Shadowhunters (Lovci stínů)

1.6K 43 32
                                    

Seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Seriál

Žánr: Akční/ Drama/ Fantasy

Hlavní postavy: Clary Fray (Fairchild), Jace Wayland (Harondale), Alec Lightwood, Isabelle Lightwood, Magnus Bane, Simon Lewis, Luke Garroway

Obsah: Mladá Clary Fray v den svých narozenin zjistí, že není obyčejná. Pochází totiž z dlouhé rodové linie Lovců stínu, napůl andělů a napůl lidí, kteří loví démony. Když unesou její matku Jocelyn, svět, který jí byl doposud skrytý, se jí odhalí v plné síle, včetně záhadného Lovce stínů Jace. Teď, když žije po boku víl, čarodějů, upírů a vlkodlaků, se vydá na cestu sebepoznání.

Zajímavosti: Matthew Daddario (Alec) se původně zúčastnil castingu pro roli Jace Waylanda, ale když pak Cassandra Clare (autorka knižní předlohy) viděla jeho nahrávku, přesvědčila tvůrce, aby mu dali roli Aleca.

Dominic Sherwood (Jace) a Katherine McNamara (Clary) si oba po natočení první série nechali trvale vytetovat andělskou runu.

Všechny postavy z knih byly pro seriál postaršeny, ale jen asi o 2-3 roky.

Harry Shum Jr (Magnus) a Matthew Daddario (Alec) se castingu pro tyto role zúčastnili už k filmu.

Všichni hlavní herci před začátkem natáčení přečetli původní knihy, aby lépe porozuměli svým postavám.

Můj názor: Není to nejhorší seriál. Viděla jsem mnohem horší seriály. Nevím čím to je, možná že kdybych nečetla knihy přišlo by mi to boží nebo tak něco, ale přijde mi to jako takový průměr. Četla jsem knihy od Cassandry a musím říct, že mě neskutečně bavily a ráda se k nim vracím i teďka, viděla jsem film (Město z kostí) a musím říct, že mi nepřišel moc povedený, ale tento seriál.... nevím no... první série mi přišla hodně podprůměrná. Obsazení Clary je katastrofální (ikdyž teďkom se to aspoň trochu zlepšilo), nevěřila jsem jí vůbec nic a stále moc nevěřím, ty slzy, pocity..., naopak s obsazením Aleca, Magnuse, Izzy a Simona jsem velice spokojená. Trochu se mi na tom ani nelíbí, že míchají ty děje jak nevím co, jednou je to podle knih, podruhé zase podle sebe a tak se to střídá. Chápu, že tohle je seriál a nemůže to být přesně podle knih, ale ti kdo je četli ví, jak geniální jsou, ale abych tady nepsala jenom zápory. Malec. Nic víc k tomu není co dodat, asi jediná věc co mě drží při tomto seriálu nad vodou. Ti, kteří na shadowhunters koukají nebo četli knihy ví, jak dokonalý Malec je. A ty scénky.... Jednoduše Malec je moje světlo a patří k mým nejoblíbenějším shipům. Asi si každý pamatuje jak to začalo, pamatujete na 1x12 ? Z toho dílu jsem šla do kolen a je to můj nejoblíbenější díl z celého seriálu. Jednu určitou scénku jsem si pouštěla tak 100x za sebou 😂😅. Ale co už. Jestli nemáte na co koukat, nebo Nástroje smrti neznáte, tak se určitě na tento seriál podívejte. A ti co rádi čtou, určitě si přečtěte tuto sérii protože je boží ❤.

Hlasování: 3/5

-Mitchezoy 🌹

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat