11.

389 17 0
                                    

Osmá hodina večer se neúprosně blížila a Verča se od nás odpojila a šla za jejím nejlepším kamarádem Štěpánem který taky poslouchal kluky.A proto jsme potom s Ellie zůstaly sami.,,Je dobře že jsi si našla někoho jiného,a je super že Verča je skoro kopie mě, máš dobrý vkus na kamaradky"řekla jsem laškovně a šťouchla do ní.,,Je přesně jako ty až na to že ona má kluky ráda dlouho a jedinnej rozdíl je že je zrzka a je vysoká."řekla se smíchem.,,Už by jsme měly jít"připojila se k nám i Verunka a Štěpán do výtahu.,,Co je mezi nimi?"zeptala jsem se Ellie když jsme dole vystupovaly.,,Jsou jen "přátelé", ale každý vidí že Štěpán ji chce a ona jeho,ale oni jsou tupci." řekla Ellie šeptem.,,Aha",,Tak už jsme tu všichni,dnes už končíme takže jestli můžu poprosit paní Machová jestli je povedete na metro a já bych potřebovala něco probrat se slečnou Štukovou."řekla učitelka a angličtinářka přikývla s Ellie jsme se objaly a oni odešli.,,Takže tady máte harmonogram nesledujícího týdne a když by jste už něco navštívila tak mi to napište ať s vámi nepočítáme."řekla mi a já přikývla a ona odběhla za roh ulice kde nejspíš dohnala zbytek a ja si s deskami a kabelkou stopla taxík a nadiktovala z telefonu adresu bytu ,který se na dva týdny stane domovem.
Dojela jsem tam za dvacet minut a vešla do bytu.,,Ahoj"vylítla z kuchyně Chickee.,,No ahoj"řekla jsem jí s úsměvem.,,Za chvíli bude večeře."řekla mi.,,Dobře já se jdu kouknout na harmonogram na ten týden"řekla jsem a šla do obýváčku.,,Jo a já jeden večer nebudu doma.Jsem pozvaná na nějakou akci kde je vlastně ples od youtubu"řekla mi.,,Dobře,třeba budeme společnej večer pryč,alespoň nebude doma sama ani jedna"řekla jsem optimisticky.,,To by bylo super."řekla s úsměvem.Sedla jsem si do křesla a začala číst.
Úterý-Socha svobody+Brooklyn bridge,sraz v 10:00 u hotelu nebo 11:00 u Sochy Svobody,konec v 18:00 u hotelu nebo 17:00 u Brooklyn Bridge
Středa-Times Square sraz v 8:00 u hotelu nebo 8:30 u linky metra na times square konec v 13:30 u hotelu nebo v 13:00 na Times Square.Večer v 18:00 sraz u hotelu nebo 18:45 u ústředí Youtube.Konec individuální
Čtvrtek-Sraz v 8:30 u hotelu nebo v 9:00 u metropolitního muzea.Poté se půjdeme podívat na One World Trade Center.Konec okolo 19:00 u hotelu nebo v 18:30 u OWTC.
Pátek-Central Park(sraz v 10:15 tam nebo 9:30 u hotelu)+odpoledne příprava ples střední a vysoké školy hotelnické na Manhattanu.V 18;15 sraz u školy
Sobota-Lunapark sraz u hotelu v 8:30 u LunaParku v 9:15
Neděle-Rockfeller Center+balení,večer odjezd na letiště o půlnoci to letí.

,,Christie?Nemáš ten ples od youtubu?",,Jop je ve středu proč?"zeptala se a její hlava vykoukla z kuchyně.,,Protože tam jdeme taky."řekla jsem.,,Fakt?!To je super!"vykřikla a objala mě.,,A pak jdeme jestě v pátek na ples nějaký hotelový školy."řekla jsem jí.,,Tak to je fajn protože jsem chtěla jít natáčet video na yt."řekla s úsměvem.
Poté jsem vytáhla mobil a naťukala sms že budu jezdit rovnou na ta místa a nepůjdu s nimi do Central Parku.Učitelka mi na to odpověděla ,že to ví a že se na mě těší zítra

~středa odpoledne~
Na ten ples jsem si vybrala ty bílé šaty.Chickee mi z vlasů zapletla nějakou kytičku a zbytek vlasů jsme nechaly volně spadat k ramenům.Chickee měla jen rozpuštěné vlasy a tyto šaty

Obě jsme měly jen lehký make-up a linky s řasenkou plus Chickee měla rtěnku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obě jsme měly jen lehký make-up a linky s řasenkou plus Chickee měla rtěnku.
Poté jsme si zavolaly taxíka a Chickee mu řekla adresu.Na místo jsme přijely v 18:40 rozloučila jsem se s Chickee a čekala na ostatní.A jelikož jsem se nudila přehrabovala jsem se ve svém psaníčku.Kapesníčky ,mobil, peněženka, klíče.Mám vše.,,Á Victorie,už jsi tady"řekla překvapeně paní Machová.,,Ano jela jsem s kamarádkou která je tu taky."řekla jsem s úsměvem.Připojila jsem se k Ellie s Verčou.,,S kým jsi jela?"dychtila po odpovědi Ellie a Verča se zasmála.,,Ty jsi teď všude"řekla Verča a zasmála se.,,Viděla jsem Chickee instastories"oznámila.,,A ty Eliško,ty na ně koukáš málo jinak by jsi to věděla"řekla přísně Verča a pak jsme z toho chytly všechny výtlem.,,Počkat chces mi říct že tu je BeautyChickee?"zeptala se Ellie.,,Ano to ti chci říct."řekla jsem a až ted si prohlídla jejich outfity.Ellie měla ve vlasech květinový věneček a po kolena dlouhé květinové šaty.Verča měla zelené šaty které jí ladily jak k vlasům tak k očím a vlasy měla vyžehlené.,,Sluší vám to holky"pochválila jsem jim vzhled.,,Ale na tebe nemáme."řekla Ronnie.,,No jo mě vlastně připravovala Christina"řekla jsem tím snobským hlasem a pak se zase s holkama rozesmály.To bude záživnej večer.

Když jsem našla Chickee představila mě pár lidem a já pak Chickee představila holkám.Obě si s ní rozumněly a tak jsem je nechala a šla za Christininou kamarádkou Oliviou Harrisovou.,,Ahoj Liv"řekla jsem a tak jsme si dlouho povídaly.Než přišel nějaký její manažer aby šla na podium něco říct.Omluvila se a odešla za tím chlápkem.A já přemýšlela co o ní vím.Říká si Liv,její čerstvých dvacet a pracuje jako modelka.

,,Dobrý večer dámy a pánové.Jsem Liv Harris a požadali mě abych oznámila překvapení večera."řekla nadšeně a lidi ji začali povzbuzovat aby už to řekla.,,A to je kapela Why don't we a Mikolas Josef"řekla a odešla.A na podium se vyřítili kluci.Skoro polovina holek z mojí třídy tam sebou sekly.Tomu jsem se uchechtla.,,Ahoj.My jsme Why don't we a na rychlo jsme byli požádáni abychom tu zahráli.Doufáme,že se vám naše písně budou líbit."řekli a začaly se ozývat první zvuky Trust fund baby.Kluci hráli dvě hodiny a pak odešli a nastoupil Mikolas.Věděla jsem že budou muset na letiště ale věděla jsem že mě viděli.Daniel mi zamával a v okruhu dva metry ode mě asi 8 holek si vzdychlo a vypísklo.Domů jsme se s Chickee dostali o půlnoci.A moje třída odjela už o půl jedenácty.

Move to LA ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat