Někdo mi opatrně rozvázal šátek z očí a já před sebou uviděla Jonaha, který měl pořád zavázané oči.Všude kolem byli kluci a holky a před námi stál Zach s Annou. Pochopila jsem co chtějí udělat. Takhle si hraje každé malé dítě když uslyší o svatbě svých rodičů.Takhle jsem to ale nechtěla.Nechtěla jsem přiznávat svý city k němu,když je tady okolo dalších deset lidí a proto jsem udělala to co mi v tu chvíli přišlo naprosto geniální,utekla jsem.
Prostě jsem nevnímala nikoho kdo za mnou jakkoliv volal ,naštěstí jsem na sobě měla už baleríny a mobil v kapse šatů.Když jsem seběhla pod kopec,vytáhla jsem rychle mobil a zavolala Liv. Bydlela v LA a tak nebyl problém jí kontaktovat jak telefonicky tak přes messenger. ,,Ano?Tady Olivia Harrisová"ozvalo se mi po minutě zvonění.,,Ahoj, Liv.To jsem já Victoria Štuková,potkali jsme se na tom plese od Youtubu." připomněla jsem jí.,,,Ahoj.Něco se stalo,že mi najednou voláš?" zeptala se zděšeně. ,,No vlastně jo....mohla bychu tebe dneska zůstat?"zeptala jsem se roztřeseně. ,,Jasně do smsky ti pošlu adresu" řekla nic nechápajíc. Cink Cink. Adresu jsem zadala do gps a vydala se tam. Cesta mi zabrala přes dvacet minut. Byl to malý domeček těsně před Beverly Hills. Zazvonila jsem a ona mi okamžitě otevřela. ,,Tak co se stalo?" zeptala se mě jemně,když jsme seděly na gauči. ,,Víš jak jsem ti říkala že mám ráda Jonaha?Kluci i holky to věděli a teď uspořádali svatbu.Ale já nechtěla takhle veřejně přiznávat city a ještě když tam byli všichni ostatní."řekla jsem s osamnělými slzami na tváři. ,,Chtěla jsi aby to bylo spontání,chápu to, ale co kdyby to samý cítil i on a dali by jste se dohromady?"řekla jemně. ,,To mi vůbec nedošlo"přiznala jsem tiše jako myška a v duchu se fackovala jak to že mi to nedošlo, třeba jsme teď mohli být spolu.Dobře teď jsem dostala záchvat pláče. Liv mě zavedla do neobydleného pokoje a já si lehla do postele a brečela samozdřejmě,že jsem usnula
-Pohled Liv-
Jenom co jsem odešla zase dolů jsem si vzala mobil a vytočila Chickee. ,,Ano?"zeptala se do telefonu roztřeseně. Z pozadí jsem slyšela hlasy jak hysterčí,že to tu ještě pořádně nezná a mohla by se ztratit. ,,Asi by vás zajímalo, že je u mě a brečí tu"řekla jsem smutně. Úplně jsem viděla jak si oddechla. ,,Co vím já od tebe tak ona jeho a on jí má rád,a ona tomu pořád nevěří......napadlo mě co kdyby přišel sem jen Jonah a vyříkali si to spolu? Já stejně musim do agentury,takže bych nechala klíč pod rohožkou,ale ať přijde dýl, teď je vyčerpaná určitě spí."řekla jsem tiše aby mě nemohla slyšet kdyby nespala.,,Dobře, díky Liv za info.Nějak to vymyslím aby to Jonah nevěděl že tam je."řekla zamyšleně.,,Dobře.Tak klíč je pod rohožkou a ať přijde třeba v deset"řekla jsem.,,Dobře než k tobě dojde taky chvíli potrvá.A měj se a děkuju, Ahoj"řekla a zavěsila.Podívala jsem se na hodiny bylo půl devatý.Napsala jsem vzkaz Elizabeth a vyšla vstříc nočnímu focení zimních outfitů.
