Dojely jsme k obchoďáku kde jsme prolezly Gate,Terranovu,HM,C&A,New Yourker,Orsey a dalších tisíc obchodů který jsem v životě neviděla.Nakonec to skončilo že já měla 5tašek oblečení a holky po třech taškách.V tom Chickee volal Corbyn.,,Ano?"zeptala se ho.,,Jasně.Za dvacet minut tam budem ale jeden bude muset jít do kufru a na vás si sednou Vicky a Gabbie."řekla ,,Tak ahojky za chvíli"řekla a uklidila telefon,,Tak jedem pro kluky "řekla a šla na parkoviště.
Po dvaceti minutach jsme dorazily k jednomu z domů a předním čekaly ty trotlíci.Corbyn otevřel přední dveře ,,A šupej dozadu Gabbie" řekl a Gabbie zůstala venku a já vystoupila taky aby kluci mohly nastoupit.Zach šel jako největší pán do kufru.A kluci si sedly tak že Daniel byl na pravý straně,ve prostřed byl Jack a nalevo byl Jonah.Gabbie si přelezla přes Daniela na Jacka a já si chtě nechtě musela sednout na Jonaha.,,Dělej sedni na Jonaha a jedem za chvíli bude u nás Will."řekl Daniel a Chickee se na mě povzbudivě usmála.Opatrně jsem si sedla a zavřela dveře.Vyjeli jsme.Gabbie se ke mě naklonila,,No vidíš,to se jen tak někomu nepoštěstí sedět na svým Crushovi"pošeptala mi do ucha tak jemně že to nikdo kromě mě nemohl slyšet.Hodila jsem po ní pohled 'chceš zabít' a ona dala ruce v obraným gestu a zatvářila se uraženě.,,Ještě řekni,že to není pravda"řekla,,Je,ale..."no žádnej argument jsem neměla.,,Co ale?"zeptala se provokativně.,,Máš pravdu,to se jen tak někomu nepoštěstí."odpověděla jsem jí a až teď si všimla že na nás kouká celý auto vyjímka byla Christina která koukala na cestu.,,Co se někomu jen tak nepoštěstí? "zeptal se Jack.,,No dobře,ty to nikomu neřekneš jasný,složíme třeba neporušitelný slib."řekla jsem vítězně.,,Pamatujete si ho někdo?" zeptala jsem se auta.Překvapující bylo že hlas patřil osobě za mnou.
Po pěti minutách
,,Hotovo,ona nesmí nic říct o tom co jste si povídali nebo jí bude udělán kanadskej žert"řekl Jonah.,,Díky,netušila jsem,že budu znát dalšího potterheada."řekla jsem.,,No ani já"řekl a usmál se.,,Dětičky,jsme tu"oznámila Chickee když jsme zastavila.,,Já jsem starší než ty"křikl Jonah,Corbyn a Daniel.,,No jo ale 4 z vás jsou ještě mladší a menšina se podřídí většině"řekla a vyplázla jazyk.
Vystoupili jsme z auta a já z kufru popadla svých 5 tašek a šla si vybalit,ale nedošlo mi že je zamčeno,takže jsem čekala než se uráčí přijít.,,To ti moc nevyšlo což"smál se mi Daniel a já ho flákla do ramene.,,Au"řekl a chvíli si mnul rameno a poté odemkl.V pokoji jsem všechno skládala všechno oblečení do šatny když někdo zaklepal.,,Dále"křikla jsem ze šatny.V momentě se ve dveřích objevila Gabbie.,,Promiň,že jsem tě v autě tak provokovala a ještě to říkala skoro před nim.A teď ti kluci nedají pokoj dokud neřekneš pravdu tak se obrň."řekla a už chtěla odejít se smutným výrazem.,,Ze začátku jsem byla naštvaná,ale jsme puberťačky a tohle děláme,naschvály které nemyslíme naschvál.Už jsem ti odpustila Gab."řekla jsem a šla jí obejmout.,,Děkuju"řekla a objetí opětovala.Poté jsme se chytly za ramena jak to dělají kluci a šly jsme dolu,,Tak bacha ta je moje"řekl Jack vážně.,,Už ne my jsme Gabria"řekla Gabbie vážně.,,Pojď sem kámo"řekl Zach a otevřel Jackovi náruč.,,Jachary is real"řekl Jack.,,A takhle se rozpadl vztah Gabbie a Jacka kvůli dvoum shipům ,kterej beztak nikdo nezná a druhej je tak populární ,že dělají ve fotoshopu toto"řekl Daniel a ukazal toto.,,Tohle je real"řekl Jack a vyzívavě se na nás podíval.Gabbie tohle už ovšem nebrala jako srandu,a proto se stalo co se stalo,,Jacku Roberte Avery s tebou jsem skončila"řekla a se slzami v očích utekla.,,Tak tohle jsi podělal"řekla jsem a vyběhla za Gabbie za kterou vyběhla už Chickee.Já jsem nebyla pozadu.Ovšem už jsem je nikde neviděla a tak jsem je nechala a vrátila se zpátky ke klukům.Jack furt stál na místě a zmateně se díval na dveře.,,Tohle jsi přehnal,kámo"řekl Jonah.A v tu chvíli mi začalo volat cizí číslo,,Ano?",,Ahoj,to jsem já přijdeš za námi a vezmeš nám věci?Prosím půjdeš po silnici a ja tam na tebe budu čekat"řekla Chickee,,Do pěti minut jsem tam."řekla jsem a típla to.Všichni na mě koukali a já jen popadla věci a šla,,Tak,čau pozdravte Willa a že někde přespím"řekla jsem klukům a vyrazila.Po pěti minutách jsem došla k malýmu domečku kde čekala Chickee.
Šla jsem za ní.Sedly jsme si vedle Gabbie na postel.Chvíli jsme probíraly toho Jacka a pak jsme přešly do Corbyna a Chickee jak jim to klape a pak na mě a Jonaha.Teda tady se nic moc o vztahu nemlelo protože to žádnej vztah nebyl.Ale holky říkaly žr bychom se k sobě hodili.V tom si ode dveří odkašlala osoba.Natočily jsme na to místo hlavy a tam byl Daniel a v těsném závěsu Corbyn.,,Gabbie nebude vadit,když si je ukradneme."zeptal se Daniel a vypadal tak nějak zaraženě jako by slyšel to co neměl a pak mi to docvaklo.A sakra!,,Jo jen ať jdou"řekla a v podstatě nás vystrčila z postele.,,Tak se měj Gabbie,zítra"řekla jsem za mě i Chickee a šly ven .Kousek od domu byli všichni kluci a Jack s velkou kyticí a usmiřovácím dárkem.,,Tak hodně štěstí"řekla Chickee a já přikývla.,,Dámy,my jdeme domů,protože tam už určitě bude Will"řekl nám Daniel a my vyšli do kopce.,,Danieli,můžu s tebou mluvit"zeptala jsem se ho rozpačitě.,,Jasně odpověděl a já ho odtáhla kus za ostatní.,,No víš..,co všechno jsi slyšel od těch dveří"zeptala jsem se nervózně.,,Jestli myslíš to jestli jsem slyšel ,že se ti líbí Jonah tak jo slyšel,ale v klidu nikomu to neřeknu"slíbil a objal mě.,,A řekneš to prosím Corbynovi ať to nikomu neříká"zeptala jsem se ho.,,A toho se nemusíš bát,ten vždycky udrží tajemství"řekl a už jsme byli u domu kde zastavilo a vystoupil Will.,,Odkud jdete mládeži?"zeptal se zvědavě.,,Usmiřování Gabbie a Jacka"odpověděl Zach.
Ok,myslela jsem že to nikdy nedopíšu.Ale dopsala a jsem ráda.
Víte kdo je nemocnej?Ano,já takže pokud mě rodiče nevyhoděj zítra do školy tak vyjde ještě jedna.Káťa
ČTEŠ
Move to LA ✔️
Fiksi PenggemarSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...