New Year, Ner rules, New love

93 6 5
                                    

Jako síce ma bolelo brucho ale bola som tiež hladná. Začala som to jesť jako chutilo to celkom dobre ale  po nejakých 5 sústach mi zostalo zle,že by som do seba už nič nenapchala.
Ja: ,,Mac ja budem museť ísť na wecko"
Mac: ,,Šak poď, čo je ti zle?"
Ja: ,,Hej" Mac ma odviedol na wecko a tam mi zostalo tak zle že som hodila šablu. Piči asi 2minuty som tam grcala a Mac len ticho stál a držal mi vlasy. Fuj. Potom som sa otočila na Maca a povedala: ,,Pre-p-p-á-č"
Mac sa na mna len smutne pozrel a povedal: ,,Začo veďsi nič nespravila"
Pretrela som ru pusu rukou a išla som si umyť ruky.  So smutným výrazom som sa na Maca pozrela a išla som si zbaliť kufor lebo o 16: 15 nám letelo lietadlo do Brazílie.
Mac: ,,Cara zcládneš ten let?Lebo nechcem aby ti tam prišlo zle"
Ja: ,,Mac to či zvládnem je mi jedno ale ideme!"

********

Bolo 15:10 a kufor sme mali zbalený.
Odovzdali sme kľúč od izby  a vybrali sme sa na letisko. Stopli sme si taxík nech nas na to letisko odvezie.

*******

Na letisko sme prišli asi o pol štvrtej a ešte sme museli počkať na celý tím, potom odovzdať kufre a nasadnúť do spoločného-tímového lietadla. Chvíľku sme si s Macom kontrovali správy a potom som položila hlavu na jeho rameno a zaspala.
Pochvíli som cítila, že na moju hlavu si položil hlavu aj Mac a celú cestu sme takto prespali.

*********

Zrazu ma niekto potriasol za rameno ,,Hej vstavajte hrdličky" bol to jeden hráč z tímu, fakt neviem ako sa volal ale vedela som že je od nám.
Mac sa na mna pozrel: ,,Je ti dobre? Neni ti zle?"
Ja: ,,Nie neboj sa" usmiala som sa
,,Hej lasky vystupujeme a memuchláme sa" povedal ten jeden  hráč.
To už sme v Brazílii? Čo to tak rýchlo?"
Ten hráč: ,,Nie tak rýchlo ale vy ste celú cestu prespali"
Mac: ,,Aha.." zasmiali sme sa

********

Vystúpili sme z letadla a v Brazílii bolo 26. a 18:45 Lebo tam sú vlastne o 9 hodín pozadu.

********

S celým tímom sme sa išli ubytovať do 5☆  hotelu. Hneď ako sme tam vstúpili sme s Macom povedali ,,WOW!" lebo sme ešte vo väčšom hoteli neboli. S výsmešným  pohladom sa na nás pozreli ale nám to bolo jedno.

Na izbu nás ubytovali ešte s 2 hráčmi z klubu.

Priniesli sme si tam veci a chvíľku sme sa s nimi rozprávali. Zistili sme, že to boli Oliver a Sebastian a Oliver bol  pôvodom z Česka ale byva v Nemecku. A Sebastian je z Kuby ale jeho rodina sa do Nemecka presťahovola keď mal 3 roky.
Ako som sa tam s nimi rozprávala Mac sa len na nich s nasratým pohľadom pozeral.
Ja: ,,Chalani ospravedlňte nas nachviľku. Mac poď zamnou"
Mac len prikývol a ja som išla do kupelne. Mac ma nasledoval.
Otočila som sa a zamkla som dvere: ,,Mac? Nežiarliš náhodou" s úsmevom som povedala.
Mac: ,,Nie....možno... ale ja chcem byť s tebou sám.."
Ja: ,,Ale neboj sa ty si len môj a nikoho nemám radšej jak teba láska a oni sú len  pohode kamrádi "
Mac: ,,Slubuješ?"
Ja: ,,Boha jedssneee!!"
Mac: ,,A ešte 1 otázka budeš spať somnou?
Ja som sa naňho len pozrela a pobozkala som ho a potom som mu šepla do ucha: ,,Stačí ti to ako odpoveď?"
Mac: ,,Noo mohlo to byť dlhšie"
Ja: ,,Kokot" s úsmevom som povedala a odomkla dvere. Vyšli sme z kupelky a chalani sa na nás s takým popiči pohľadom pozreli.
Sebastian: ,,Kurva vy co ste tam robili?"
Ja: ,,To nechci vediet" hahahah
Sebastian: ,,Hej môžem sa vás  niečo spýtat?"
Mac: ,,Noo... Čo chceš?"
Sebastian: ,,No jako ja mam otázku hlavne na teba Mac"
Mac: ,,No povedz to už!"

♡Ahojte♡ mám tu pre vás dalšiu časť príbehu. Dúfam, že sa pači❤
Kazdý pekný komentár ma poteší🍁
PS: ako vždy gramaticke chyby si nwvšímajte
🌿🍁❤Majte sa❤🍁🌿

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora