V sedm ráno jsme přistáli v NY.Docela jsem teď litovala Chickee že pro mě musela jet.Rozloučila jsem se s Matomou, se kterým jsem poslední dvě hodiny mluvila,teda hlavně vyzvídala o The Vamps.A Barbara mi podala kufr.Šla jsem do přeplněné haly a hledala Chickee po půl hodině jsem jí našla.,,Nazdar"řekla a objala mě.Vzala si dva vaky se šatama a jeden mi nechala.,,Takže co chceš dělat v NY jako první?",,Odložit si u tebe věci a spát?"řekla jsem a ona přikývla.Nasedly jsme na metro a jely asi dvě zastávky pak jsme vystoupily a chvíli šly pěšky a tahaly u toho kufr a šaty.
,,Tady bydlím,zapamatuj si tu adresu"řekla Chickee a ukázala na ceduli.Radši jsem si jí vyfotila, známe se. Potom mi ukázala jeden pokoj s postelí a menší skříní kde jsem si rovnou pověsila šaty a na všechno ostatní kašlala, jen jsem vyhrabala pyžamo a lehla si,tížilo mě však jen to jestli ten polibek byl realita a nebo jen ten krásný sen co se mi zdál v letadle.Těžko říct.Asi se mi jen vysmívá moje podvědomí,že tohle se v životě nestane.A s tímhle jsem usnula.Zdálo se mi že chodím se Zachem a jsem s ním šťastná.Zapomněla jsem u toho na Jonaha a pak se to stalo byli jsme v místnosti jen já a Jonah a on mi to řekl.Že ke mně něco cítí a já ho odmítla s tím,že svou šanci měl a jsem šťastná se Zachem.
Probudila jsem s menším výkřikem a celá zpocená.Co se mi to sakra zdálo?!To se nestane!Zach má Kay a jsou šťastný a já mám Jonaha u kterýho si nejsem jistá jak jsme na tom,to vše mi proběhlo v hlavě během půl minuty než přiletěla Chickee, co se mi stalo.Sedla si ke mě na postel a čekala jestli ze mě něco vypadne.Nakonec jsem jí řekla o tom snu v letadle a o tom snu teď.,,Ann to fakt nevím,ale až se vrátíš tak si můžete s Jonahem promluvit."řekla a zase mě objala.,,Možná tak když začne on."řekla jsem,nikdy jsem nebyla na to vyznávání citů první.,,Neboj se ,to nějak dopadne."uklidňovala mě.,,Dobře tak já jdu ještě spát.A večer se můžeme jít někam projít."navrhla jsem.,,To jo na večer půjde do Central Parku je tam nádherně hlavně ráno a v podvečer" řekla Chickee a odešla.Já jsem si zase lehla a odplula do říše snů.
-Pohled Chickee-
Jen co Beth usnula jsem klukům volala přes skype. ,,Čauky.Kluci,musíme je už dát dohromady.Zdál se jí špatnej sen.A trápilo jí to a mě je jí líto.A nevíte jestli se na tom letišti něco stalo mezi ní a Jonahem jako třeba polibek?Není si jistá jestli se jí to jen zdálo v letadle nebo jestli je to skutečnost"vysypala jsem ze sebe.Když jsem viděla,že chybí Jack a Jonah,,Ahoj. A Jonah říkal že jí políbil takhle naschvál aby si to nepamatovala a očividně pamatuje.Ale on si stále myslí že jí na ně nezáleží a to rozhodně musíme protože už nás nikoho to nebaví jak jsou blbí."řekl Daniel.,,Třeba až přijedete z NY tak to na ně nějak narafičíme a bude to."napadlo Corbyna,jak já ho miluju.,,A kde je vůbec Jonah,že s váma není."zeptala jsem se jich.,,Šel za Loganem spolu s Jackem"odpověděl mi Daniel.,,To je dobře a až přijedu tak něco vymyslíme jak je dát dohromady,oba se jen trápí i když nemusí."řekla jsem.
-Pohled Vicky-
Vzbudila jsem se a převlékla z pyžama vzala jsem si
ČTEŠ
Move to LA ✔️
FanfictionSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...