New Year, New rules, New love

135 7 2
                                    

Ahs: ,,A Cara prečo si odtiaľ utiekla?"
Ja: ,,Vieš Ash fakt mi vadí, že keď dajú mne nejakú úlohu tak sa to jedná o to že musím niečo spraviť s Tinusom alebo keď dajú úlohu Tinusovi tak sa jedná o mna a to ja nechápem prečo robia ako... Chápeš?"
Ash: ,,Hej chápem ale prečo to tak dávajú?"
Mac: ,,Aby ma nasrali a aby sme sa s Carou rozišli, čo si nevidela ako sa na mna všetky baby z našej triedy kukali keď som bol bez trička?"
Ash: ,,Aha už to chápem"
Mac: ,,No vieš všetky baby by somnou chceli chodiť" zasmial sa
Ja: ,,No ale ty si len môj a nikomu ťa nedám" zasmiala som sa a pobozkala som ho.

Mac: ,,Pôjdeme už domov?"
Ja: ,,Hej môžme"
Tak sme išli k Macovi domov lebo mám u neho všetky veci.

Od Marcusa sme išli len my dve s Ash lebo Mac  zostal doma šak bolo už neskoro.  Vtom sa ma Ash spýtala: ,,Mohla by som ísť ešte k tebe musím sa s tebou porozprávať."
Ja: ,,Ash vieš čo už je dosť neskoro, ale môžeš prísť zajtra okej?
Ash: ,, Okejj tak prídem zajtra"

Rozlúčili sme sa a išli každá svojou cestou.

Prišla som domov a mama s krikom: ,,Kde si tak dlho bola!
Čo si preboha takto neskoro  robila?
S kým si tam bola?
Ja: ,,Mamibola som vonku s celou triedou"
Mama: ,,Aj s Marcusom?"
Ja:, ,Áno prečo?"
Mama: ,,Viečo moja milá Cara mne sa ten Marcus nejako nezdá, ako podla mna sa s tebou len hrá nemá ťa rád.."
Ja: ,,Mami a to ako vieš? Ty vôbec nevieš aký je dobre."
Mama: ,,No ja na tvojom mieste  sa s ním rozídem"
Ja: ,,Mami to ako môžeš povedať ty po prvé ty nevieš aký je a po druhé ja ho milujem a nerozídem sa s ním  musís sa s tým zmieriť. A prečo si tak rýchlo zmenila názor? Doteraz si ho mala rada."
Mama: ,,No lebo dneska som ho videla sa bozkávať s nejakou babou"
Ja: ,,Čo počkaj... čo mal oblečene mal modrú mikinu?"
Mama: ,,Áno mal modrú mikinu a čierne ryfle"
Ja: ,, Nooo mami to nebol Marcus ale jeho dvojča Martinus lebo Mac mal dneska oblečenú červenú mikinu a to viem na 100%  lebo som mu ju viberela ja"
Mama: ,,Aha.. dobre chod do izby"

Vošla som do izby pichla si tú drbilnú injekciu, odmalovala som sa a isla spať.

********

Ráno som spravila všetko ako každý deň až nato,ze dneska sme mali športový deň.
Takže som si obliekla najake stare tepláky a vyrazila som z domu.

Cestou k Marcusovi som stretla Ash tak sme isli k nemu spolu.
Ash sa ma spýtala: ,,Takže dneska môžem príst??"
Ja som len prikívla a krácala som dalej.

Prišli sme k Marcusovi, Marcus nás pozdravil a kráčali sme dalej.
Toto bola asi najtichšia cesta do školy nasvee lebo ako ja som stále rozmýšlala nad tým prečo sa somnou chce Ash tak súrne rozprávať.

Prišli sme do školy, keďže sme mali ten "športový" deň tak sme si len sadli do lavíc a čakali kedy príde triedna.

Triedna prišla a zobrala nás do telocvične kde sme hrali volejbal, futbal, basketbal aj vybíjanú.

*******

Toto sme hrali celý deň ako okrem futbalu ma nič iné nebavilo,ale sak zvládla som to.

Na obede sa k nám s Macom pridala aj Ash dohodli sme sa, že  ku mne príde o tretej. Chcel íst s nami aj Mac ale potom zistil, že má o 4 zápas tak to nestíha.
Ale s Ash ho určite pôjdeme podporiť.

Poobede som išla s Macom a Ash domov.

Prišla som domov, spravila si úlohy a išla som s mamou na nákup.
Najprv sme išli do Ikei kúpiť nejaké dekorácie potom sme išli do Croppu tam som si kúpila krásne čierne tričko s zelenou hlavou a modrými vlasmi.
Potom sme išli do H&Mka, New Yorkera, Reservedu,Taily Wailu, Beponu a aj do Sinsayu.

Čas ubehol tak rýchlo, že sme boli ešte v poslednom obchode a už bolo pol tretej. Tak som mame povedala: ,,Mami, musíme byť o tretej doma lobo k nám príde jedna kamarátka"
Mama: ,,Aj Mac?"
Ja: ,,Nie neboj sa iba ona"
Mama: ,,Okejj tak poďme"
Tak sme  išli domov.

Prišli sme domov a molo 3:15 a Ash už čakala pred našim domom.
Ja: ,,Ahoj Ash sorry, že meškáme boli sme v obchode"
Ash: ,,Pohode ja som teraz prišla. Dobrý deň Carina mama veľmi ma teší"
Mama: ,,Ahoj" no Cara takto sa správa zdvorilé dievča
Ja: ,,Ale mamíi  Ash poďme uz ku mne do izby"
Ash: ,,Okejj"

Prišli sme ku mne do izby vyložila som všetky tašky a všetko som uložila do skrine, Ash len sedela na posteli.
Posadila som sa k nej a spýtala som sa jej: ,,Ash a čo si chcela somnou riešiť?"
Ash: ,,Noo ja som sa s tebou len chcela porozprávať  a chcela som sa ťa niečo opýtať"
Ja: ,,Ja a čo si sa ma chcela opýtať??"
Ash:  ,,Že..."
Ja: ,,Že čo?"
Ash: ,,Že či máš rada Maca lebo on je strasne zlatý chalan a má ťa fakt rád"
Ja: ,,Čo ved ja ho milujem prečo by som ho nemala mať rada?"
Ash: ,,Noo lebo som si všimla že včera s tebou Tinus flirtoval a ide potebe. A ako ste si včera dali pusu..noo"
Ja: ,,Ash ako ja viem, že ide pomne"
Ash: ,,A ty poňom?"
Ja: ,,Nie bože ja zato nemôžem a tá Tinusova partia si zomna furt robí srandu  a tak..šak si včera videla..."
Ash: ,,No hej videla som...a včera v tom kine si tam na wéckach bola s Tinusom že"
Ja som len prikívla
Ash: ,,A prečo to robíš ako keď sa to dozvie Mac tak asi umre lebo on ťa miluje"
Ja: ,,No šak to, že sa snažím to udržať vtajnosti pred Macom"
Ash: ,, A prečo? Ako chápem, ale ty to robíš odvtedy ked som došla"
Ja: ,,Akooo no....si kamaráka, že?"
Ash: ,,Jasné no šak povedz"
Ja: ,,A nepovieš to Macovi?"

♡Ahojte♡ dneska tu máme už 17 časť. Dúfam, že sa páči❤🌷
Poteší ma každý krásny komentár😇
PS: Ak tam sú najaké gramatické chybičky tak si to vevšímajte a čítajtw ďalej💛💛

Lubim💖💖













New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant