19

6.7K 368 14
                                    

Her zaman ki gibi bahçede oturmuş insanları gözlemliyordum. Yani erkekleri.

Yanlış anlaşılmasın, bilinmeyen insanın gözünden ve saçından yola çıkarak tüm erkeklerin gözlerine ve saçlarına bakıyordum. Bazıları ile göz göze gelmiştik ve bu utanç vericiydi.

Ayrıca güzel gülümseyen çocuğuda görmüştüm. Sert yüz hatları vardı. Aslında o anonim olabilirdi, içimdeki şüphelerden biri buydu. Ama çocuk bayağı yakışıklıydı yani, bana aşık olması değil bakması bile imkansızdı. O yüzden şüphelerim uzun süre ayakta duramıyordu.

"Belen! Naber?" Sedat bir anda yanımda belirmişti. Hafifçe irkildim, gerizekalı çocuk ödümü patlatmıştı.

" iyiyim, senden naber?" birazdan telefonum titreyecekti. Adım gibi emindim.

" Ben de iyiyim, çıkışta takılalım mı biraz?"

"Yok, işlerim var benim." işlerim yoktu.

" Peki, yarın?" bu çocuk ağır salaktı herhalde.

" Bilemiyorum. Yarın konuşuruz." o sırada telefonum titreyince gülme isteğimi bastırmak zorunda kaldım.

"Sedat, ben bir arkadaşımla konuşacağım. Bana müsaade."

Sedat, gözlerimin içine baktı. "Niye sürekli beni itiyorsun kendinden?"

Yüzümdeki ifadeyi bozmamak için büyük bir efor sarfettim. " Bunu anladıysan, neden yaklaşmaya devam ediyorsun?"

" Dikkatimi çekiyorsun, sana yakın olmak istiyorum." cevabı dişlerimi sıkmama neden oldu.

" Bana yakın olamayacaksın, tamam mı?" nefesimi dışarı doğru üfledim. " İyi ve uzak bir arkadaş olmaya çalış lütfen. Şimdi, hoşçakal. "

Cevabını duymadan sınıfa doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde sırama oturdum ve telefonu çıkardım.

054** : şerefsiz damladı yine yanına

054**: deli oluyorum ya (13.47)

Belen : deli oluyorsun demek (13.55)

Belen : ben de deli oluyorum

054** : dur biraz

054** : kötü anlamda ama değil mi

054** : değil mi

Belen : bilmem öyle mi

054** : Belen

Belen : noldu elin ayağın titredi bakıyorum

Belen : neresine iyi anlamda deli olayım onun

Belen : hamsi suratlı

054** : hamsi suratlı mı msöcmaşfmwöcme

054** : elim ayağım da titredi cidden

054** : bak zaten senle konuşurken kalbim arkasına bağlıyor motoru

054** : böyle şakalar yapma lütfen

Belen : çok sinsisin

Belen : ah seni bir bulsam

054** : ah beni bir bulsan

.
.
.

YA ÇOK ANİME İZLİYORUM BU ARALAR WATTPADE GİRMİYORUM

İLHAMDA GELMİYO

NEYSE YAPICAZ ARTIK BİR ŞEYLER

Yine de okuduğunuz için size çok minnettarım :)


beni farketmen lazım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin