O týden později jsem fakt byla v zápřahu ani jsem nemohla myslet na nic a však všichni mi pomáhali,ale co se týkalo fakt hotelnictví,mi nemohl pomoct nikdo.
A však čas utíkal rychle a já se držela na dvojkách a kávě.Další věc kterou máme s Jonahem společnou.Daniel měl věčný narážky na mou nenápadnost a tak na to přišel i Zach a po chvíli i Jack.Ale naštěstí bylo 28.9. a ve škole těm co jedou do NY dali volno na přípravu.Jako by jim nestačila sobota a čtvrt neděle.No ale i já vyrazila na nákupy.Protože mi bylo řečeno ať si vezmu alespoň jeden společenský oblek/šaty.,,Chlapci,střihněte si kdo se mnou pojede nakupovat."řekla jsem a tím pádem vypadl Zach.První vypadl Daniel takže postupoval na další kolo.První kolo vyhrál Corbyn takže je se Zachem pobaveně pozoroval.Další kolo vyhrál Jack a pak už ani jeden nemohl vyhrát a já docela pospíchala.,,Jedete oba,jedem"řekla jsem a šla si nazout boty.Oba se po chvilce připojili a nevypadali překvapivě otrávení.Až když jsme byli u auta a Daniel mě velkoryse pustil sednout dopředu k Jonahovi jsem pochopila tu chybu teď bude mít narážky.,,A kam to bude?"zeptal se jako správný řidič Jonah.,,Do nějakýho obchoďáku kde seženem nějaký společenský šaty."řekla jsem mu a vyjel.Asi po patnácti minutách jsem zajeli do garáží a vyjeli po eskalátorech.,,Já bych si to prošla všechno"řekla jsem jim když se na mě otočili s tím kam první.No abych pravdu řekla noc moc jsem si nekoupila jen dvoje tepláky,pyžamo a troje letní šaty.,,Půjdeme se někam najíst?"zeptala jsem se jich .,,Jo nahoře je restaurace."řekl Jonah a vedl nás,všichni jsme si dali hamburger a pokračovali,už jsem to nechtěla nějak prodlužovat a tak jsme šli rovnou do obchodu se společenskými šaty.,,Tak chlapci.Tady to bude nadlouho."řekla jsem a za námi se objevila asi 25letá slečna,která kluky usadila na gaučík u šatny a sama se mě ujala a všechny šaty které mi mohly být a líbili se mi tak jsme dávaly na druhý gaučík,když jich bylo asi deset tak jsme řekli že se určitě nějaké dvoje najdou.Zkoušela jsem je a vsichni tři mi říkali názory.,,Páni"vypadlo z Daniela.,,Vypadáš skvěle"dodal Jonah a slečna si něco zapsala do sešítku.
,,Proč ti všechno tak sluší?"zeptal se Joanh a Daniel jen přikyvoval.,,Tyto se nehodí moc na nějaké akce jako spíš na běžný den"řekla a zase si zapsala něco do sešitu.
ČTEŠ
Move to LA ✔️
FanficSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...