New Year, New rules, New love

255 14 6
                                    

Na druhý deň som vstala, najedla a osprchovala som sa. Zavolala som Marcusovi, že či môžem prísť k nemu on povedal, ze bude veľmi rád.  Povedala som mame, že pôjdem k Marcusovi a ona začala: ,,Cara a kedy mi toho Marcusa ukážeš? Keď chodíš stále k nemu nemohol by niekedy prísť k nám?"
Ja: ,,Mamu neviem môžem sa ho opýtať ked ma k nemu teraz pustíš."
Mama: ,,No tak ok choď ale nebudúce príde Marcus k nám aj s tvojimi bratmi by sme ho radi spoznali."
Ja: ,,No dobreee uz môžem ísť?"
Mama: ,,Ok choď"
Zabuchla som dvere a išla som. Ešte predtým ako k Marcusovi som sa zastavila v obchode a kúpila som mu nové ponožky. Bolo divné,že on mi kúpil takýto krásny náhrdelník a ja mu nič nekúpim. Už mam kúpené a prichádzam k Marcusovi. Zazvonila som ako skoro vždy otvoril Martinus ,,No čo,  ako sa ti páčila noc z mojím bračekom?"
Ja: ,, Bol úžasný, už ma pustíš dovnútra?"
Martinus: ,,Ale len tak ak by si chcela môžeš stráviť noc aj somonou." (usmial sa a podišiel ku mne blyžšie)
Ja: ,,Nie diki niesom kurva a  Marcus bude v tom určite oveľa lepší ako ty"
Martinus: ,,No len keby si chcela vieš kde ma nájdeš"
Ja som ho len odsunula a vošla som dovnútra. Zakričala som MARCUSS!!! Zachvíľku príde Marcus a pýta sa: ,,Chceš ísť aj hore alebo ideme hned preč?"
Ja: ,, Chcem ísť hore mám niečo.."
Mac: ,,Dobre dúfam, že to bude nieco bobré.."
Vošli sme do izby a ja som mu podala ,,pekne zabalený,, darček.
Marcus: ,,Čo to môže byť?(hahah)
Ja: ,,No už to otvor"
Marcus to otvoril a povedal: ,,Kokós nové ponožky. Hej jak si vedela,že potrebujem nové ponožky? ,,Maci ja mám 2 starších bratov, čiže viem čo chcú taký jak si ty. Ale ty si oveľa lepší jak oni..."
Mac: ,,Hneď si ich dám. A môžme ísť."
Vyrazili sme a  pred dverami nás zastavil Tinus: ,,No čo hrdličky kam idete?" (a začal sa smiať)
My sme si ho nevšímali a odisli sme, keďže Marcusoví rodičia neboli doma tak nás už nikto neotravoval. Najprv sme išli do parku a potom sme išli do kina. Marcus chcel ísť  na horror neviem prečo lebo on horrory neznáša ale sak ok. Tak sme sa teda posadili do sály a tam skoro nikto nebol. Marcus zabudol kúpiť pukance tak sme nemali čo jesť. Na začiatku filmu to nebolo také strašidelné ale potom uz to bolo tak veľmi, že som sa prilepila na Marcusa a strašne som sa bála. On povedal,že sa báť nemám ale ja som ho aj tak nepustila. Konečne skončil ten film a ja som sa stále držala Marcusa.  Marcus mi povedal: ,,Cara už sa nemusíš báť uz to skončilo.."  Ja sa neňho len pozriem a spytam sa ho: ,,Maci ale prečo si chcel isť na horror ked horrory neznášaš?"
