Robin Hood (2018)

440 7 7
                                    

Film

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Film

Žánr: Akční/ Dobrodružný

Hlavní postavy: Robin Hood, Sheriff z Nottinghamu, Marion Loxleyová, Bratr Tuck, Cardinal Franklin...

Obsah: Robin, válkou zdrcený bojovník, se vrací z křižáckých výprav, aby společně se svým maurským přítelem Malým Johnem povstal proti zkorumpované anglické vládě v moderní vzrušující akční podívané plné zběsilých bojů, epické válečné choreografie i nadčasové romantiky.

Zajímavosti: Taron Egerton se učil efektivní a rychlé střelbě z luku u dánského umělce a lukostřelce Larse Andersena, který drží světový rekord v rychlostní střelbě. Jeho rekord je vystřelených 10 šípů za 4,9 sekundy i 3 šípy za 0,6 sekund.

Když se natáčelo v Dubrovníku (Chorvatsko), Jamie Foxx (Malý John) byl na večeři se svými přáteli, když se ke stolu připojili dva opilí místní a začali na něj házet rasové urážky. Přišel vedoucí restaurace, vyhodil může a zavolal policii. Oba muži skončili ve vězení. Navzdory této jediné negativní události, která ukázala dobro a zlo některých místních lidí, Jamie Foxx nepřekvapivě zveřejňoval na svých sociálních médiích, jak úžasná je země a jak úžasní jsou lidé.

Téměř 95% kostýmů bylo vyrobeno ručně Julianem Dayem a jeho týmem.

Můj názor: Na tento film jsem se dívala před pár týdny. Nedalo se říct, že by mě film nějak zvlášť uchvátil. Myslela, nebo doufala jsem, že to bude něco podobného jako Robin Hood: Král zbojníků ovšem mýlila jsem se. Chvílemi jsem nevěděla, jestli se to odehrává v minulosti nebo přítomnosti. Bylo to docela zmatené a zamotané. Kostýmy mi vůbec neseděly na období, kde se to mělo udávat. Pořád jsem přemýšlela nad tím, jestli se jedná opravdu o minulost... Herečka Marion se mi vůbec nezamlouvala a upřímně co si budem, nejlepší byl představitel Malého Johna... Ráda bych řekla nějakou pozitivní věc na tomto filmu, ale moc mě žádná zrovna teďka nenapadá. Samozřejmě se na něho můžete podívat a porovnat sami, co si o tom myslíte. Každý může mít jiný názor na filmy. Za mě byl prostě lepší ten starší Robin Hood, na něho se určitě podívejte, protože ten opravdu stojí za to!

Hlasování: 2/5

OZNAM: Mí drazí, vím, že poslední dobou byly samé filmy a žádné seriály. Bylo to z toho důvodu, že ještě před Vánocemi jsem byla nemocná a celkově se mi na seriály moc nechtělo koukat. Každopádně seriály plánuju dávat, mám jich opravdu hodně a hodně lidí mi psalo i jaké by tady mohly být, takže určitě se nechám inspirovat ;) Taky vím, že jsem vám slíbila sérii nebo spíš speciál Avengers, na ten jsem taky nezapomněla a budu se snažit udělat ho co nejdříve. Teďka mám rozkoukané Star Wars jak jste si mohli už u minulého filmu v recenzi všimnout, jestli to dokoukám, tak bych ráda udělala i nějaký ten speciál, ale uvidí se.

PRO VÁS!: Omlouvám se, že jsem vám ani nepopřála krásné Vánoce. Tento rok nebyl ani žádný Vánoční speciál za což se taky omlouvám. Chtěla bych vám proto popřát alespoň krásné volno. Mějte se pěkně, buďte šťastní a do toho nového roku 2020 vstupte s úsměvem na rtech. Přeji vám jen to nejlepší. Vím, že někdy je opravdu těžké se usmívat a tvářit se, že jste v pohodě, proto vám chci říct, že už teď vám ve všem držím palce. Ať už si procházíte jakýmikoliv těžkými životními situacemi, nejste sami, vždy tady bude někdo pro vás a pokud by jste ani tak už nikoho neměli, můžete se obrátit na mě. Vím, že se neznámé, ale pokud budu moct poradím a pomůžu. Přeji vám aby se vám dařilo jak ve škole a osobním životě. Jste úžasní a děkuji vám za to, že jste! Každému z vás! Ještě jednou krásné Vánoce a ještě krásnější Nový rok, ve kterém každý z nás dostane šanci něco změnit.

-Mitchezoy


Já vám tady musím dát ještě upoutávku na ten film Robin Hood: Král zbojníků opravdu to stojí za to, tak jestli budete mít čas nebo chuť tak se na to určitě podívejte ;)


Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat