Panna nebo orel (2010)

964 18 3
                                    

Film

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Film

Žánr: Komedie/ Romantický

Hlavní postavy: Olive Penderghast, Todd Woodchuck, Marianne, Rhiannon...

Obsah: Olive, středoškolačka a panna si ve škole připadá jako neviditelná. Když ji její nejlepší kamarádka Rhiannon pozve na víkend, Olive si vymyslí, že má rande s neexistujícím vysokoškolákem. V pondělí se dívky setkávají na školní toaletě a Rhiannon se Olive vyptává na její rande. Ta jí nakuká, že o víkendu s fiktivním chlapcem přišla o panenství. Naneštěstí jejich rozhovor vyslechne další pár uší a školou už se šíří zvěsti o Olivině promiskuitě. Nejednou je Olive studentkou, kterou každý zná a ona si užívá své nově nabité popularity. Jediný, komu prozradí pravdu je její homosexuální kamarád Brandon, kterého všichni šikanují. Olive mu poradí, ať si vymyslí, že spal s nějakou dívkou. Nakonec spolu předstírají sex na párty. Jenže potom se vše zvrhne a za Olive přicházejí i další odpadlíci a nabízejí jí peníze za vylepšení jejich image. Olive zcela ztrácí kontrolu nad situací, podaří se jí vše ustát?

Zajímavosti: Olive jde do kina na západoněmecký film Šarlatové písmeno, což je snímek natočený podle stejnojmenné knihy, která patří mezi motivy filmu.

Všichni členové Oliviny rodiny se jmenují podle nějaké potraviny. Jména jejich rodičů, Dill a Rosemary jde přeložit jako "kopr" a "rozmarýn". Její mladší bratr se jmenuje Chip což představuje hranolek, a starší bratr, který je již na vysoké, má jméno Kale, které lze přeložit jako "kapusta". Jméno samotné Olive je možné přeložit jako oliva.

Můj názor: Je to taková ta super teen sračka, která nenadchne, ale ani neurazí. Super film na odreagování. Skvěle se u toho nasmějete a vypnete od všeho. Takže kdo neviděl tak ať určitě koukne. Dejte vědět, jestli by jste chtěli víc romantických filmů nebo ne. Já jsem spíš na akční a sci-fi, ale kdyby někdo chtěl, určitě tady nějaký dám. Můžete taky napsat vaše oblíbené filmy a já je tady zmíním, popřípadě se nechám inspirovat 😉.

Hlasování: 3/5

-Mitchezoy 🌹

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat