7.

382 15 0
                                    

O dva dny později byla zmiňovaná oslava s koncem léta.Šly jsme ve složení jako přede dvěma dny.Zjistila jsem že Kay je velice milá holka ačkoliv na pohled vypadá nesympaticky.Angie je taky super a prý hodně cestuje.Všech pět se nás zase sešlo u mě,ale tentokrát nějaké šaty přinesly i ony.Pokud jsem tp dobře pochopila bude to takovej ples.
Zase jsme si nějak různě propůjčovaly šaty.

Angie

Angie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kay

Gabbie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Gabbie

Christina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Christina

Christina

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl to pohodovější ples se všemi skladateli a zpěváky/čkami od Atlantic Records

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl to pohodovější ples se všemi skladateli a zpěváky/čkami od Atlantic Records.Bylo jich tu tedy požehnaně.Od těch méně známých až po ty známé po celém světě.Bylo jich opravdu hodně.A já za celý večer tančila snad s každým,kromě Jonaha.Čas se blížil k půlnoci, kdy  měl slavnostně začít podzim a školní rok.,,A teď všichni na parket a povinně si najít partnera/ku."zakřičel do mikrofonu přiopilý Will,který nedávno přijel z NY,kde pořádali to samé.,,Můžu prosit?"zeptal se medový hlas za mnou.,,Jasně"odpověděla jsem Jonahovi nadšeně.Rozešli jsme se k parketu.A začali jako všichni ostatní tancovat.Daniel na mě ukazoval zdvižené palce.Corbynovi se na tváři usadil ještě větší úsměv než předtím.Zach který o tom neměl skoro ponětí jen nechápavě koukal na Corbyho s Danem.Jack to samé,ale Gabbie mi ukázala zdvižený palec.Všichni mi to přáli a nebo nevěděli o co go....

Tancovali jsme dlouho a u toho jsme probírali všechno možný,až přišla ta nejhorší otázka pro nás oba.,,A co ty a kluci?"ulítlo mu z pusy.,,No....dvakrát nešťastně zamilovaná,a teď jsem do toho spadla znovu."přiznala jsem s hraným klidem,přestože kdyby mi položil dlaň na srdce,nadskakovala by.,,A co ty a  holky?"zeptala jsem se ho.,,No dlouhou dobu tu byla Tatum byla fakt úžasná přítelkyně,dokud se se mnou nerozešla.No a teď se mi taky někdo líbí,po 3měsících zase cítím lásku,sice neopětovanou ale cítím."řekl rozechvěle.Super je mu se líbí jiná.Co víc si přát,ale třeba bude hodně úkolů od zítra a ja budu mít toho tolik,že to bolet nebude.Kecy.

Nějak si nepamatuju jak jsme se dostali domů ale když jsme se probudila,tak  bylo už půl jedný.Otevřela jsem školní email a tam na mě vyskočil rozvrh hodin a ještě nějaký informace o mých písemkách.Vždy mi je poślou do emailu a budu je muset vyplnit.Učení začne až příští týden takže mám ještě volno.

Sešla jsem schody a tam byli kluci,a ještě jeden blonďák,ve kterém jsem okamžitě poznala Logana Paula.,,Tak co škola?"usmál se na mě Corbyn.,,Ale mám rozvrh a pak mám tento týden volno. Až příští."odpověděla jsem mu ještě s větším úsměvem.,,Přijdou,holky?"zeptala jsem se jich.,,Kay,přijde za půlhodiny"informoval mě Zach.,,Christina nepřijde,odletěla zpátky do NY"řekl smutně Corbean.,,Angie odjíždí večer  do Londýna takže taky ne."Angie je pryč furt.,,Gabbie přijde"věnoval mi povzbudivý usměv Jack.,,Ty si tady takže myslím že přijdeš"zasmál se Jonah a mě zahřálo u srdíčka.

O půlhodiny později fakt přišly Kay a Gabbie.Nechala jsem je s klukama,a ony že přijdou za chvíli.Zavolala jsem Ellie.A to jsme v češtině drbaly o zom úžasném albu a taky o mém vztahu nevztahu s Jonahem.Po hodině telefonátu který jsem zakončili povídáním o škole a srdceryvným loučení jsem hovor ukončila.A vrhla se na notebook protože mi přišel email ze školy o zájezdu do NY.Na to jsem třídní odpověděla že jedinný co budu platit je exkurze a tak ale ubytování a cestu si zaplatím sama.Hned na to jsem volala  Chickee.,,Ahoj"zvolala na mě nadšeně.,,Ahoj,hele můžu se tě zeptat na něco?"zeptala jsem se nervózně.,,Povídej",,No naše škola jede 1.-7.10 do NY jako zájezd a tak,tak mě napadlo abych nemusela platit takovou šlupku za jejich hotel tak jestli bych mohla být u tebe."rozpovídala jsem a v tu chvíli přišly i Kay a Gabbie.,,Jasně že můžeš,alespoň tu nebudu sama a mohla bys tu být potom jestě týden a pak poletím zase já do LA.",,Děkuju,to by bylo super.Už se těším ahoj"řekla jsem a začala se věnovat holkám.Učitelka mi napsala,že mě ráda uvidí a všechny exkurze budou stát 10k Kč což když se převede do dolarů je asi 250$,proto jsem okamžitě psala Willovi jestli můžu.Ten mi odpověděl že jo,alespoň uvidím spolužáky.Napsala jsem Ellie že s nimi pojedu do NY.Ta mi odpověděla že mamka jí to dovolila pod podmínkou ,že si polovinu +kapesný zaplatí z brigády.40000Kc to stálo celé takže 20k si platila sama,což nebylo pro ní tolik.Pak jsem s holkama začala rozebírat všechno možný.

Předvánoční dárek for you.

Move to LA ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat