My first first love

505 7 0
                                    

Seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Seriál

Žánr: Drama/ Romantický

Hlavní postavy: Yun Tae-o, Han Song-i, Seo Do-hyeon, O Ga-rin, Choe Hun

Obsah: Drama vypráví příběh o pětici mladých lidí a jejich chaotických setkání s konceptem první lásky. Yun Tae-o si domů nastěhuje několik svých přátel, kteří z různých důvodu hledají útočiště. Společně prožívají lásky, přátelství a další životní eskapády.

Můj názor: Tento seriál jsem našla úplnou náhodou. Poprvé jsem si myslela, že to bude strašná kravina a cypovina, ale po několika dílech jsem se do tohoto seriálu úplně zamilovala. Jednoduchý děj, zábavné a nenáročné. Tento seriál bych zařadila do těch, kdy si můžete jen tak lehnout do postele a nepřemýšlet nad dějem, prostě oddechovka. Přiznávám, že ze začátku mi hodně vadilo, že všichni byli Korejci (nemyslím to rasisticky, mám i kamarádku z Koreje a znám spoustu lidí se kterými se i bavím, ale jde o to, že mi trvalo než jsem si na to zvykla) ,ale jak říkám, časem jsem si na to zvykla a neskutečně si oblíbila postavy. Je úžasné jak se jejich vztahy v průběhu seriálu vyvíjely a plynuly, bavilo mě sledovat děj a postavám jsem neskutečně fandila. Až na jednu výjimku jsem si všechny oblíbila a trhalo mi srdce se s nimi rozloučit :'D (dobře, to zase ne, ale byly fajn XD). Na závěr bych chtěla říct, pokud zrovna nemáte na co koukat, určitě koukněte na tento seriál. Nenechte se odradit a dejte mu šanci. Za sebe můžu říct, že jsem se v jednotlivých postavách sama shlédla, protože zrovna prožívám podobné věci. Bylo až nepřirozené koukat na něco takového, když se v tom sami svým způsobem vidíte. Můžete se pak poučit z chyb ostatních a dělat si své vlastní, osobní, které by si měl každý udělat. Vždyť co by to bylo za život, kdyby jsme si nedělali své chyby. Díky tomuto seriálu (což je hodně vtipné) jsem si i já uvědomila, kdo mi za to stojí a na koho se vyplatí si počkat. Možná si říkáte, proč vám říkám tyto věci a jak jsme se k nim dostali z recenze od seriálu...  To je jedno, prostě a stručně, koukněte a nebudete litovat ;)

Hlasování: 4/5

-M

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat