Glee

847 23 16
                                    

Seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Seriál

Žánr: Komedie/ Drama/ Hudební/ Muzikál

Hlavní postavy: Finn Hudson, Rachel Barryová, Kurt Hummel, Blaine Anderson, Puck, Quinn Fabray, Brittany Pierce, Sam Evans, Will Schuester, Artie Abrams a další....

Obsah: Vystoupení amerických školních sborů zvaných glee kluby vypadají poněkud jinak než naše obvyklé besídky. Jde o show se vším všudy - s hudbou, choreografií, kostýmy, svícením, sólisty....Kluby pořádají veřejná vystoupení a účastní se národní soutěže. Pokud je klub úspěšný, tak to pro školu znamená i prestiž, peníze atd...

Zajímavosti: V epizodě 122 Will políbí Emmu. Jayma Mays (Emma) neměla o polibku tušení. Těsně před natáčením této scény, Brad Falchuk, režisér této epizody, řekl Matthew Morrisonovi (Will) ,aby jí políbil. Takže reakce herečky je zcela přirozená.

Scenárista Ian Brennan čerpal ze svých zkušeností člena školního sboru a původně Glee napsal jako filmový scénář.

Chris Colfer (Kurt) je nejmladším hercem v Glee. Jde také o jeho úplně první roli.

V Glee klubu nenajdete jen skvěle herce a zpěváky, ale i tanečníky. Harry Shum jr. (Mike Chang) se podílel jako choreograf na Oscarech, Heather Morris (Brittany) zase vystupuje jako backup tanečnice Beyoncé.

Můj názor: Jakmile jsem si přečetla obsah k tomuto seriálu, říkala jsem, jaká strašná to nebude kravina a že mě to určitě nebude bavit, jelikož tak to u muzikálů i mám, ale hned po prvním dílu....OMG! Naprosto jsem se do toho zažrala a epizody mi plynuly tak neuvěřitelně rychle, že než jsem se naděla, už jsem byla na konci série. Herci jsou naprosto úžasní, hlavně ze začátku mě to bavilo, potom jsem to už přestala sledovat protože mě to spíš než bavilo nudilo. Ale tak to prostě je, každopádně Klaine moments byly dokonalé. Prostě tomuto seriálu zkuste dát šanci a uvidíte jestli vás to bude bavit a vydržte to až do konce nebo to po čase přestanete sledovat jako já.

Hlasování: 3/5

-Mitchezoy 😻

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat