17

6.8K 377 36
                                    

İçinde bulunduğum durumu tek bir kelimeyle gayet güzel anlatabilirdim. Kaos.

Okuldaki kızların neredeyse tamamı tribünlere toplanmıştık. Zıplayan, bağıran, dans eden bir sürü kişi vardı. Ve ben hepsinin arasında kalmıştım.

Işıl bile çığlıklar atıyordu.

Anlamadığım şey, sadece futbol antrenmanı izliyorduk bu kadar heyecana gerek var mıydı?

Fakat, sahaya şöyle bir göz atarsak sanırım heyecanlanmaya yol açan erkekler vardı.

"Işıl, başlıyacağım şimdi senin direğine he!" bu çıkışımı Işıl duymamıştı bile.

"Yardım edin!" nefes alamıyorum neredeyse. "Gerizekalılar sürüsü, defolun artık!"

"Ölüyorum!"
"Hayatımın bu kadar kısa sürmesi çok kötü!"
"Işıl, bacına kayayım!"
"Help me! "

Kendi kendime ardı ardına kurduğum cümleleri duyan olmamıştı. Pes ederek sahaya çevirdim gözlerimi. Hepsi yakışıklı çocuklardı cidden. Öylece izlerken bakışlarım bir çocuğun gülüşüne takıldı. Gülümseyişi gerçekten çok güzeldi.

Antrenman bitene, bizde kalkana kadar gözlerim hep o çocuğa takıldı. Olay hemen büyümesin, ne aşık olmuştum ne de hoşlanmıştım. Sadece dikkatimi çekmişti, bu kadar.

Eve girer girmez kendimi odama attım. Ev yine sessizdi, her zamanki gibi. Babam, bir şirkette güvenlik görevlisiydi. Geceye kadar güvenlikten o sorumluydu, sonra yeribe başka biri geçiyordu. Şirketten buraya dönüş yolu uzun olduğu için bir hayli geç geliyordu eve.

Annem ise, Ankara'da yeni eşiyle oturuyordu. Vekaletimi almasını istememiştim, tanımadığım bir adamla aynı evde yaşamak istemiyordum. Ve babamı yalnız bırakamazdım.

O sırada telefonum titredi.

054** : ne güzel maç izledin öyle

Belen: yavsak

Belen : orada olduğuna göre

Belen : futbol takımından birisin değil mi

054**: kim demiş

Belen : Evet kesin öylesin YA

Belen : bu sefer yandın sen

Ama küçük bir sorun vardı, güzel gülümseyen çocuk ve sarı kafalı bir çocuk dışında oyuncuları pek hatırlamıyordum. Yüzlerini pek görememiştim. Fakat, hatırladığım iki çocuğa oyuncuların tamamını sorabilirdim.

Belen : çok güzel plan yaptım bu sefer ciddi ciddi bittin

054** : takımdakilerin isimlerini ve soyisimlerini öğrenirsin ancak

054** : benim kim olduğumu nasıl anlıyacaksın

Belen : eee sen dememiş miydin

Belen : beni farkedersen karşına çıkarım diye

Belen : ismini öğrenerek farketmiş oluyorum

054** : gayet mantıklı

054** : bu kadar erken olmasını beklemiyordum

054** : ben o zaman takımdakileri bir örgütliyeyim

054** : ha sanada kolay gelsin bu arada Belenciğim

Belen : İT SENİ

054** : üzgünüm smxnsövnwösm

Belen : gülme

054** : sustum

Belen : gülüyorsun dimi

054** : yo

Belen : of ulan çocuk

054** : of ulan Belen

054** : daha ne kadar aşık olabilirim sana

.
.
.
Ölmedim hayır

İlham gelmiyor xmslcmamcne

beni farketmen lazım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin