Na Wécku som si začala upravovať make up. Vtom niekto prišiel, zakryl mi oči a povedal: ,,Kto som láska?"
Ja: ,,Marcus?"
On: ,,Nie ja som ten lepší čo si nepamätáš"
Ja: ,,čo?"
On mi odokryl oči a ja som videla, že je to Tinus.
Ja: ,,Čo chceš? Načo si sem prišiel?"
Tinus: ,,No šak spýtať prečo sa mi vyhíbaš?"
Ja: ,,Ja sa ti nevyhíbam"
Tinus: ,,No jasné to ti tak verím" a pritisol sa viac kumne.
Ja: ,,Čo robíš Tinus? Šak sem môže hocikto prísť"
Tinus: ,,Pššsst"
Ja: ,,Tinus ja nebudem ticho vypadni!!"
On sa kumne este eviac pritisol a začal mi vyzliekať bundu a bozkávať.
Bránila som sa ale to sa nedalo. Pred Tinisom sa proste nikdy neubránim. Vošiel s nami do kabínky a zamkol. Vtom mi vyzliekol tričko a ešte viac ma stisol.
Otvorili sa dvere a niekto vstúpil do miestnosti: ,,Cara? Si tu?" Bola to Ahsley
Tinus sa ma pustil a vysadil na na záchod. Jas om povedala: ,,Áno som tu Ash. Len mi to trochu dlhšie trvá" klamala som lebo keby ma tam uvidela s Tinusom tak to bude fakt blbé a všetko povie Macovi.
Ja som povedala: ,,Ash zachvílku k vám prídem nebojsa môžeš íst pozerať"
Ash: ,,Aha dobre" a odišla
Fúha mne spadol kameň zo srdca obliekla som sa, Tinus ma ešte držal ale vyšmikla som sa mu. Dala som si bundu a odišla v wécka aišla pozerať ten film.
Mac: ,,No konečne som myslel, že si sa mi stratila" zasmial sa
Ja: ,,No...hlavne, že iž som tu"
Posadila som sa a začal som žrať popcorn.
Niekoľko minút zamnou prišliel aj Tinus.Skončil film a rozhodli sme sa, že ešte pôjdeme do Mekáča.
Prišli sme do Mekáča a ono bolo zatvorené. Tak sme išli do Bublelogi stánku, ktorý bol na tej istej ulici ako Mekáč. Všetci sme si kúpili bubble ja s Macom sme si kúpili jahodový s jablkovými guličkami. Sadli sme si na chodník a rozprávali sme sa.
Po asi 20minútach nás to uz nebavilo a napadlo nás zahrať si fľašu. No ako mna s Marcusom to nenapadlo to napadlo tam tých Tinusovích ale sak čo pridali sme sa. Prvé kolo to dopadlo na Zoe a tá mala úlohu aby si kúpila Bubble a vypila to za 1minútu. Potom to dopadlo na Kim a tá mala na seba obliecť Jasonove tričko. Potom na Kayley, po na Jona, potom na Sel, potom na Ash...
Niekde v strede hry to dopadlo aj na mna a úlohu mi dával Jason (to je Tinusov kamarát) vybrala som si úlohu pretože pravdu hovoriť nechcem. No a keďže je to Tinusov kamará tak mi dal úlohu sabnúť si na Tinusa a obmotať okolo neho nohy a zostať tak dokiaľ nedostane Tinus úlohu. No super ako horšie mi ani nemohol dať, ale nechcela som to jedina pokaziť keďže tú úlohy ostatný spravili tak som musela.
Zašepkala som Macovi: ,Nebude ti to vadiť?"
Mac: ,,Nie pohode choď veď to je len hra"
Okej tak som si sadla na Tinusa, obmotala okolo jeho pásu nohy a tak som zostala. ,,Super" povedala som ironicky.Pár kôl som ešte sedela na Tinusovi a videla som, že si to náramne užíva.
Potom už konečne vysla rada na Tinusa. Úlohu mu dával Jon. ,Jasne kokos tá úloha sa bude určite jednať aj mna lebo Jon bol Tiniho kamarát..' pomyslela som si.