-pohled Vicky-
Probudila jsem se a bylo asi za deset deset,vstala jsem a šla dolů do kuchyně kde ležel vzkaz od Liv,že má noční focení zimních outfitů.Že nejspíš přijde až k ránu.V tom se ozval chrastění zámku,kdo to může být když ne Liv.Opatrně jsem popadla pánvičku v odkapávači a šla pomalu ke dveřím,ten kdo otevřel,jsem fakt nečekala.Když mě uviděl trochu se lekl a pak mu asi došlo že to jsem já a rychle ke mě přiběhl.Čekala jsem cokoliv obejmutí,seřvání prostě cokoliv.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
Ale on mě políbil.Jeho rty se dotkly těch mých a mě připadalo jako by do sebe zapadly jako puzzle.Byl to nádherný pocit kterému jsem se okamžitě poddala. Když nám došel vzduch odtáhli jsme se od sebe,,To už mi nedělej,takhle mě děsit"řekl udýchaně.Já jsem však jen stála neschopná slova a koukala na něj.,,Ani nevíš jak dlouho jsem tohle chtěl udělat."řekl potichu že jsem ho skoro neslyšela.,,Zopakuj to"řekla jsem roztřeseně.,,Že jsem tohle chtěl udělat dávno"řekl nahlas a já si uvědomila,že nesním,že mi to opravdu říká.
,,Proč?"vypadlo ze mě jedinný slovo.Pohled jsem upřela na něj a vypadalo to že sbírá odvahu.,,Vypadá,že ti to stále nedochází....takže ti to řeknu zkráceně.Už na letišti jsi mě okouzlila,to byl začátek,pak jsme zjistili kolik společných zálib máme a jak si rozumíme.Začal jsem tě mít rád hodně moc.Svěřil sem se Danielovi který s Chickee pykli pykle.A abych se přiznal ten sen co se ti údajně zdál v letadle nebyl sen,ale skutečnost."řekl a jeho hlas slábl a slábl.,,Mám tě tak moc rád a když jsi byla nemocná a v nemocnici myslel jsem že to nepřežiju."vysypal ze sebe a čekal na mojí reakci.Netuším kde se to ve mě vzalo ale samu sebe jsem překvapila co jsem řekla.,,Abych se taky přiznala,měla jsem to úplně stejně.A teď jak byla nebyla ta svatba,tak ráda bych se nechala oddat.Ale ne říkat city před všemi v místnosti."přiznala jsem.Jonah sklopil pohled.,,Mám tě ráda"řekla jsem a uděla krok k němu.Zaklonila jsem hlavu a dala mu pusu.Hned na to zareagoval a pokračovalo to v líbání.,,Takže jsme spolu?"zeptala jsem se když jsmr se odtáhli.,,Jestli chceš"zeptal se s nadějí v hlase.,,Ano chci"odpověděla mu a on mě objal a zatočil se mnou.,,Co tu zůstat?A vrátit se až zítra nějak je napálit?"napadlo ho.,,Souhlas,takhle nás dávat dohromady je od nich podlost."řekla jsem a zavolala Liv.,,Ano?"ozvala se hned.,,Liv můžu si pujčit nootebook ?"zeptala jsem se jí do telefonu.,,Jasně je u mě v pokoji a vem si k jídlu co chceš"řekla a típla to.,,Jdu pro jídlo a ty jdi pro notebook"řekl Jonah.A oba se rozešli pryč.
Oba jsme lehli do postele a pustili si Kissing Booth.Dalo mi to velkou práci ho na to přemluvit ale jak vidíte dala jsem to.Než jsme film pustili si mě majetnicky přitáhl k sobě a objal.,,Ani nevíš kolikrát jsem o tomhle snila"řekla tiše a opřela si hlavu o jeho rameno.Pustil se film a mě se v půlce filmu už zavíraly samovolně oči.,,Dobrou noc,zlato"zašeptal mi do ucha ale to už jsem byla na cestě na duhu k jednorožcům.Taková menší otázka na závěr?Chtěly by jste Epilog(+1 rok od poslední kapitoly) +2.epilog(+10let?),nebo prostě jen jeden epilog?A doporučuju se podívat na Kissing booth je to bomba.
ČTEŠ
Move to LA ✔️
أدب الهواةSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...