~27.5.2019~
Den kdy jsem oslavila se Zachym 18 let což je v ČR plnoletost ,ale tady nemá snad žádný takový význam.A taky den kdy jsme se Já a Jonah rozhodli oznámit světu že jsme pár a pak i Kay se Zachym se rozhodli jejich vztah potvrdit.Jak jsme všichni předpovídali,dali se dohromady na silvestra.Kluci odjeli na jaře na koncerty po USA a my zůstaly doma a pak se vrátili těsně před našima narozeninama.Já a Jonah jsme přidali naší oblíbenou couple fotku jak se objímáme a on mi dává pusu do vlasů.A Kay a Zach si dali na stories nějaký potvrzení.
-v průběhu dnů-
Kluci potom zase odjeli na poslední tři koncerty a to znamenalo ,že se s nimi do léta neuvidím protože 10.6 odlétám do Čr na zkoušky
Na všech sociálních sítích jsem si vypla jakýkoliv upozornění.
-11.6-
Dostavila jsem se do školy do třídy mojí třídy.Hledala jsem dvě známé hlavy vedle sebe a však Ronnie seděla v druhý lavici u okna a Ellie zase u dveří v poslední lavici.Kolem Ellie byl hlouček třídních bárbín a sama vypadala jako jedna z nich.Už od března šlo s ní všechno z kopce.Když jsme telefonovaly byla věčně hnusná a nepříjemná.,,Ahoj!Ty už jsi tu odedneška jo?"zeptala se nadšeně Ronnie když mě viděla,okamžitě u toho vyskočila a objala.Neviděla jsem tu Emču s Natkou.,,Kde jsou Emča a Natka?"zeptala jsem se nechápavě.,,Asi ti to celé vysvětlím.V únoru Ellie přišla Ellie do školy jako vyměněná byla jako ty povýšený ****.A každou chvíli jsme se hádaly a a začala se Natce a Emče vysmívat že nikdy neuvidí wdw a jsou hnusný a že ty jí vezmeš do LA.A tak dále.Minulej měsíc s ní začal chodit Štěpán.A v dubnu Emma a Nat přestoupily do Prahy."vysvětlila mi situaci Ronnie.,,Mimochodem jsem ráda že jsi s Jonahem."řekla a objala mě.V tom k nám nakráčela Elina.,,Pac a pusu,Vicky.Přijedu na prázdniny do LA doufám že počítáš s tím že budu spát u tebe a doufám že mě představíš klukům.Mimochodem proč vůbec seš s tím hnusákem?Kdyť je o tři roky starší a vypadá jak koště,má alespoň peníze?"oznamovala mi a ptala se mě Eliška.To jsem nevydržela a dala jí facku.,,Jet do LA můžeš ale s ubytováním a představením kluků nepočítej.Nevím co se ti stalo že se z tebe stala kráva,ale u mě končíš"řekla jsem a obrátila jsem se na Ronnie.,,Cože si řekla?To nemůžeš!"vřískala.,,Ale ano můžu"řekla jsem a sledovala Verunku.Pak přišla učitelka a mě zadala písemku.,,Jak na mě reagují limelights?Páni hodně mě jich sleduje ale nevím jaký je obecný názor."řekla jsem když jsem viděla kolik lidí mě označilo a kolik mě začalo sledovat.,,Česko je velká podpora a ostatní docela taky hned zezačátku všichni říkali že jsi jen zlatokopka ale pak několik lidí napsalo názory na tebe a začali tě brát stejně jako Gabbie,Chickee a Kay."řekla mi.,,Vždycky se pár rejpalů najde a vždycky tam budou ale většina vám to přeje."vysvětlila mi.,,Díky Ronnie a nechceš po maturitě přijet do LA?",,Ne to je blbý"odmítla mě.,,Není a matura je za dlouho"řekla jsem.,,Ty si nedáš pokoj že?"řekla se smíchem.,, Nedám no"
ČTEŠ
Move to LA ✔️
Fiksi PenggemarSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...