Poobede sme išli spolu s Marcusom ku nam domov tam som sa obliekla do niecoho pohodlnejšieho a odmalovala. Mac ma zatiaľ čakal v izbe. Už som bola hotová tak sme išli k Marcusovi nech sa teraz prichistá on. Vošli sme dovnútra a Tinus odchadza. Marcus sa ho spýtal: ,,Tinus kam ideš?"
Tinus: ,,No šak na ten zápas čo dneska hráme s Drakmi. Nepamätáš slúbil si mi,ze tam prideš."
Mac: ,,Jaj áno sak uz sa chystáme aj s Caru"
Tinus: ,,To som rad, že si nezabudol."
Mac: ,,Ja predsa nikdy"
Vyšli sme do Marcusovej izby a ja som povedala: ,,Ty si na to zabudol že?"
Mac: ,,Možno.?..." uškrnul sa
Ja: ,, tak tam pôjdeme?"
Mac: ,,Hej musím ísť podporiť bračeka"
Mac sa prezliekol a išli sme na futbalové ihrisko.
Zápas začal fandili sme Tinusovému týmu- on bol kapitán.
Prešiel 1.polčas a skončilo to 1:0 pre Sokolov čiže pre Tinusa.Začal 2.polčas. Draci vyrovnali 1:1 a uz začal poriadny zápas. Počas zápasu jeden z Drakov podkol Tinusa a on spadol. Aj som hneď zakričala: ,,Tinuss!" lebo som saa strašne zlakla či sa mu nič nestalo.
Mac sa na mna pozrel so smrtou v očiach: ,,Čo sa mu stalo!" povedal.
Tinusa odniesli ho šatne a my s Marcusom sme hneď išli zaním.
V šatni tréner a zdravotník povedal, že to nemá zlomené ale nemôže dohrať tento zápas.
Tinus: ,,Tréner ale ja musím hrať som predsa kapitán..."
Tréner: ,,Chceš hrať teraz môžes ale potom si uz možno vôbec nebudeš môct hať."
Tinus: ,, A kto bude hrať namiesto mna?"
Tréner: ,,No to ešte neviem...alebo náš náhradník Adem ochorel a nemáme žiadneho..."
Tinus: ,,Marcus?"
Mac: ,,No?"
Tinus: ,, Choď hrať namiesto mňa"
Mac: ,,Ja neviem..ja hrám giybal len doma a nikdy som na neho nechodil..."
Tinus: ,,Choď aj keby si prehral je to jedno"
Trener: ,,No to neni!!"
Tinus: ,,Dobré sak ale prosím Mac"
Mac: ,,No tak dobre...
Tinus: ,,Ja sa pôjdem prezliecť a ty si zobre môj dres a moje kopačky lebo máme take isté číslo. Oke?"
Mac: ,,Šak okej. Cara zostaň s Tinusom a ja teda pôjdem hrať.
Ja: ,,Em-mm.. okej ale musís mi niečo slúbiť"
Mac: ,,Čo?"
Ja: ,,Že to vyhráš (pobozkala som ho) Veľa štastia"
Mac: ,,Diki ale ja nepotrebujem vyhrať najväcšia výhra si ty"pobozkal ma
Tréner: ,,Ale bolo by najlepšie keby si vyhral.."
Mac: ,,Ale no hejj...."
Išuel sa prezliecť. Mňa zmrazilo to že musím byť zase sama s Tinusom.S Tinusom sme si sadli tam kde sme sedeli s Marcusom a fandili nášmu týmu.
Už bolo posledných pár minút a my sme vďalka Marcusa viedli 4:2.
Tych to posledných pár minút sme s Tinusom fandili ako oživot.Skončil zápas ako inak vyhrali sme. S Tinusom sme išli do šatne kde bol Mac. Chvílku po nás prišiel aj tréner násho týmu a povedal: ,,Marcus nechceš ísť do nášho týmu? Lebo takéhoto silného hráča som tu nevidel teda okrem tvojho brata. Prímaš?"
Marcus chvílku rozmýslal ale ja som mu povedala nech to príme tak prikývol.
Tréner: ,, Na tréningy budeš chodiť s tvojim bratom.."
Mac: ,,Ale mám jednu podmienku musíte pustit na každý tréning Caru aj pri každom zápase do šatní, aby všade mohla ísť. Dohodneme sa?"
Ja: ,,Ale sak to nemusíš.."
Mac: ,,Musím"
Tréner: ,,No tak dobre budeš prvá baba, ktorá bude takto s nami chodiť ale nevedí. Dohodnuté"
Mac: ,,Okej zajtra už mám príst na tréning?"
Tréner: ,,áno"
Ja: ,,Marcus ale to si nemusel"
Mac: ,,Ale musel keď teraz budem stále na tréningoch tak musíš tam byť somnou"
Ja: ,,ó ty si strašne zlatý"
Mac: ,,Ne to ty" a začali sme sa bozkávať
Tréner: ,,Ako nechcem vyrušovať ale na dnes sme skončili tak padajte!"
Mac: ,,Bože no láska poďme"
Išli sme spolu s Tinusom domov lebo ho bolela ešte ta noha. Prišli sme domov zase sme mu na tú nohu dali mrazený hrach a pustili telku a isli sme spolu hore. Pochvílke sa ozvalo ,,Marcus som smädný"
Tak sme išli s Macom zaniesť Tinusovi vodu.
Zachvílku: ,,Marcus som hladný"
Tak mu Marcus priniesom keksy.
Potom: ,,Marcus potrebujem hrebeň"
Tak mu Mac bol priniedť hrebeň...
A takto to islo asi hodinu vkuse.
Mňa s Marcusom to strašne štvalo. Tak sme zavolali Marcusovej mame čo sa vlastne stalo Tinusovi.
Jeho mama povedala: ,,Marcus si jeho starší brat tak sa o neho postaraj kým nepridem domov a inak pridem domov o šiestej. Ahoj"
Mac: ,,No tak sa o neho budeme musieþ postarať eše hodinu. Bože"
Ozvalo sa: ,,Marcus mán chuþ na sushi"
S marcusom sme isli dole a pozreli do chladničky. ,,Tinus sushi už nemáme"povedal Mac
Tinus: ,,A čo ti bráni v tom kúpiť mi ho?"
Mac: ,,Bože ja som neni tvoja slúska..."
Tinus: ,,Ale Cara môze byť.. boha len mi to choď kupiť"
Mac: ,,No tak ti to idem kupiť ale žiadne blbosti"
Tinus: ,,A Cara tu zostane somnou?"
Mac: ,,Nie ona idem somonouu!"
YOU ARE READING
New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}
Teen FictionZačína sa nový rok jedno dievča menom Cara si myslí, že to bude taký istý rok ako každý iný....vtom sa však mýlila... ?#5-mmer ?#4-mmer ?#19-marcusandmartinus ?#16-marcusandmartinus ?#15-marcusandmartinus ?#14-marcusandmartinus ?#6-mmer ?#37-lovesto...