Vypla jsem mobil a pár minut poté jsme už vzlétly.Bez problému jsem usla a probudio mě až hlas pilota,ať se připoutáme ,že přistáváme.Po přistání jsem vystoupila a šla čekat na moje kufry k tomu takovýmu pásu.Mezi tím jsem zapla mobil a tam na mě okamžitě vyskočila sms od strejdy:omlouvám se ale nepřijedu pro tebe ,ale mý klienti a přátelé ačkoliv je jim asi jako tobě.
Já:Ok
Viděla jsem kufry čapla je a šla do haly.
Koukala jsem všude různě a pak jsem uviděla dva maskovaný kluky s cedulí na které bylo mé jméno šla jsem k nim.,,Ahoj,já jsem Vicky"představila jsem se jim.,,Já jsem Daniel a tohle je Jonah,poslal nás Will."představil je kluk s nádhernýma modrýma očima.,,Těší mě"řekl Jonah a popadl jeden můj kufr a druhý vzal Daniel.Poté jsme na sedli do auta a vyjeli mě neznámo kam.Přijeli jsme před obří budovu,,Tohle je Atlantic Records tady pracuje jak Will tak my."řekl Jonah.Vystoupili jsme a kluci zase vzali kufry ,jak milé,už odmaskovaní vešli dovnitř a já v závěsu za nimi.,,Wille,jsme tu"řekl Daniel,když jsme vstoupili do kanceláře,za stolem seděl muž okolo 30.,,Victorie tak rád tě vidím,vyrostla jsi do krásy"řekl mi.,,Děkuju,strejdo"poděkovala jsem mu a pak vstal přešel stůl a pevně mě objal.,,Je mi to tak líto"řekl.Já pouze přikývla.,,No takže tady pracuju,ale hodně jezdím na služebky a proto jsem se zeptal kluků"a kývl za nás,,jestli bys u nich mohla bydlet"oznámil mi,,já sám mám malý byt a stejně by jsme se s těží vešli a tak jsme vykoumali toto,tedy pokud souhlasíš"vysvětlil své jednání.,,No,dobře"řekla jsem celá nesvá a ještě mu zašeptala,,a nechceš mě představit?",,Jo,jasně"řekl a odtáhl se.,,Vicky tohle je Jack Avery,Zach Herron,Corbyn Besson a Jonaha s Danielem znáš,kluci tohle je Victoria Anna Elizabeth Marie Štuková"představil nás a já se chtě nechtě musela zasmát jak si na tom lámal jazyk,,Těší mě a můžete mi říkat Vicky,Ann,Eliz,Lizzie,Bety,Mary."oznámila jsem jim a v tom mi došlo co mi říkala Ellie.,,Taky nás teší "řekli všichni 3 najednou a zasmáli se.,,Zachu je pravda že máš narozky 27.5.2001?" zeptala jsem se nervózně.,,Jo,proč"odpověděl mi nechápavě.,,No,že já taky"řekla jsem a trochu zčervenala.,,Vicky jestli nevadí už pojedeš s kluky ,já mám práci a pak přijedu za vámi,můžete ji vzít někdo na nákupy?"řekl mě i klukům.,,Jasný vezmeme"řekl Jack.,,Na tady máš kreditku, mělo by ti to stačit.Jsou to peníze jak z matčina starého účtu tak jsem tam něco přidal a v LA jsi v podstatě dospělá takže tam máš i peníze co ti odkázal táta"řekl a já si jí opatrně vzala,,Děkuju",,A kluci tady máte klíčky od mýho auta,do svýho se asi nevecpete."řekl a hodil mi klíče.Kluci zase vzali kufry a šly jsme ke dvěma autům.,,Takže jak jedeme?"zeptala jsem se kluků.,,Já řidim"vykřikl Daniel a sedl si za volant.,,Já jedu s Déňou"vykřikli Zach,Corbyn a Jack a rychle se nasáčkovali do auta.,,Takže jedeme asi spolu"řekl Jonah a zasmál se a koukal na vzdalující se auto kluků.Měl roztomilý smích.Dal kufry do kufru a vyjeli jsme.Nakonec jsme zastavili u bílé velké vily.,,No takže,tady bydlíme"oznámil Jonah.A pomohl mi s věcmi a vešli jsme do vnitř.,,Tak kde jste?"zeptal se smíchem Corbyn.,,Schytali jsme kolonu a jeli jsme pomalu protože jsme si povídali"osvětlil ostatním Jonah.,,Pojď ukážu ti pokoj"řekl a tahal mě do patra.Tam bylo 8 dveří.,,Tohle jsou naše pokoje " ukázal na patery dveře.,,Pak naproti mému budeš mít pokoj ty a vedle tvého pokoje je náhradní pokoj.Naproti němu je zkušebna.A každý pokoj má vlastní koupelnu"řekl a otevřel dveře mého pokoje.
ČTEŠ
Move to LA ✔️
FanficSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...