nejaké mäso so zemiakmi.

♡Ahojte♡ No dnes tu máme ďalšiu časť príbehu❤ Dúdam, že sa páči. Každý pekný komentík ma poteší.
Bola by som rada ak by ste o tomto príbehu povedali aj svojim kamaráom nech ja nás tu viac❤ Lasky lubim vas a budem sa fakt slubujem vydávať častejšie🌾
👄!A este jedna vec môže mi napísať kto pôjde ne M&M koncert do Brna ja tam budem tak sa môžme stretnút👄!
PS: za gram. chyby sa ospravedlňujem a čítajte dalej ako v každej časti

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Where stories live. Discover now