Pochvíli sme sa a Marcusom išli prejsť a išli sme do obchodu, lebo sme boli hladní a Mac nemal doma žiadne jedlo.
Prišli sme do obchodu kúpili nejaké rožky a sladkosti.
Odišli sme z obchodu, išli sme cez park a mne bolo dosť zle, ale Marcusovi som nič nechcela povedať. On by sa o mna strasše bál...
Vtom som odpadla.
Marcus:,, Cara! Cara čo ti je?"
Ja som len bezhybne ležala na chodníku.
Marcus položil všetky veci, čo sme kúpili nazem a vzal ma do rúk.Odniesol ma do jeho domu a položil na gauč. ,,Cara prosím zobuď sa. Mamí prosím ťa pod sem Care nieje dobre!"
Macova mama zavolala sanitku a ona ma odviezla do nemocnice. Celú cestu ma Mac držal za ruku...no nevedela som to presne ale cítila som jeho energiu.
V nemocnici na prelozili na izbu a tam ma vyšetrili.
Doktory zistili, že mi nieje nič vážne a že len to zapríčinilo to ze som si nedala tie injekcie na cukrovku. A ze keby ma Mac nepriniesol tak by to mohlo skoncit aj horšie...
Potom mi ešte povedali, že musím byť v nemocnici týzdeň.Keď to Mac počul hneď mu vyhrkli slzy z očí. ,,Cara a to ako ja zvladnem bez teba týždeň. Vieš čo ja tu zostanem stebou. " hovoril Mac.
Ja: ,,Mac, ale šak ja tu budem aj cež týždeň tak ako ty musis chodiť do školy... nemôžes tu somnou zostať.''
Mac: ,,Ale ja tu musím byť stebou.."
Ja: ,, nemôžeš tu zostať Mac počúvaj ma. Dneska máš ten zápas, na ktory sme sa tak tešili... Ja budem odtieľto fandiť len tebe laska."
Mac: ,,si si tým istá že tu nemám zostať?"
Ja: ,,Choď lebo to nestihneš"
Mac: ,,Dobre ale budem pri tom myslieť len na teba..."pobozkal ma a odišiel.Kumne prišli doktori a vysetrili ma.
Zase nejaké vysetrenia, ktoré ničomu nepomahajú... aspon podla mna.Začal zápas ja spm ho pozerala v Telke kedže som bola v tej nemocnici. Ale fandila som ako keby som tam bola s Marcusom. To znamená že som kričala na celú nemocnicu.(hahah)
Skončil zápas a vyhrali sme 3:2. Veľmi som sa tešila na ,,za kamerami zapasu,, čos bola taká čast toho zápasu, že vždy po zápase ked sa hráči dohadujú a tak..... ,lenže ked som bola v nemocnici dosli doktori a nemohla som to dopozerať. Tak neveim čo sa dialo napr. v šatniach...
Ale šak nevadí, len som im mala chuť jednu streliť..
Tak som zase bola vyšetrena *neviem načo*
Po nejakej hodine za mnou prišiel aj s nejakým darčekom.
Ja: ,,Maci, čo to je?"
Mac: ,,šak ako to malo byť prekvapenie len keď si to videla v telke.."
Ja: ,,Čo ja som videla len zapas ten koniec som nevidela lebo mi doktori vipli telku"
Mac: ,,Aha tak ok, tak to bude prekvapenie"usmial sa
,,Otvor to'' a podal mi do rúk nejakú krabicuOtvorila som to a tam bola futbalová lopta podpísaná hráčni z FCB.
Ja: ,, Kokos to jak si zohnal? Boze laska ďakujem si najlepší "
Mac: ,,Odkiaĺ som to zohnal ti nepoviem lebo to je tajné" zasmial sa
Mac: ,,A pači sa ti? "
Ja: ,, čo ti šibe je tu uplne mega jako sak je to môj oblúbený futbalovy tím.
Bože ja ta tak milujem"..... pobozkala som ho♡Ahojte♡ dnes je tu uz 13 časť tohoto príbehu dúfam , že sa páči❤ Prepačte, ze uz dlhsie nebola žiadna časť ale nestiham teraz pisať lebo... škola.
Ale dúfam, že sa páči budem rada ak mi napíšete najaký pekný comm👑🌸❤ Lubim vás🌸⚽PS: ak tam budú nejake chyby tak ako vzdy si to nevšímajte dakujem♥♥
Inak hudba je M&M-Invited dneska vyšlaaaa!!!!
YOU ARE READING
New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}
Teen FictionZačína sa nový rok jedno dievča menom Cara si myslí, že to bude taký istý rok ako každý iný....vtom sa však mýlila... ?#5-mmer ?#4-mmer ?#19-marcusandmartinus ?#16-marcusandmartinus ?#15-marcusandmartinus ?#14-marcusandmartinus ?#6-mmer ?#37-lovesto...