Po ceste na hotel som povedala Marcusovi: ,, Bože je ti strašne dakujem, bol to nezabudnuteľný zážitok" a objala som ho
Marcus: ,, Som rád, že sa ti páčilo"********
Prišli sme na hotel asi o 3 ráno a ja som hneď zalahla a spala.
*******
Ráno som sa zobudila, išla som sa naraňajkovať.
Ako som zchádzala po schodoch stretla som Maca. Povedal: ,,Vieš o tom, že dneska je nás posledný deň tu?"
Ja: ,,čo fakt?"
Mac: ,,Hej dneska o 18.00 nám ide lietadlo"
Ja: ,, ach jaj no pod sa najesť radši"S Macom sme sa najedli a isli sme sa prichystať na jeho dbešný zápas, ktorý mal začať o 12.00.
********
Zápas sa skončil 3:2 pre nás. Po zápase sme s Macom išli na hotel zobrali pobalene kufre.
********
O 17:30 sme boli už na letisku a vybavovali vsetky potrebné dokumenty? alebo čo to bolo.
********
Rozlúčili sme sa s chalanmi a o cca 18:00 sme boli už v lietadle.
V celom lietadle sme boli asi iba 5 pretože to bolo súkromné.********
Celú cestu som prespala v lietadle. Ako fakt som dobrý spáči.
Keď sme už konečne pristáli (ako neviem ako sa ti všetci dozvedeli aleee...) nás tam všetci zo školy čakali aj s našou triednou. Hneď ako som uvidela Ash tak som pustila všetky kabele a kufre a utekala som zaňou. ,,Bože ja som taká rada, že ťa konečne vidím" povedala a spolu sme si sadli nazem. Okolo mna prešiel Tinus, ktorý sa len s jednoduchým úškrnom na mna pozrel. ,, Spýtala som sa čo je Tinusovi? Ash čo si tu robila??" zasmiala som sa.
Ash: ,, Nooooo"
Ja: ,, Ashh???? Či si mu povedala?
Ash:,, no že keď sa vrátiš, že sa porozprávate. Tak dneska musíš ísť zaním...."
Ja: ,,Ash ... vážneeee"
Ash: ,,Áno buď toto alebo som sa s ním mala vyspať tak akooo som to vybavila takto okeyyy"
Ja:,,Ok"Mac:,,Cara? Prosím ťa ideš si pre tie kufre lebo ja to neodnesiem sám"
Ja som rýchlo bežala za Macom a pomohla som mu s tými kuframi.S kuframi sme prišli kumne domov a hneď akosom otvorila dvere na mňa skočila mama:,,Caraaaaaa strašne si mi chýbala ľúbim ťa moja nič sa ti nestalo?"
Ja: ,,Nie mami Mac ma celú dobu strážil (zasmiala som sa a pozrela na Maca) Mami a už nás pustíš dovnútra ? Tie kufre sú dosť ťažkeeeé...."
Mama:,,Áno áno už choďte a chcete niečo ? Čaj ?Kávu? Pizzu?? Koláče?"
Ja: ,, Nie mami Mac už musí ísť hneď ako mi vyloží veci do izby"
Mama:,,Ok ako chcete"Vošli sme s Macom do izby a hneď si ľahli na moju posteľ.
Mac: ,, Kurva to bol výlet"
Ja:,, Hej ale hlavne, že som ho mohla stráviť stebou. Ľúbim ťa" a pobozkala som ho.
Mac:,,Ok už musím ísť"
Ja:,,Si pokazil peknú chvíľku" zasmiala som sa
Ja:,,Tak ahoj"
Mac:,,Ľúbim ťa "
A odišiel.Mne vtedy prišlo narozum, že musím ísť zavolať tomu Tinusovi.
Ja:,,Tinus?"
Tini:,,Áno kto volá?"
Ja:,,Prosím ty vieš. Čo si po mne chcel?"
Tini:,, No idem teraz z domu a zastavím sa u teba ok?!"
Ja:,, ni.......e..." ale Tinus to už dávno vypol
Pomyslela som si: boha čo povie mama keď sem príde ďalší chalan okrem Maca? Nie bože...Čauteee🦋 Ako sa máte? Prepáčte, že neboli dlho žiadne časti ale mám nový mobil a nedalo sa mi sem prihlásiť😥 ale už som tu tak dúfam, že sa páči.
Ako vždy neviem písať tak gram. Chyby si nevšímajte
Ig: @_balazov.a alebo @mactinus21.2 ak by ste mi náhodou chceli dať follow🦄
Papá vidíme sa pri 28 časti🧚♀️
YOU ARE READING
New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}
Teen FictionZačína sa nový rok jedno dievča menom Cara si myslí, že to bude taký istý rok ako každý iný....vtom sa však mýlila... ?#5-mmer ?#4-mmer ?#19-marcusandmartinus ?#16-marcusandmartinus ?#15-marcusandmartinus ?#14-marcusandmartinus ?#6-mmer ?#37-lovesto...