New Year, New rules, New love

176 9 4
                                    

Ja: ,,Naozaj?"
Tinus: ,,No keď máš rada Marcusa tak na tvojom mieste by som to spravil lebo mu to pošlem"
Ja: ,,Bože tak dobre ale najskôr to vymaž"
Tinus: ,,Nie najskôr ma pobozkaj a potom si to môžeš aj sama vymazať oke?"
Ja: ,,Dobre teda čo nespravím pre Marcusa"zasmiala som sa
Potom som Tinusa pobozkala.

Po chvílke som sa odneho odtiahla a povedala: ,,Okej tak mi daj ten mobil a ja tú fotku vymažem"
Tinus: ,,Ok" a podal mi jeho mobil
Všetky fotky zo všetkých stránok som vymazala a povedala: ,,Tinus ak to povieš Marcusovi tak ti hovorím, že ta vlasnoručne zabijem"
Tinus: ,,Jasné ani muk,.. zatiaľ" kusol si do pery
Ja: ,,Čo si hovoril?!"
Tinus: ,,Nič Nič..."
Odišla som.

Prišla som domov, už som bola nachystaná tak som si povedala,že si ešte nachvílku lahnem.

Zrazu na mna niekto hovorí: ,,Cara zobuď saa..."
Ja som otvorila oči a nadomnou uvidím Marcusa: ,,Maci koľko je hodín?"
On: ,,Päť"
Ja: ,,čo to som tak dlho spala? A kto ta pustil dovnútra?"
On: ,,Tvoja mama ma pustila dovnútra."
Ja: ,,A pôjdeme už?"
On: ,,No ako chceš mne je to jedno ja tu mám už všetko..."
Ja: ,,Aha okej šak počkaj chvílku kým sa oblečem"
On: ,,Okej  ja už som"
Ja: ,,A tinus ide snami?"
On: ,,Nie on išiel skorej...Chápeš či?"
Ja: ,,Jasné"zasmiala som sa

Ja: ,,Maci a ty máš tie veci uteba, že?"
Mac: ,,Hej už to tam mám, len si to musíme ísť zobrať"
Ja: ,,Okey tak poďme"
S Marcusom sme zišli dolu schodmi a mama sa nás zacala pítať: ,,Kam idete?"
Ja: ,,Mami ideme k Marcusovi a budem uňho aj spať dobre Ahój!"
A zabuchla som dvere.

Prešli sme cez park a prišli sme k Marcusovi. Tinus nebol doma tak to bolo vpohode.

Prišli sme do Macovej izby a Mac už tam mal všetko prichistané. Ja aj on sme sa obliekli a do barohu sme zobrali tie masky. Ja som bola taká štastná, že som úplne zabudla na to, že som si nezobrala injekcie ale šakčo sa mi môže také stať? pomyslela som si.

Boli sme oblečený a odišli na tú párty bolo pol 7 tak sme sa ešte zastavili pri útulku kt. bol po ceste. Chvílku sme sa  tam zdrzali lebo aj ja aj Mac milujeme psov.

Bolo 8 hodín a my sme prišli na párty. Hneď ako sme vošli sme zacítili smrad cigariet.  Všetci mali na sebe masky tak som nikoho nepoznala len teda  Marcusa.

Sadla sme si na gauč a Marcus mi priniesol niečo na pitie vonalo to ako vodka ale nebola som si istá.
Mac: ,,Nech sa páči, nič lepšie som nenašiel"zasmial sa
Ja: ,,Aha sak pohode hlavne, že niečo"zasmiala som sa
Naliala som doseba ešte zopár pohárov a potom sme išli s Marcusom tancovať. Chvílku sme tancovali a potom sme sa išli prejsť. Marcus zbadal nejaké stromové bludisko či čo to bolo¿ Tak sme tam išli. Ono sa to nemohlo počítať za odchod z párty lebo to bolo vlastne stále v tom dome len v záhrade.

Chvílku sme tam s Marcusom chodili a potom sa nám cesty rozišli a ja som nevedela kde je. Hladala som ho aj keď som vôbec nevedela kam idem.
Zrazu ma niekto chitil za ruku a povedal: ,,Už som tu neboj sa"
Myslela som,že je to Mac tak som išla tak kam na tahal.
Vošli sme dovnútra prišli sme do kuchine a tam mi niečo nalial vôbec som ani nechcela zistovat čo to je len som to vipila. Vyšli poschodoch a vošli do nejakej izby.

♡Ahojte♡ Dneska je tu už 11 časť tohoto príbehu. Dakujem každému kto mi napísal nejaky comm pod tieto pribehy ❤❤ Lubim vas❤❤
Upozornenie: ,,Dalšia časť teda časť 12 bude +18🔮 tak len pre info
(Múdre hlavičky si domyslia čo tam bude⬆🔥)

Ps:Ak su tu nejaké gram. chyby tak si to nevšimajte a čitajte dalej😍

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Where stories live. Discover now