New Year, New rules, New love

153 12 2
                                    

Zbytok dňa som strávila v svojej izbe. Kokos nechápem prečo bola na mňa a Maca taká hnusná.

*******

Na druhý deň som sa zobudila, obliekla,pichla som si tú injekciu, pozdravila mamu a odišla som k Marcusovi ako som chodievala aj predtým.
Prešla som cez park až k Marcusovi.

Pred Marcusom stála najaká baba. Otvorili sa dvere a vyšiel z nich Mac pozdravil sa s tou babou a zakričal na mna: ,,Ahoj Cara"

Prišla som k Marcusovi a tej babe. A Mac povedal: ,,Čau lásla" objal ma  ,,Toto je Ashley, Ashley toto je Cara."
Ja: ,,Ahoj"
Ashley: ,,Ahoj, moc ma teší ty si tá Cara kokos nevieš si predstaviť koľko o teba Mac rozprával. Stále len ,A Cara hento A Cara toto' (zasmiala sa)"
Ja: ,,Really Mac?"
Mac: ,,Nijee"zasmial sa
Ashley: ,,Ale hej"
Mac: ,,No tak možno..."
Ja som sa len zasmiala.

Prišli sme do školy a Ash išla ešte niečo vybaviť s učiteľkou. My sme išli s Macom do triedy. Sadla som si na svoje miesto a čakali sme kým začne vyučovanie. Ashley prišla do triedy a nemala si kam sadnúť tak sme jej Mac priniesol lavicu aj zo stoličkou z vedlajšej triedy a dal ju zanás.
Učtieľka prišla do triedy a začala nám niečo rozprávať vôbec som  nevnímala.
Skončila hodina a mali sme prestávku išla som si vymeniť učebnice do skrinky a vtom sa vedla mna objavil Tinus.
Tinus: ,,Ahoj si mi tu chýbala"
Ja: ,,Tinus čo chceš zas"
Tinus: ,,Teraz keď uz si zdravá nemohli by sme si zopakovať to čo sme robili na tej párty?"
Ja: ,,Ty si to ešte pamätáš?"
Tinus: ,,Jasné šak si najlepšia v posteli"
Ja: ,,Tinus prestaň ja ta nemám rada ja mám rada tvojho brata a s tebou to bola jedna veľká chyba"
Tinus: ,,Ale nehovor, že sa ti to nepáčilo vtedy"
Ja: ,,Nepáčilo a už vypadni"
Tinus: ,,No dobre ako myslíš ale vieš kde ma nájdeš" pritisol na o skrinku a pobozkal, potom sa zasmial a zmyzol v chodbách školy.
Pomyslela som si: Boha keby sa to dozvedel Mac.....

********

Skončila škola a s Marcusom sme išli na obed. Mala snami íst aj Ashley ale zavolala si ju školská psychologička.
Pri obede k nám prišla Zoe (moja bývalá bff) a tá nasa triedna pipinka (s ktorou vola teraz Zee bff).
Zoe povedala: ,,Pôjdete dneska po škole s nami do kina? Bude to také, že tam bude celá naša trieda aby sme sa trochu zblížili lebo sme si všimli, že niektoré skupiny sa a inými nrbavia a tak..... Tak prídete??"
Mac: ,,Hej prídeme o okoľkej sa tam stretneme?"
Zoe: ,,O pol tretej"
Mac: ,,Okej budeme tam, že Cara"
Ja:,, áno určite tešíme sa"s falošným úsmevom som povedala
Zoe odišla a ja som začala: ,,Marcus na tomto  sa musíme dohodnúť, že nerozhoduj stále zamna prosím"zasmiala som sa
Mac: ,,Dobre nabudúce nechám rozhodnúť teba"
Ja: ,,Ďakujem"

Poobede sme išli spolu s Marcusom k nemu domov tam sme sa prezliekli ja som sa dala čierne rifle modré tričko s nápisom Girl Gang a na to kožennú bundu aby mi nebola zima. Mac si dal čietne trišcko aj nohavice a nato červenú mikinu. 
Ešte predtým ako sme odišli som napisala mame aby sa o mna nebála, že idem s Macom do kina.

Prišli sme ku kinu a tam už bolaskoro  celá naša trieda. Spolu sme si išli kúpiť lítky na horror TO. Akože vôbec sa ni nechcelo ísť na horror ale šak keď to všetci chceli musím sa prispôsobiť. Kúpili sme si popcorn a kofolu a vstúpili sme do sály. Sála bola prázdna      tak sme si mohli sadnúť ako chceme.  Ja som si sadla pri Maca (ako inak) a zdruhej strany mňa sedela Ashley.
Viem, že to nieje podstatné ale nikde som nevidela Tinusa sa svojou partiou. 
Posadili sme sa a vtom niekto zakričal ,,Hej a počkajte na nás!'' zakričal to Tinus, ktorý prišiel aj s tou jeho partiou.
My s Macom a Ash (Ashley) sme sedeli v predposlednom rade, tak si Tinusova partia sadla zanás.
Už to začalo kokos bolo to také strašidelné, že som bola celý čas pritisnutá na Maca.
Niekde v strede filmu som sa rozhodla, že už to nevidržím a aby som nevidela tú najstrašidelnú časť išla som na WC. 

♡Ahojte♡ dnes tu mám pre vás už 15 čať dúfam, že sa páči. 💚 poteší ma každý pekný comm. 
A dneska je Halloween tak Happy Halloween🎃💜

PS: Ako pri každom mojom príbehu sa ospravedlnujem za pravopisne chyby, ktoré si nevšímajte ĎAKUJEM 💚💚

Lubim❤

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Where stories live. Discover now