New Year, New rules, New love

127 8 6
                                    

Ash: ,,Nie nepoviem mu nič čo si mi tu povedala"
Ja: ,,No tak ešte keď si tu ty nebola tak bola taká Halloweenska párty u spolužiačky. No a ja som sa tam tak opila a nevedela som nájsť Maca.
Ash: ,,Noo a dalej šak to je pohode"
Ja: ,,No tak a bola som teda strašnw opitá a zradu sa zamnou niekto objajil a ja som myslela,že je to Mac. A on ma odtiahol do nejakej izby a tam som sa s ním vyspala.."
Ash: ,,A kto to bol?"
Ja: ,,No to som sa dozvedela až ráno keď som sa zobudila a zistila som, že som saa vyspala s Tinusom.
Ash: ,,Čo!? Ty kokos jakoo dobráa"
Ja: ,,Ash to bol ten najhorší deň v živote, lebo odftedy je na mna taký...no ako včera va wécku on si tam len dojde a... no proste proti nemu sa neobrániš ako a keď povies nie tak povie, že to povie Macovi čo sa stalo tak to máš asi celé vysvetlenie včerajška a všetkého"
Ash: ,,Aha..."
Ja: ,,Ale vážne to nikomu nesmieš povedať ty si jedná ktorá o tom vie no teda ktorej som to povedala ja lebo Tinus to povedala celej svojej partii..."
Ash: ,,Fúha tak to máš blbé ale ja na tvojom mieste by som to povedala Macovi"
Ja: ,,Nikdy!!! Nikdy sa to nemôže dovedieť"
Ash: ,,Dobre ja  mu to nepoviem neboj sa"
Ja: ,,Ďakujem"

Už sme pomaly odchádzali na ten zápas a Ash sa spýtala: ,,Cara a aký je Tinus v posteli?"
,,Ash!!!!" zakričala som
Ash: ,,No čo šak sa len pýtam. Odpovieš mi? Pleaseeee"
Ja: ,,No okejj. Tini je v posteli úplne úžasný lepší ako Mac"
Ash: ,,Aha okejj diki"
Ja: ,,Neni začo  ale aj ja ďakujem, že to nikomu nepovieš" zasmiala som sa

Vyšli sme z domu a zamierili k futbalovému ihrisku.
Poceste sme stretli našich chalanov no tých čo teda nevhodia na futbal.
A oni začali: ,,Hej Cara ahoj! Nechceš si s nami zahrať flašu?"
Ja: ,,Svami už nikdy"
Ash sa do tejto debaty radšej nezapájala.
Chalani: ,,A komu budeš fandiť? Tinusovi??"  hahaha
Ja: ,,No to ste sa veľmi zmýlili ja budem fandiť jedinej mojej láske Macovi"
Chalani: ,,No jasné to už vidíme budeš fandiť Tinusovi ako vtedy na Halloweenskej párty?"
Ja: ,,Boha nevyťahujte to! Dobre?"
Chalani: ,,No a ešte keď sa rozprávame o Tinusovi dneska máš za ním ísť do tej uličky pri parku"
Ja: ,,Tam kde je ten starý dom?"
Chalani: ,,Hej no vidíš aká si múdra tak dneska o deviatej máš prísť sama"
Ja: ,,A prečo by som mala?"
Chalani: ,,Vieš čoho je Tinus schopný tak.."
Ja: ,,Neprídem tam kým to nebudem počuť od Tinusa"
Chalani: ,,Ókej tak my mu to povieme ale musís prísť inakk..."
Ja: ,,Ja viem Viem"

Už sme prišli na ten zápas. Chalani išli na jednu stranu a my a Ash na druhú.
Začal zápas a ja som z celého srdca fandila Macovi.

Bol polčas a bolo to 5:4 pre druhý tím.

Začal zápas a hneďvpo nejakých 20minútach Tinus strelil gól a tým vyrovnal na 5:5.

Zápas pomaly končil už zostávalo len 15minút. Našemu tímu bolo jasné, že teraz musia strliť gól inak to zostane zemíza.
Vtom sa na mna Mac pozrel a videl ako som mu fandila.
To ho asi nakoplo a začal hrať akokeby si dal najaký energeťák.

Loptu mal Jon  a bolo 3minuty do konca zápasu. Mac naňho zakričal ,,prihraj" .
Jon prihral Macovi a Mac strelil rpzhodujúci gól to znamenalo, že sme vyhrali!
Ja keďže mám prístup k hráčom aj do šatian a tak som sa hneď za Macom rozbehla a vyobímala som ho tak, že som ho skoro zadusila.
Potom mi Mac pošepkal: ,,Ale bez teba by som to nezvládol láska"
Ja som sa pousmiala a stisla som ho asi tak, že už vôbec nemohol dýchať a pobozkala som ho.


♡Ahojte♡ máme tu už 18 časť tohto príbehu❤❤
Dúfam, že sa vám páči
Veľmi ma poteší každý krásny komentárik.💖
PS: Ako vždy sa za gram. chyby ospravedlňujem a  nevšínajte si to, čítajte dalej🐥

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Where stories live. Discover now