Gotham

655 23 2
                                    

Seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Seriál

Žánr: Krimi/ Drama/ Thriller

Hlavní postavy: James Gordon, Bruce Wayne, Selina Kyle (Catwoman), Harvey Bullock, Edward Nygma, Oswald (Tučňák)....

Obsah: Předtím než se stal hrdinou, byl Bruce Wayne malým osiřelým chlapcem z bohaté rodiny. Předtím než se stal komisařem, byl James Gordon mladým začínajícím idealistickým detektivem. Poznejte příběh počátku vztahu mezi legendárním temným rytířem a jeho dobrým přítelem - jedním z nejlepších detektivů v Gothamu.

James Gordon, čerstvě zpět z vojny nastupuje do Gothamské policie do oddělení vražd. Společně s Harveym Bullockem je pověřen řešením vraždy dvou významných osob města Gotham: Thomase a Marthy Waneových. Během svého vyšetřování se seznámí s jejich malým synem Brucem, nyní v péči věrného sluhy Alfréda Pennywortha a slíbí mu, že najde vraha jeho rodičů. Na své pouti za prosazováním spravedlnosti Gordon pozná tváři v tvář prohnilé podsvětí Gothamu a seznámí se i s budoucími padouchy z Gotham City: například se sadistickým mafiánem Oswaldem Cobblepotem (Tučňákem) a osiřelou malou pouliční zlodějkou Selinou Kyleovou (Catwoman). Aniž by to detektiv Gordon tušil, dřív nebo později bude nucen vytvořit si pouto přátelství s Brucem, aby mohl čelit zlu, které požírá město Gotham. A právě tento vztah a Gordonovy ideály budou postupně měnit Bruce v legendárního Temného rytíře.

Zajímavosti: Postava Fish Mooney v původních komiksech neexistuje a byla vytvořena pouze pro seriál.

Během natáčení utvořili Benjamin McKenzie (Jim Gordon) a Morena Baccarin (Lee Thompkims) pár i ve skutečném životě.

Ben McKenzie měl při natáčení lehký úraz hlavy. Stalo se to v den jeho narozenin a celý štáb mu poté přinesl do nemocnice obrovský dort.

Můj názor: Jakože fakt WOW!!! Upřímně jak jsem na tento seriál začala poprvé koukat, musela jsem se do toho nutit, protože opravdu mě to ze začátku nebavilo. Asi 5 díly první série jsem se musela doslova prokousat a nevěděla jsem co si o tom myslet a pak BUM! Nabralo to směr o 180° a seriál mě naprosto vtáhl do děje. Díly jsem hltala jeden za druhým a neskutečně si oblíbila postavy. Zvlášť postavu Oswalda a Jeroma Valesky jsem měla opravdu ráda. Co na to říct, prostě Jerome Valeska, nádherný, šílený a naprosto dokonalý Joker! Naprosto jsem se do něj zamilovala a ten jeho smích...My god! A Oswald...toho prostě nejde nemít rád, já osobě ho měla ráda už od začátku, fascinovala mě ta jeho genialita a s jakou vášní zabíjel ty lidi. A samozřejmě malý Bruce je taky naprosto k sežrání! Díly na sebe navazují takže doporučuji nepřeskakovat, jako jsem to ze začátku dělala já. Určitě se na to podívejte, je to opravdu skvělý seriál!

Hlasování: 5/5

-Mitchezoy 🥀💔

Filmy, seriály....Kde žijí příběhy. Začni objevovat