14.

332 21 3
                                    

~pohled Vicky~
Asi tak ve dvě odpoledne jsme přijeli k vile.,,Ahoj já jsem Isla a tohle je Reese"ukázala vedle sebe blonďatá deseti letá holčička,hnědovlasá holčička až nápadně připomínala Zacha.,,Takže Jack a Zach,že jo?"typla jsem si.,,Jooo"odpověděly nastejno a odběhly.,,Já jsem Anna "představila se blondýnka skoro v mém věku.S nadhernýma modrýma očima.,,Já jsem Vicky,těší mě" řekla jsem.A ona mě objala.Hned jsem věděla,že si spolu budeme rozumět.Nakonec jsem všem sdělila verdikt doktora a všichni jásali.Dobře to je jak z pohádky.
Nakonec jsem celý den strávila s Gabbie,Chickee,Annou,Islou a Reese.Po obědě jednu z nejmladších napadl podle ní geniální nápad.,,Teď bychom se mohly malovat a upravit jako na nějakou akci."řekla nadšená svým nápadem Isla.,,Jak si to představuješ?"zajímala se Gabbie.,,Třeba se nějak rozdělíme a vždycky dvě budou upravovány a ostatní je budou upravovat."řekla Isla.,,To je super nápad a pujčíme si i nějaký šaty?"zeptala se Reese s pohledem ukotveným na mě,protože jsme byli u mě v pokoji.,,No jo moje šata vaše šatna"řekla jsem poraženecky.,,Takže kdo půjde první?"zeptala jsem se.,,To někdo z kluků vylosuje."řekla promyšleně Isla a začala čmárat na papírky jména a hodila je do prázdné ozdobné mističky a otevřela dveře.,,Jackiiieee!"zakřičela z plných plic.,,Ano?"přiběhl se zděšeným výrazem Jack.,,Vylosuješ prosím dva lístečky?"zeptala se s andělským výrazem Isla.Jack se na ní zamračila a podal jí dva vylosované lístečky.,,Díky",poděkovala a zavřela mu před nosem.,,Takže první jdou Anna a Reese."řekla Isla nadšeně.Postupně jsme se vystřídaly všechny.Každá jsme měly i slavnostnější oblečení.,,A takhle půjdeme na večeři"řekla nadšeně Reese.Která měla mojí sukni pripevňenou páskem a crop top který jí byl jako normální tričko.,,Joo" odpověděla Reese.

Bylo okolo šestý a tak jsme šlyhledat kluky abychom se domluvili na večeři.Velké překvapení bylo že už měli uvařeno a prostírali.Když si nás všimli zarazili se.,,Páni vám to sluší"řekl Jack a na všechny mrknul.Isla k němu došla a chtěl si jí vyzvednout a ona však řekla že ne aby si nezmačkala outfit.Měla Moje bílý ramínkový krajkový šaty co mi byly malé,na ramínkách jsme udělali uzlíky hned je měla jako šaty k lýtkům.,,Páni vy vaříte jo?"řekla jsem užasle.,,Něco jsme splácali dokupy"přiznal se smíchem Zach.Všichni jsme si posedali a začali jíst.
Po hodině jsem měla vše dojedené.,,Jestli mě omluvíte,musím zavolat kamarádce."řekla jsem a odešla.Pár lidí to po mě zoopakovalo.

,,Čauky,Ellie,nebudím tě že ne"zeptala jsem se hned.,,Jsou dvě ráno,ale máš štěstí že nespíme,spí tu totiž Verča.Nechceš volat přes skype?"zeptala se do telefonu Ellie.,,Jooo,už ti volám"řekla jsem a fakt začala volat přes skype na mobilu.Tam se na mě vynořily dva jednorožci.,,Čauky"řekla rozesmatá Ellie.,,No nazdar"řekla jsem se smíchem,jako bychom se nezdravily před chvílí.,,Co ti je/bylo?"zeptala se Verča.,,No měla jsem Meningokoka, svině jedna a teď už jsem zdravá jako rybička."osvětlila jsem.,,To je dobře a mám ti od mamky která to má od ředitelky,že musíš přiletět na poslední dva týdny školy,a budeš skládat pravý nefalšovaný zkoušky aby se fakt vědělo,že jsi to celé nedělala na internetu."řekla smutně.,,Tak alespoň se s vámi zase uvidím "řekla jsem to pozitivní.,,No to jo,a co teď vůbec děláš nebo si dělala celý den?" zeptala se zvědavě Verunka.,,Vlastně jsou tu dnes Isla,Anna a Reese,takže jsme si hrály a teď jsme všichni dovečeřili."řekla jsem.Jako by to slyšeli někdo zaklepal. ,,Dále"řekla jsem a otočila hlavu na dveře, z nich vykoukla hlava Reese.,,Zahraješ si se mnou jednu hru prosím"zaškemrala.Otočila jsem se na holky,ty mi kývli že nevadí a odpojily se.,,No jasně,broučku a jakou?"zeptala jsem se jí.,,Já ti zavážu oči a někam tě dovedu a pak se nech překvapit."řekla a já si řekla proč ne?Je to jen dítě,třeba do mě něco bude ladovat a já budu poznávat co to je.

Přikývla jsem a ona mi zavázala oči.Pomalu mě chytla za ruce a vedla mě pryč z pokoje.Zatáhla mě někam,netuším kam,kde jsem slyšela par hlasů.Pak vše utichlo a já nevěděla co čekat,ale to co přišlo,jsem opravdu nečekala.

Hahaha,budete si muset počkat😂😂😋💞

Move to LA ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat