Letělo to hrozně rychle a ve vile se usadila i Ronnie.
Dnes slavila Chickee 23 narozeniny.Byla to soukromá oslava,kde byli jen ti nejbližší.Byli jsme na zahradě kde jsme si u srolu různě povídali neno se někdo občas schodil do bazénu nikdo však nečekal co přijde.Corbyn si odkašlal a stoupl si před Chickee.,,Miluju tě a víc to snad ani nejde, v květnu jsme slavili 6let a já se jen utvrdil v tom že jsi milá,chytrá,zábavná,krásná holka a chtěl bych s tebou strávit zbytek života.Zestarnout s tebou a říkat našim vnoučatům jací jsme byli když jsme my byli mladí.A proto se tě ptám vezmeš si mě?"dopověděl a já brečela jako želva,Chickee na tom byla podobně.,,A a ano"vykoktala ze sebe a Corbean jí nasadil prstýnek.Ona ho objala a políbila.Právě začala jejich další společná cesta.
Chickee jsme se vším pomáhali ale i tak se ta svatba uskutečnila až v květnu roku 2023.Svatba probíhala u kluků na zahradě což bylo něco úžasnýho.Já,Gabbie,Ashley a Ronnie jsme byli družičky.Liv a Jordan byli svědci.A tak se začalo.První z domu vyšel Corbyn se svojí matkou.Za nimi vyšli otec Corbyna a mamka od Christiny.Všichni se usadili na místa a vyšli Liv a Jordan.Pak jsme první šly my družičky v doprovodu svých partnerů.A nakonec po pár minutách vyšla se svým otcem i Chickee.,,Tážu se vás pane ženichu Corbyne Mathew Bessone, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomnou slečnou Christinou Marii Harrisovou?"zeptal se Corbyna oddávající.,,Ano"řekl své ano Corbyn. ,,Tážu se vás slečno Christino Marie Harrisová, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomným panem Corbynem Matthewem Bessonen?"zeptal se i jí oddávající.,, Ano"odpověděla trochu nervózně Chickee.Teď jim Liv přinesla prstýnky a Corbyn si vzal prstýnek pro Chickee a nasadil jí ho, to samé zopakovala i Chickee.,,Tímto vás prohlašuju za novomanžele.Můžete políbit nevěstu"vyzval je oddávající a Corbyn na nic nečekal a políbil jí.Potom šli všichni k jedný paní podepsat papíry a officiálně byli novomanželé.Všude okolo pobíhal fotograf a vše dokumentoval.Potom jsme utvořili uličku kde jsme házeli rýži a lístky růží.A oni nastoupili do auta kterè je odvezlo na letiště.Společně s družičkama jsme jim naplánovali líbánky v Karibiku, snad jedinná destinace kde Corbyn nebyl.
31.12.2023
Všichni jsme napjatě očekávali Nový Rok,zbývalo posledních pět minut když Jonah odešel někam nahoru.Vrátil se po třech minutách.,,Dobře tohle je to největší klišé co jsem kdy dělal.Když jsem tě spatřil poprvé v těch tvých melounových šatech,myslel jsem že jsi děcko,děcko který ztratilo mámu.Ale ty jsi se ukázala jako skoro dospělá a i drzá a náladová holka s kterou sdílím tolik společných věcí.Jsi krásná a na tom vašem plese jsi tak zářila a já si bez tebe nedokázal představit život.Jsi pro mě vším a nechci tě ztratit.Když jsem se tě zeptal kde se vidíš za pět let bál jsem se tvojí odpovědi,ale nakonec jsem zjistil že máme podobnou a to mě v tom jen podpořilo a proto se tě ptám vezmeš si mě?Pochopím to když řekneš ne,jsi jestě mladá"řekl když začali zvonit půlnoc.,,Ano,vezmu si tě"řekla jsem celá ubrečená a on mi nasadil prstýnek který byl z růžovýho zlata a byl ve tvaru korunky.Pak začali všichni tleskat protože kdo by netleskal.Chickee která u toho brečela jako dvě želvy to potom schazovala na hormony z nadcházejícího porodu.Termín měla mít někdy začátkem února.Zvláštní bylo,že si nenechali říct pohlaví a ani neplánovali jména.Ale kdo by to řešil když se právě zasnoubil,že?No asi já.
ČTEŠ
Move to LA ✔️
Fiksi PenggemarSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...