On: ,,Lebo som vedel, že sa budeš báť a pritulíš sa ku mne" (začal sa smiať)
Ja: ,, Aha no tak misia splnená... (a začala som sa smiat s ním) A inak mama mi dneska hovorila že máš príst k nám niekedy."
On: ,,Aha no tak môžme aj dneska íst k tebe aj tak nemáme čo robiť"
Ja: ,,Ok tak poďme"
Prošli sme k nášmi domu, otvorila som a zakričala: ,,Mami uz som doma aj s Marcusom!!" Mama hneď ako som to dopovedala tak pribehla a začala sa pýtať:,,Ahoj Marcus ako ste sa s Carou spoznali?"
Mac: ,,No v škole"
Ona: ,,A máš našu Caru rád? A máš nejakých bratov alebo sestry?"
Mac: ,,No hej a mam brata Martinusa"
Ona: ,,A aj sta spolu spali?"
Ja: ,,Mamí ja mám 17!"
Ona: ,,Aha no jasne nemôžem sa spýtať?"
Ja: ,,Nie" Marcus sa na mňa vtedy tak pozrel, že pohľad "klamat sa nemá"...a ja aom sa na neho pozrela, že "zabi maaa"
Ja:,,Mami uz musíme ísť,že Marcus..."
Mac: ,,áno teta my už musíme ísť"
Ona: ,,no tak teda choďte asi tu so mnou nechcete strácať čas"
Ja: ,,Ano mami" schmatla som Maca za ruku a uz som zabuchla dvere.
Tak ako sme uz išli k Marcusovi na sa zacne smiat a hovorí: ,,No tak to bolo dosť trapné"
Ja: ,,Čo bolo take trapné?
Mac: ,,No jak sa tvoja mama spýtala, že ci sme spolu spali"
Ha: ,,No tak na to si musíš zvyknúť moja mama taka strašná"
Mac: ,,Ale šak náhodou milá.." začal sa rehotať.
Ja: ,,Hej jasne a doterná..." (hahah)
Prišli sme  do Marcusovho domu, išli sme do izby a tam sme uvideli napitého Tinusa s najakou babou ktorú som ani nepoznala.
Mac: ,,Tinus vypadni z tej izbyy!" a vyhodil ho z izby aj s tou babou.
Mac: ,,Sorry toto môj braček robí vždy keď sú naši neni doma."
Ja: ,,Pohode už som si zvykla" (zasmiala  som sa)
Mac: ,,Tak to je dobre" (začal sa smiať so mnou)
U Marcusa som bola ešte hodinu a  potom som uz išla domov. Povedala som Macovi, že ma tentoraz nemusí vyprevadiť aby náhodou Tinus niečo nespravil... Tak som išla domov sama
Prišla som k dverám otvorila som a zakričala: ,,Mamí už som doma!"
Mama: ,,áno a aj ťa odprevadil Marcus chcela som ho pozdraviť."
Ja: ,,Mami nie nevyprevadil ma"
Mama: ,,Čo ste sa pohádali?"
Ja: ,,Nié prečo?"
Mama: ,,Len tak lebo ťa vždy odprevádza"
Ja: ,,Božee"
Mama: ,,Ale vy by ste boli taký pekný pár, takého dobrého chlapceka nenájdeš len tak..."
Ja: ,,Hej mami nestaraj sa do mňaa!!"
A odišla som do svojej izby.
Bola som celkom unavená,kedže som polovicu noci nespala. Tak som zalahla a spala dorána.