,,No takže..." zčal Jon ,,Tinus musíš dať pusu Care stačí na líce"
Ja som sa naňho pozrela s pohladom že ,,Vážnee ty ma neznášaáš?"
Pozrela som sa na Maca a on len sklopil zrak. ,,Piči ja o neho nechcem prísť...".pomyslela som si
Tinus sa na mna pozrel a zasepkal: ,,No tak poďme splniť úlohu" pousmial sa
Ja som len prikývla a otočila som sa naňho z profilu aby mi mohol dať pusu.
Tinus sa naklonil... Ja som myslela, že horšie to uz byť nemôže šak ma pred všetkými pobozká Tinus.
Tinis sa naklonil, priblížil sa k môjmu lícu..... a otočil mi hlavou a rýchlo ma pobozkal na pery. Bol to trochu dlhší bosk.
Ked sa odomna odtiahol tak som začala: ,,Tinus ty si strasný debil šak si povedal že na líce inak by som skončila! Ty si debil!"
Tinus: ,,Jon povedal stačí na líce a nie musís na líce mohol som aj na pery..."
,,Božee" povedala som s isla som si sadnúť k Macovi. Mac sa na mna len pozrel a povedal: ,,Porozprávame sa poceste."Prešlo ešte pár kôl a vyšlo to na Maca. Úlohu mu dávala Kailey.
Povedala: ,, No Marcus ja ti dám takú lahkú úlohu. Ako pre teba to bude lahké ale neviem ako to zvládne Cara..
,,Ja čo?" povedala som
Kailey pokračovala ,,No tak daj si dole tričko a uláž svaly.
Cara zvládneš to?"zasmiala sa
Ja: ,,Kailey o mna sa neboj ja to zvládnem"Mac si dal dole tričko a ukázal svaly ako bolo to strašne sexy ale snažila som sa to prekonať. Všetky baby na Maca pozerali ako keby bol nejaký plyšový medvedík a oni sú 5ročné deti.
Ja som sa snažila to ovládnuť ale to bolo také hot sexyyyže to sa nedalo.Mac: ,,Môžem si to tričko už dať?"
Všetky baby zborovo: ,,NIEE!!"Zrazu baby začali: ,,Cara ako ty más toto a ešte chceš Tinusa?
To ti ako toto nestačí?
Ako ja keby som mala toto tak uz na žiadneho chalana nepozriem"
Ja: ,,Ale ja s Tinusom nič nemám ja milujem len Maca a podla mna toto hrať bola jedna veľká chyba ako kino bolo vpohode ale táto hra ma už važne sere. A nehovorte mi,že niečo s Tinusom mám leno to nieje prevda. Vy o mne nič neviete!" a odišla som.
Mac si dal tričko a aj s Ash bežali zamnou.Bobehli ma narohu nejakého obchodu.
Ash: ,,Cara čo ti je?"
Mac: ,,Cara musíme sa porozprávať"
Ja som si len sadla na chodník a začala plakať.
Mac: ,,Cara mne vôbec nevadí, že si si dala pusu s Tinusom..."
Ja: ,,Ale ako...vieš mne to vadí lebo povedal, že mi dá na líce a on mi dal na pery..."
Mac: ,,To sa na Tinusa hodí ako jemu netreba veriť a ja viem, že ty miluješ len mňa"
Ja: ,,Vážne? Takže sme vpohode že?"
Mac: ,,Áno"♡Ahojte♡ už tu máme 16 časť tohto príbehu💜 Dúfam páči môžte mi napísať názor na túto časť ak chcete🌷 Každý pekný comm ma veľmi poteší.
PS: ako vždy sa ospravedlňujem za chyby a nevšímajte si ich a čítajte ďalej💖💖Lubim💛
YOU ARE READING
New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}
Teen FictionZačína sa nový rok jedno dievča menom Cara si myslí, že to bude taký istý rok ako každý iný....vtom sa však mýlila... ?#5-mmer ?#4-mmer ?#19-marcusandmartinus ?#16-marcusandmartinus ?#15-marcusandmartinus ?#14-marcusandmartinus ?#6-mmer ?#37-lovesto...