,,Kde jsi byla?"zeptali se nechápavě.,,Volala jsem kamarádce"řekla jsem.,,A jak se jmenuje?"zeptal se Daniel.,,Jmenuje se Ellie.Elizabeth."řekla jsem smutně.Tak moc mi chyběla a teď je pryč.Ne pryč jako pryč,ale "jen" přes tu velkou louži.Napadlo mě že bychom mohly telefonovat přes skype a tak by jsem jí mohla kluky představit.Kluci zkoušeli asi další dvě hodiny zatím co já odpovídala spolužákům na různý dotazy.Potom jsme si začali psát s Adamem.Nejhezčím klukem na škole,eh crush na něj měla každá holka chtě nechtě.Byl to fajn kluk.Pak jsem zase přeskočila na chat s Ellie a u toho si broukala si broukala spolu s klukama písničky.,,Hej Vicky už jdeme domů"šťouchl do mě Zach.,,Eh,díky "poděkovala jsem mu za tu službu že mě vzbudil.Když jsme jeli zpátky stavili jsme se v Chipotle pro obědovečeři protože už bylo půl pátý.Když jsme přijeli domů,sedli jsme si a hladově se do té mňamky pustili.Poté jsme si Já,Jonah,Daniel a Zach pustili 6.díl Harryho Pottera.Pak i 7.díl,milovala jsem Remuse s Tonksovou a ten přesun do doupěte.Bylo 10 hodin večer když jsme dokoukali Relikvii smrti I..,,Kluci nevadí když si přinesu notebook a skypeovaly s kamarádkou?Takový překvápko by bylo že by jste tam byli i vy,alespoň na chvíli,teda pokud souhlasíte" zeptala jsem se jich.,,Nevadí,rádi poznáme nějakou naší fanynku.A ještě když je až z Česka."odpověděl Zach.Zaběhla jsem pro noťas a začala volat Ellie.V Čr by mělo být okolo osmý ráno.Ellie je docela ranní ptáče.Opravdu mi to po chvíli vzala.,,Ahoj Viky."přivítala mě češtinou.A o vteřinu později se zasekla.Už zaregistrovala kluky.,,Ehm nechceš nás představit?"'odkašlala si nenápadně.,,Jasně,Jonahu,Danieli,Zachu to je Ellie moje nejlepší kamarádka přes louži,Ellie ty je znáš není co řešit."představila jsem jim ji ,samozdřejmě v angličtině.Kluci se jí ptali na různý otázky jako třeba odkdy je limelight,jakou má nejoblíbenější písničku a tak dále.....
Zezačátku Ellie moc nekomunikovala ale pak se rozpovídala.Asi po hodině kluci odešli spát.Potom co odešli Ellie zase přešla do češtiny.,,A co váš vztah s Jonahem? Nějak se posunul?"zeptala se.,,No měla jsem noční můra tak jsem u něj spala a pak ráno jsem mu dala pusu aby se probudil a on se fakt probudil.Doufám,že si jí nepamatuje."řekla jsem.,,Ale právě naopak,třeba by to mohlo dát věci do pohybu"řekla prostou pravdu Ellie.,,No jo ale co když mě nechce?"zeptala jsem se smutně.,,Tak je to to největší pako na světě."řekla povzbudivě.,,Asi máš pravdu ale co když mě nebude chtít,jsem o skoro 3roky mladší."řekla jsem plačtivě a v tom momentu se spustil pláč.,,Ehm jsi v pohodě? "ozval se hlas starostlivě.To už byl Corbyn blízko mě,Ellie mohly oči vypadnout.,,Není to kvůli naše nejstaršímu paku,že ne?" zeptal se provokativně.Zasmála jsem se a nanovo se rozbrečela.Ellie mi ukázala zdvižené palce,zamávala a ukončila spojení.Corbyn seděl nehnutě vedle mě a pak začal lechtat.,,C-Co-CoCo-r-rb-rby-rby-nneeeeee,pppprroosímmm do-ss-ttt."prosila jsem a po chvíli opravdu přestal.,,Už se jím netrap.Jonah,teď byl na tom blbě dej mu čas ať se pořádně poznáte a po čase možná dřív to někam dospěje"řekl mi jak kdybych byla u psychologa.,,Díky"odpověděla jsem mu a objala ho.Oba jsme poté vyšli schody a odebrali se do svých pokojů.
ČTEŠ
Move to LA ✔️
FanfictionSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...