Sherlock

1.1K 26 10
                                    

Seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Seriál

Žánr: Krimi/ Mysteriózní/ Drama

Hlavní postavy: Sherlock Holmes, Dr. John Watson

Obsah: Klasiku sira Arthura Conana Doylea o detektivovi Sherlocku Holmesovi zná většina populace. Jak to ale vypadá, když takový Sherlock Holmes, kterému samozdřejmě jistí záda Dr. Watson, přichází na stopu zločinu v Londýně 21.století? Právě o tom je minisérie BBC. Nechybí veletoky nápadů a tradiční "ostrovní" humor.

Zajímavosti: Skutečná adresa, která byla použita pro natáčení exteriéru bytu na 221B Baker Street, je 187 North Gower Street London NW1.

V tomto seriálovém zpracování byl Dr. Watson zraněn do ramene, ale bolest se mu podvědomě přenesla do nohy, což se projevuje nepodstatněným kulháním, na které ovšem v krizových situacích poněkud "zapomíná" . Tento fakt je vychytralá narážka na původní příběhy Sira Arthura Conana Doylea, který ve svém díle nebyl konzistentní, co se lokace Watsonova zranění týče.

Rodiče Sherlocka ve 3. sérii ztvárňují opravdoví rodiče Benedicta Cumberbatche.

Steven Moffat a Mark Gatiss oslovili Benedicta Cumberbatche s nabídkou na účinkování v seriálu po zhlédnutí filmu "Pokání". Podle nich vypadal jako dokonalý Holmes. Benedict byl vlastně jediným uchazečem o roli Sherlocka vůbec.

Můj názor: Je to skvělý seriál. Hodně dlouho jsem se dokopávaka k tomu, abych se na něho podívala. Vždycky jsem to zapla a po 5 minutách vypla, až sem si jednou řekla, že se na to dívám do konce a víte co? Vyplatilo se to. Může se zdát, že je to ze začátku trochu nuda, ale později se to rozdeje a zamilujete si to jako já. Naprosto jsem si oblíbila Sherlocka. Při koukání na seriál můžete přemýšlet a zároveň se skvěle pobavíte, protože některé scénky opravdu stojí za to. Každopádně od 3. série mi to přijde o trošku slabší, ale stejně je to skvělý seriál. Tak jestli nemáte na co koukat určitě to zkoukněte.

Hlasování: 4/5

-Mitchezoy 🌹

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat