9.

368 19 2
                                    

Ačkoliv jsem se v noci probouzela asi ve tři ráno jsem usla na dobro a probudila jsem se až v jednu(ano,netuším jak to dělám),respektivě mě někdo vzbudil.Ehm ehm byl jsem vyslán,abych probudil princeznu která na dva týdny odlétá a nikdo z nás netuší jak to bude přežívat když nebude vařit."řekl Zach s hlasem jak nějakej uchýl a zároveň ten uvaděč v pohádkách.,,Králové této říše,si přejí aby jste neodkladně přišla dolů,už definitvně oblečená."řekl znovu tím hlasem a šel pryč.A tak jsem poslechla a oblékla se v čem poletím a zkulturnila se v zrcadle a koupelně.

A tak jsem poslechla a oblékla se v čem poletím a zkulturnila se v zrcadle a koupelně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem sešla dolů byli tam skoro všichni.Kluci,Kay,Gabbie,Angie,Will.A všude byli balónky.Kluci měli korunky na hlavě a stejně i holky.,,Anne jsem tu abych se rozloučil,za chvíli mi to letí do Londýna."řekl a objal mě.,,Hlavně nezlob a drž se dál od problémů.A hlavně si to v NY užij"řekl mi v objetí.,,Užiju,ahoj"řekla jsem mu a on poté odjel.,,Takže tady máte madam korunku."řekl Zach a nasadil mi korunku.,,Ty jsi dnešní šašek nebo co "zeptala jsem se ho a on s úsměvem přikývl.,,Tak v tom případě,kdo je můj a Kayin král?" zeptala jsem se jich.,,Můj král je Corbyn"řekla Kay.,,A takže má drahá,co chcete dneska dělat.Můžeme tu být s těma lamama.Nebo jít ke mě a koukat na nějaký film?Co vy na to."zeptal se jako pravý gentleman.,,Beru film,vaše Výsosti.Ale vybírám ho já."řekla jsem a vyplázla na něj jazyk.,,Jak si přejete,princezno. "řekl a šli jsme k němu.Já už se uvelebila v jejo posteli a on na mě málem skočil nakonec jsem vybrala All boys i loved before.Byl to skvělej film,ale bylo docela trapný na to koukat s člověkem kterýho máte rádi víc.Přitom jsem já usla.,,Proč je tak roztomilá když spí." slyšela jsem ale nevnímala.,,Kdy jí to chceš říct?"zeptal se někoho druhý hlas.,,Nevím,jestli mě chce."řekl zase první hlas v kterém jsem poznala Jonaha.,,To musíš zjistit sám"Daniel hraje na obě strany,musím z něj potom vypáčit koho chce.Pak bylo ticho a já otevřela oči.,,Kolik je hodin?"zeptala jsem se,,Deset za chvíli musíme jet.V jednu to letí a měla bys tam být alespoň hodinu před odletem."poučoval Daniel.,,Takže teď se běž upravit a pak bude závěrečná večeře a v jedenáct pojedem na letistě"řekl Daniel a odešli dolů,já zamířila do koupelny.Tam jsem se upravila a sešla za ostatními.Tam už bylo prostřeno a u stolu seděli všichni s připraveným jídlem.Sedla jsem si na volné místo v čele a začaly jsme jíst.Když jsme všichni dojedly holky to všechno odnesly a když jsem jim chtěla pomoct přikovaly mě na místw že to je můj večer a pak přinesly dort.Byl jahodový.,,Děkuju je nádherný"řekla jsem a dort se rozkrájel.,,Byl výborný."řekla jsem ale když jsme se podívali na hodiny bylo za deset jedenáct.,,Kdo všechno jede?"zeptala jsem se.,,Vlastně,jsme se dohodli,že pojede jen Jonah."řekl Daniel.
,,Skupinový objetí"zakřičel Jack,když viděl že Gabbie má co dělat aby nebrečela.Všichni jsme se tedy objali,,Měli by jste jet ať to stihneš včas"řekl jemně Corbyn.Vyběhla jsem do pokoje pro kufr a šla si obout baleríny(na obrázku jejího outfitu.),,Tak Ahoj za dva tydny s Chickee."řekla jsem a vyšla do chladné noci.Dala jsem kufr do kufru a šaty do zádu a sedla si vedle Jonaha.
Po čtyřiceti minutách jsme dojeli na letiště.,,Dobrý den kde najdeme letadlo Atlantic Records?"zeptal se Jonah a ta ženská za počítačem na nás koukala jak na blázny a proto jsem vytáhla ten papír kterými dali kluci.Ona ho proběhla očima a přikývla.,,Barbaro,pojď sem prosím.Máš tu tu cestující,která letí s vámi do NY."zakřičela na letušku.,,Á těší mě,jsem Barbara a budu během letu vaše letuška."představila se mi.,,Prosím dostavte se do letadla do třičvrtě hodiny."řekla a jestě mi vysvětlila kde je letadlo.Vzala mi tam i kufr.S Jonahem jsme si v automatu koupili kafe a šli si sednout.Já jsem se o něj opřela a vypila kafe a usnula.,,Za chvilku tam máš být."řekl hlas u mého ucha.,,Za kolik?"zeptala jsem se rozespale.,,Asi za pět minut."řekl a já vyskocila na nohy.,,Tak si to hlavně užij a vrať se nám v celku "řekl mi a už odcházel.Já jsem se taky otočila a šla k letadlu když si mě někdo otočil a políbil.Byl to Jonah.,,Tak ahoj"řekl a odběhl.Šla jsem malatná k letadlu kde už mě vyhlížela Barbara.Jste tu akorát budeme startovat" řekla a zatáhla mě do letadla.Tam už seděl Matoma.A spal proto jsem se posadila nadruhou stranu přes uličku a taky usnula.

Šťastný Novy Rok!💕

Move to LA ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat