New Year, New rules, New love

51 1 0
                                    

Ráno mi Ash pripravila raňajky pretože vstala oveľa skôr ako ja. Bolo to od nej veľmi milé.

Rozhodli sme sa, že si pôjdeme teraz cez obed pozrieť film v kine. Mali dávať Takmer dokonalé tajomstná. Tento film som už raz videla ale Ash nie a veľmi sa mi ten film páčil tak sme išli na neho. Kúpili sme si pukance, colu a sadli sme si na sedačky.

V strede filmu mi zazvonil mobil. Na obrazovke som videla, že je to Mac. Šťuchla som Ash, nech sa pozrie, že kto volá. Spýtala som sa jej ,,mám to zdvyhnúť?" Ash povedala ,, áno" no vlastne ona to nepovedala ona to zakričala na celé kino, všetci sa obzreli a ona si spokojne papala svoje pukance, zakiaľ som sa ja snažila nepozorovane preplyžit na záchody. Nevedela som, čo môže chcieť ale zdvyhla som to: ,,Haloo"
Mac: ,, ahoj Cara neprišla by si ku mne domov dnes?"
Ja: ,, noo a naco, však somnou už nechceš mať nič spoločné nie?"
Mac: ,, nechaj to tak ked nechceš"
Ja: ,, boze mo ja chcem ale neviem načo"
Mac: ,, uvidíš"
Ja: ,, dobre teda a o kolkej?"
Mac: ,, o 15 stačí akoze ja budem cely den doma cize to je jedno"
Ja: ,, okay"
Zvesila som. Pomyslela som si, že čo po mne chce Marcus, možno ma chce zbit ale to by nespravil alebo osoravedlnit sa?

Vrátila som sa k Ash, film už pomaly končil , tak som jej to tam nechcela vsetko hovoriť. Poviem to potom.

Film skončil, bolo 13:30 a ja som všetko Ash vyrozprávala, ked sme išli k nej domov.

Ja: ,, Ash ale ja nemam čo na seba a domov sa mi nechce isť. Nemas mi niečo požičať? Ale aby to nebolo nejaké moc nóbl zas nie take moc jak bezdomovec chápeš. "
Ash sa na mna pozrela primeraka su ma prstami, pošmá trala nieco v skrini a hodila mi to. Bola to baby pink mikina a modré roztrfane džíny. ,, super ty vážne vieš, čo som potrebovala" povedala som a obliekla som sa.
Ash: ,, vyzeráš super"
Ja : ,, dakujem, obula som sa a vyrazila k Gunnarsenovým.

Prišla som k nim domov a otvorila mi ich mama: ,, ahoj Cara"
Ja: ,, dobrý deň, je tu Mac?"
Poslala ma k Macovi do izby. Vošla som dnu a Marcus niečo  tukal do telefónu. Nevedela som čo mám spraviť tak som si sadla na stoličku oproti nemu. Marcus povedal: ,,čo tam tak sedíš pod kumne"
Ja som nevedela či si mám k nemu pri sadnúť na posteľ ale spravila som to. Hneď ako som si sadla má Marcus objal. Vôbec som nevedela čo to má znamenať ale bola som šťastná. Marcus povedal: ,, vieš, aj ja ťa milujem" ja som nechápala čo sa deje a on začal vysvetľovať: ,, noo vieš včera ako ti volal Tini, tak to ja som mu povedal nech ti zavolá. Nevydržal som ani deň bez teba ešte k tomu, že som sa správal ako idiot. Prepáč mi to. Tinimu to bolo asi tiež lúto lebo mi vysvetlil všetko čo sa stalo a vlastne ty za to neôžeš lebo on ti robil celý cas zle a nepriek. A vieš prečo?"
Ja: ,, Nie"
Mac: ,,Jeziis lebo sa mu páčiš, ale keď videl, ako ta mam rad tak si priznal, že robil velke chyby a už našemu vzťahu nebude robit prekážky."
Ja: ,, yess konečne sa spamätal. Ale počkaj našemu vzťahu takže my sme zas spolu?"
Mac: ,, no ak by si bola znabu moja frajerka a zabudli by sme na všetko tak äno"
Mne sa objavil úsmev na tváry a dala som mu pusu. Ja: ,, takze od dneska iba ja a ty, nikto iný"
Mac: ,, áno no pokial mi už nič nebudeš zatajovať, aj keb sa vyspíš s mojím tatkom tak mi to povedz"
Ja: ,, ty si idiot fakt ja budem spat" zasmiala som sa ,, len s mojím priatelom"
Mac: ,, a to je kto?"
Ja som sa iba usmiala a dala mu pusu.
On ma začal bozkávať ešte vic ako ja jeho a celú ma tam vybozkával. Potom ma zvalil na postel a začal......

Ahojte toto je posledné ahojte, čo tu v tomto prubehu počujete bolo to krásnea veľmi sa teším z vás, že ste tento shit čítali. Síce som to písala 2 roky lebo sa mi to nechcelo ale myslim že stoji to za to to prečítať. Mam vas rada a urcite napišem ešte niečo iné. Dufam ze sa vám zäver páči a tak no. Možete ma sledovat na ig ktory sa pocas 2 rokov asi 9248krat zmenil ale to je jedno tak @jasminabalazova a vidime sa niekedy nabudúce. 🌸✨🧚‍♀️

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Where stories live. Discover now