*******

Ráno som a zobudila zbehla dolu a tam som nasla lístoček: CARA JA SOM MUSELA ODÍSŤ DO ROBOTY A PRÍDEN AŽ VEČER. TVOJI BRATIA IŠLI DNES RÁNO NA HOKEJOVÉ STRETNUTIE A BUDU TAM TÝŽDEŇ. TAK DO DOMU NEPÚŠŤAJ NIKOHO DO DOMU S LÁSKOU MAMA. Celkom som sa potešila lebo som mohla ísť zase k Marcusovi. Zavolala som mu že či k nemu nemôžem prísť o povedala že som u nich výtaná aj každy deň.
Obliekla som sa a uvidela som, že vonku pršalo tak som si vzala aj dáždnik. Prešla som cez park až k Marcusovémi domu a ako každý deň otvoril Tinus. ,,Čau Cara no čo ideš zase za mojím bratom alebo za mnou?"
Ja: ,,Tinus za tebou by som nešla nikdy a ty to vieš. Pustíš ma dovnútra alebo tu budem ešte dlho moknúť?"
Tinus: ,,No neviem pustím ťa až keď mi budeš slúbiť, že sa so mnou vyspíš"(zasmial sa)
Ja: ,,S tebou? Nikdy! Snívaj dalej"
Tinus: ,,no tak to tu asi budeme moknúť spolu čo?"
Ja: ,,Ako to myslíš?"
Tinus vtom momente zabuchol dvere.
Ja: ,,čo robíš ja sa potrebujem dostať k Marcusovi!"
On ku mne podišiel blyžšie a chytil ma za zadok.
Ja: ,,prestaň"
Tinus: ,,Nehovor, že sa ti to nepáči"
Ja: ,,Nie nepáči sa ni to odtiahla som sa od neho a hodila som do neho ten dáždnik. " zakričala som ,,Marcusss!!"
Marcus to počul a hneď pribehol a otvoril dvere:,,Tinus čo tu robíš?"
Tinus: ,,Nič len som otváral Care a prievan mi zabuchol dvere"
Mac: ,,Aha ok poďte dovnútra Cara ved ty si celá zmoknutá poď"
Ako sme vchádzali mi Tinus pošepkal do ucha: ,,Ešte sme spolu neskončili a  Marcusovi ani slovo inak si ťa nájdem a spôsobím ti takú bolesť akú si ešte necítila"  S Marcusom sme išli hore a Tinus zostal dole. S Marcusom sme sa rozprávali ale potom nás to už nebavilo tak ma  napadlo, že si aj s Tinusom zahráme flašu.  Začali sme hrať. Prvý krát som to roztáčala ja otázku som dávala ja: ,,Takže Mac Pravda alebo Úloha?"
Mac: ,,Pravda"
Ja: ,,No tak pravda dam ti take ľahké. Miluješ ma?"
Mac: ,,Jasné,že áno" (začal sa smiať)
Potom roztáčal Mac vyšlo to na mňa:,,Takže úloha alebo pravda?"
Ja: ,,Úloha"
Mac: ,,Takže ma musíš ponozkať(hahah)"
Ja: ,,ok"
Teraz roztáčal Tinus vyšlo to zase na mňa: ,,No takže milá Cara úloha alebo pravda?
Ja: ,,úloha?"
Tinus: ,,No tak vyzleč si tričko a lahni si na mňa"(hahah)
Ja: ,,na teba vživote"
Tinus: ,,Musíš..."
Ja: ,,Viešco ja musím íst na wécko Marcus ukážeš mi kde je wécko?"
Mac: ,,jasne počkaj tu Tinus zachvíľku sa vratime"
Tinus: ,,ok ale pohni si"
Marcus ma zaviedol na wécko a ja som mu povedala: ,,Pome preč zadným vchodom a môžme ísť k nám"
Mac: ,,ok pome uz ma to s Tinusom nebaví..."
Mac ma teda odprevadil domov. Otvorila som dvere a tam uz čakala mama: ,,Kde si zase bola mala si strážit dom a prisla som domov a bolo odomknuté. ,,No mami ja som bola u Marcusa. "
Ona: ,,A bol Marcus aj u nás ?"
Ja: ,,Nie mami ja som tu neni na výsluchu takže ma už nechaj!" Zavrela som dvere a išla do izby tam som si sadla za počítač a začala som si robiť úlohy, predsa zajtra máme školu...

Ahojte♡ Takže tu je nová časť tohto príbehu dúfam, že sa vám páči. Napíšte mi do komentárov či chcete viac takýchto kapitol ako boli 3 a 4 alebo viac ako 1a2 myslím to tak, že časť 3 a4 boli trošku úchilné😂😂
Budem rada za každý krásny komentár❤😘🍯

PS: Ak sú tam nejaké gramatické chyby nechajte to tak a čítajte ďalej

♡4♡

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang