Byl pátek dopoledne a ples New Yourské hotelovky se blížil. Chickee už všechno co potřebovala na mojí úpravu měla připravené ale ples začínal až večer ,bylo času dost. Chickee si neustále psala s někým a občas se zasmála,myslím že si psala s klukama a něco pikli .Nějak jsem to neřešila,neměla jsem důvod.
Chickee si zatím připravila i kameru aby z toho mohla udělat video.Po obědě se pomalu začínalo.Času jsme měly dost tak nebylo kam spěchat.
A když skončilo a já kompletně koukala do zrcadla točila mojí reakci.,,Panebože,Chickee to je nádhera."měla jsem slzy na krajíčku a chtěla jí obejmout.,,Díky,ale ty slzy zažeň protože by to zničilo mojí práci a opovaž se mě jen dotknout ještě by sis pomačkala šaty."řekla od kamery.To mu jsem se zasmála.
,,Za jak dlouho tam asi tak dojedu?"zeptala jsem se a ukázala jí na mobilu adresu.,,Tam ani nemusíš jezdit klidně tě tam dovedu.Je to blok odsud.Asi 15minut cesty."řekla Chickee a já přikývla.,,Tak to aby jsme šly už je 17:50 a mám tam být v 18:15.Díky bohu za baleríny."řekla jsem.Chickee po mě přehoz v barvě mých šatů.,,Aby ti nebyla zima"vysvětlila.,,Díky"řekla jsem a obě jsme vyšly do chladnějšího new yourského večera.,,No jsme tu"řekla a ukázala na majestátní budovu před námi.,,Když bys chtěla doprovodit domů,zavolej,stejně budu vzhůru dlouho.Protože budu stříhat video."řekla mi a usmála.,,Zavolám,stejně myslím že půjdu stejně brzo jako třída."řekla jsem jí a zamávala na rozloučenou.Když jsem se koukla na čas bylo 18:13 a já byla asi ještě dvěstě metrů před budovou.Rychle jsem se vydala k onomu vchodu a došla tam včas těsně předtím než se tam vynořila zpoza rohu třída.,,Čekáš tu dlouho?"zeptala se zamračením učitelka.,,Ne přišla jsem před chviličkou."řekla jsem jí.,,To je dobře.A teď jdeme jednotně do vnitř."křičela na celou třídu.Svorně jsme přikývli.Zařadila jsem se k Ellie a Verče.,,Páni"ulítlo všem třem z pusy na stejno.Čemuž jsme se zasmály.Ellie na sobě měla dlouhé světle růžové šaty s ramínkama na paži a okolo výstřihu byli jemné růžičky.Verunka měla bílé šaty a na horní polovině byli znázorněny všelijaké květiny.,,My ladíme"řekla znalecky Elliem,,Jop všechny jsme kytky"zabila to Verča.To už jsme ale seděly u stolečku pro tři a povídaly si.,,Můžu se tě na něco zeptat?"zeptala se Verča,když jsme každá přemýšlela nad dalším tématem na probírání.Kývla jsem.,,Je Zach s Kay a kdyby jo je s ní šťastnej?"zeptala se smutně Verča.Tohle zlomí každý limelight srdce a pak jim to přeje.,,Je fakt Kay tak nesypatická jak vypadá na fotkách?"dodala otázku i Ellie.,,Musíte mi slíbit na pravý limelight že to co vám řeknu neřeknete totálně nikomu,budete se o tom bavit když budete jen sami dvě v soukromí."řekla jsem,protože jsem věděla jak paseku by to způsobilo.,,Přísahám na čestný limelightský"řekly svorně.,,Tak jo.Zach a Kay jsou dobří přátelé a všichni víme ,že stejně budou spolu.Oba září když jsou spolu ale za chvíli to dopadne.A Kay vypadá nesympaticky ale ve skutečnosti je v pohodě."řekla jsem popravdě.Na tváři Verči se usadil smutek a po chvilce zase úsměv.,,Vyřiď jim,až se dají dohromady,že jim to český limelights přejou"řekla Verča.,,A Daniel je s Angie?"zeptala se zvědavě Ellie.,,Ne,jen to ne "začala jsem se smát jako pominutá.,,Jsou-too-jen-přátelllé" řekla jsem se zachvatem smíchu.,,Počkat kdo je všechno zadanej?"zeptala se Verča.,,No Corbyn,Jack a za chvíli Zach"řekla jsem.,,Počkat,takže Jonah opravdu není s Tate?""zeptala se Ellie.,,Ne rozešla se s ním,ale vím že Jonah má na někoho zálusk."dodala jsem smutně.,,Jsme na plese,teď nebudeme smutnit."řekla Verča.A jakoby s ní bůh souhlasil,přišli za námi Štěpán a dva jeho kamarádi.Ondra a Filip.,,Můžeme prosit o tanec,překrasné dámy?"zeptal se Štěpán a ruku natáhl k Verče.Mě jí nabídl Ondra,což byl mega dobrej kamarád.,,Jistě že můžete"řekla Ellie za všechny a všichni jsme šli na parket.,,Tak co nějakej novej boy?"zeptala jsem se při tanci Ondry.,,Jo jmenuje se Lukáš je z Prahy a začali jsme spolu chodit v září"řekl s úsměvem Ondra.,,A co ty?",,No mám ráda jednoho kluka ale on mě asi ne"řekla jsem smutně. Tím naše konverzace hasla.
Po pár písničkách jsem si sedla k Ellie.,,Kde je Ronnie?"zeptala jsem se jí.Ona jen ukázala na parket.Tam jsem viděla tancující Ronnie se Štěpánem a přitom se líbali.,,Konečně.To jim to trvalo,co?"zeptala se Ellie na což jsen jen souhlasně kývala hlavou.Koukla jsem na mobil.Bylo par minut před půlnocí.,,Mládeži za půl hodiny se sejdeme před školou"přišla k nám Machová.
Zavolala jsem Chickee,že jestli pro mě přijde.Jenom řekla jo a zavěsila.Za dvacet minut jsme byli vsichni venku a byli jsme všichni.,,Pro tebe si někdo přijde,že jo?"zeptala se strachem učitelka.,,Jo,támhle jde,takže nashledanou zítra"řekla jsem a vydala se naproti Chickee.,,Tak jaký to bylo?"zeptala se ospale.,,Super a jak jde video?"zeptala jsem se zase já.,,Už to skoro mám dej mi hodinu a ukážu ti celý video."řekla mi.,,Dobře,stejně si dám sprchu a převlíknu do pyžama a najím se a to dá tak tu hodinu"řekla jsem se smíchem.Doma jsem zrealizovala ony věci a po hodině mi Chickee ukázala ono video.Mělo necelých deset minut,kde bylo všechno důležitý a zároveň tam nebylo nic co by mohlo cokoliv o mě říct co o mě lidi už nevědí.Bylo to super hlavně na konci jak mi zakuzuje Chickee jakýhokoliv kontaktu a žádný slzy.,,Je to bomba"řekla jsem a znalecky kývala hlavou.
,,Dobrou"řekly jsme si když jsme každá zalejzaly do svých pokojů.
ČTEŠ
Move to LA ✔️
FanfictionSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...