Film
Žánr: Akční/ Dobrodružný/ Romantický/ Sci-fi/ Thriller
Hlavní postavy: Alita, Hugo, Nova, Vector, Tanji, Dr. Dyson Ido, Chiren, Zapan...
Obsah: Svět vzdálené budoucnosti není ideálním místem k životu, přesto v něm žijí lidé, kteří nezištně pomáhají jiným. Tak třeba kyberdoktor Ido prolézá skládky, aby našel funkční součástky, které může implantovat lidem, co o část těla přišli. Takhle obnoví Alitu, poničeného kyborga se srdcem a duší dospívající dívky, a vrátí jí život. Po probuzení Alita vůbec nic neví. Nepamatuje si svou minulost, nepoznává svět kolem sebe, ale okamžitě nasává nepřeberné množství nových informací. Se životem vrstevníků Alitu seznamuje Hugo, mladý rebel s motorkou, který jí od prvního setkání mimořádně imponuje. Díky své zvědavosti pozná Alita i odvrácenou stránku města Iron City, v němž s doktorem Idem žije. Fyzickou konfrontací se zdejším podsvětím v sobě objeví mimořádně, smrtící schopnosti. V tu chvíli se dostane do hledáčku skupiny nájemných zabijáků, kteří terorizují město, ale teď dostali jediný úkol - najít a zničit Alitu. Z obyčejné kyberholky se stane bojový anděl. A konečně si vzpomene, jaké je její poslání.
Zajímavosti: Film je založen na japonském manga komiksu "Gunnm", v Severní Americe znám pod názvem "Battle Angel Alita".
James Cameron se nechal slyšet, že film bude kombinací prvních 3 knížek komiksu Gunnm on Yukito Kishiro a v případě jeho úspěchu se dočká dalších dvou pokračování.
• Spoiler - Když Hugo koupí Alitě čokoládu, tak jí řekne, že by nechtěl být Zapanova oběť, který tam právě prošel, což se tak později stane.
Můj názor: Nejspíš vám řeknu, že se stalo asi to, jak to mám vždycky. Podívám se na film, myslím si nejdřív, že je to nuda, pak se z toho stane ale totálně super film. Alitu jsem si neskutečně moc oblíbila, její odvaha a bojové schopnosti byly neuvěřitelné a úžasné! Huga jsem měla od začátku ráda. Řeknu vám jenom tohle, podívejte se na to! Já vím, že to říkám pořád, ale tohle je opravdu super film, krom toho, James Cameron patří k těm nejlepším a nejpreciznějším režisérům a je to taky na jeho filmech vidět. Zklamaná jsem rozhodně nebyla. Film byl poutavý, napínavý a neuvěřitelně zajímavý. Pokud se bojíte nudy, tady u toho filmu ji rozhodně nehledejte, jelikož se tam zkrátka pořád něco děje. Takže určitě doporučuji ;)
Hlasování: 4/5
-Mitchezoy
ČTEŠ
Filmy, seriály....
DiversosBerte tohle jako takové tipy na filmy, seriály atd... Jako ne každý má můj vkus (nikdo nemůže mít tak dobrý vkus jako já 😎), ale tohle by vás mohlo inspirovat abyste se podívali na nějaké seriály nebo filmy od odborníka .....😎😏♥ Proto.... TY, JE...