New Year, New rules, New love

191 11 2
                                    

Po chvílke prestal: ,,No  páčilo?"
Ja: ,,Nie!" pokúsila som sa odísť ale on ma vysadil na lavicu a zase začal bozkávať. Cítila som sa strašne lebo sa na nás pozerala celá trieda a lebo som bola zamilovaná do Marcusa. Po niekoľkých minutách niekto zakričal: ,,Tinus ide Marcus" vtom Tinus odlepil jeho pery od  mojich a odišiel k svojej lavici. Ja som zostala sedieť na lavici s výrazom ,,do piče toto som fakt prehnala,, . Rozmýšlala som nad tým či to nepoviem Marcusovi ale pamätám si na Tinusove slová a neviem,čo by mi spravil...tak mu to nepoviem asi...
Marcus: ,,No čo pôjdeme poobede spolu do Nákupnéjo centra?"
Ja: ,,Hej môžme hneď po škole"
Marcus: ,,Oke tak pôjdeme spolu k tebe a odtiel môžme"
Ja: ,,Super teším sa"

********

Skončila škola a začalo pršať. S Marcusom sme išli domov a jasné ani jeden z nás nemá dáždnik. Prišli sme domov zmoknutí jak myši. Ešte že moja mama ani bratia neboli toma tak som mohla Marcusa zabrať k sebe. Vyšli sme do mojej  a Mac sa pýta: ,,Nemáš nejaké suché na oblečenie?" Ja som išla do izby mojich bratov a niečo som hladala. Nakoniec som našla a priniesla som to Marcusovi. ,,Toto si obleč" podala som  mu tie veci.
Ja: ,,Prezleč sa a ja sa zatraľ idem odmalovať"
Mac prikývol a ja som odišla z izby.
Odmalovala som sa a išla do izby ,,Možem?"zaklopala som
Marcus otvoril:  ,,Idem na wécko kde ho máte?"
Ja: ,,zarohom"
Zatiaľk som sa prezliekla ja.
Marcus sa vrátil: ,,Chceš teda ísť do toho centra či?"
Ja: ,,No neviem.... rači ne zostaňme tu a kuknime si film"
Marcus: ,,Ok a aký?"
Ja: ,,Neviem kuknem čo tu mama má"
Zišli sme dole a vybrali film. Vôbec sme nevedeli. Pozerali sme to mňa to vôbec nebavilo a videla som, že ani Marcusa.  Pozerali sme to asi 3hodiny.  Bolo pol siedmej a mňe sa už chcelo spať. Ale Mac to stále pozeral. Ľahla  som si na Marcusa a zaspala. Marcus si to všimol zobral ma na ruky a odniesol do postele. Zakril ma a dal mi pusu. Potom odišiel.

********

Ráno som sa zobudila, obliekla, urobila rannú higienu a zišla dole.
,,Cara prečo si nechala otvorené dvere ? Lebo keď som sa vratila domov tak neboli zanknuté" hovorila mi mama.
Ja: ,,Mami tak som zabudla zamknúť no a?¿ "
Mama: ,,No mohol ťa nikto otvoriť  a ukradnúť biečo v dome"
Ja: ,,Ale neukradol.. Ježiš nechaj ma už" zabuchla som dvere a vykročila do školy.
Prišla som k jeho domu a už ma čakal pred domom aj s Tinusom.
,,Ahoj láska"povedala som
Marcus: ,,Ahoooj"pobozkal ma
Tinus: ,,A mňa nepozdravíš?"
Ja: ,,No tak čau"
Tinus: ,,To je lepšie"zasmial sa
Tak sme išli do školy a Tinus  dobiedzal: ,,Cara a vieš, že mój braček bol prvýkrát s niekym v posteli? On je z nás dvoch ten škaredší a ja som očividne ten ktajší preto na mňa baby letia.. "
Ja: ,,Tinusko tak ja dobre vidím  a vidim,že  Marcus je omnoho krajší jak ty...sorry"
Tinus: ,,Nepotrebuješ okuliare?"
Ja: ,,Nie ale tie baby, ktoré s tebou spali asi potrebujú"
Tinus: ,,Aj ty budeš možno potrebovať zachvíľku..."kusol si do pery
Ja: ,,Nie nie to si nemyslím... Maci nemôžme chodiť do školy bez neho?"spýtala som sa Maca
Marcus: ,,Nie lebo povedal mame, že netrafí do školy tak musí chodiť som mnou že Tinus?"
Tinus: ,,Jasné vieš ja si moc nepamátám také zbytočnosti"
Ja: ,,Jaj áno to sú nepotrebne situácie keď s  niekym spís a potom si nič nepamätaš že"
Tinus: ,,No...."a zostal ticho
Ja som sa konečne usmievala.
Prišli sme do školy Tinus išiel za svojou partiou a celý deň prešiel tak rýchlo že som sa ani nenazdala a už som sedela s Marcusom na obede.
On mi tam oznámil, že zajtra sa nejde do školy lebo máme riaditeľské. Ja som to vôbec nevedela. A vtedi k nám prišla Tammys. A podala mňe a Marcusovi pozvánku na Halloween party kt. bude v Piatok.  Tammys sa nas spýtala: ,,Prídete?"
Marcus bez váhania povedal: ,,Jasné tešíme sa"
Tammys: ,,Aha tak sa vidíme "
Ja som na Marcusa pozarala a povedala: ,,Prečo si hneď povedal že ideme?"
Marcus: ,,A nechceš tam ísť?"
Ja: ,,No-no chcem ale ešte nemám kostím.."
Marcus: ,,To kúpime zajtra neboj sa"
Ja: ,,Dobre teda ale tá párty je už za 2 dni"
Marcus: ,,No a? To stihneme kúpiť"
Ja: ,,No tak teda dobre ale ideme hneď ráno lebo pptom budú kostími kupovať všetci..ok?"
Marcus: ,,Oka"

New Year, New rules, New love [MARCUS AND MARTINUS] {Dokončené}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora