The Fosters

917 24 0
                                    

Seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Seriál

Žánr: Drama

Hlavní postavy: Stef Foster, Lena Adams, Brandon Foster, Mariana Foster, Jesus Foster, Callie Jacob, Jude Jacob

Obsah: Lena Adams a Stef Foster jsou dvojice žen žijící v společné domácnosti v San Diegu, ve státě Kalifornie. Lena pracuje ve škole a Stef je policejní důstojník. Společně vychovávají tři děti: Brandona, Stefiineho vlastního syna z předchozího manželství a adoptované dvojčata Jesuse a Marianu. Zanedlouho do rodiny přijímou i problémové děvče z dětského domova Callie a jejího mladšího bratra Judea. Jejich životy se zkomplikují, když se Stefiiným partnerem v práci stane její bývalý manžel Mike. Mariana se zase vydává na tajné schůzky, kde se setkává se svou biologickou, drogově závislou matkou. Mezi Callie a Brandonem časem přeskočí jiskra a jejich vzájemná přitažlivost se prohlubuje.

Zajímavosti: Jedním z producentů seriálu je taky Jennifer Lopez.

Hlavní představitelka Callie od mala hraje na kytaru. Svůj talent předvedla v tomto seriálu.

Seriál je zapsán do historie amerických televizních stanic polibkem nejmladšího páru stejného pohlaví. Jedná se o postavy Connora a Judea, kterým bylo 13 let.

Můj názor: Je to dobrý seriál. Pobaví a neurazí. Je to takový ten seriál u kterého vypnete mozek a necháte se pouze unášet dějem. Mě osobně se seriál docela líbil. Sice nepatří mezi mé TOPky, ale není nejhorší. Nejvíc na celém seriálu mě ovšem štve hlavní hrdinka Callie a její neustále problémy. Ze začátku si říkáte: Okey tak zažila toho hodně. Ale po takových 3-4 sériích vám to začne vadit, to jak se neustále svou vlastní vinou dostává do problémů. Na jednu stranu jí chápu, ale na druhou měla tolik možností se poučit ze svých chyb a všeho a nevyužila to. To je asi jedna z věcí co mi na tomto seriálu leze krkem, jinak je seriál dobrý. Takže pokud zrovna teďka v tomhle počasí nemáte na co koukat tak klidně mrkněte.

Hlasování: 3/5

-Mitchezoy 😻

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat