2

312 29 16
                                    

Her acının son buluşu yeni bir başlangıça gebe kalmaktır. Yeni bir başlangıç ise gelecek olan acılara kucak açmaktır.


Size tavsiye vermek isteyen birileri olur her zaman bu hayatta. Siz ise o tavsiyeleri alacak, dinleyecek ve uygulayacak kadar kapasiteye muhakkak sahipsinizdir. Eğer ki değilseniz? Ya yorgunsunuz ya da umursamaz.

Yüzünüz de küçükte olsa tebessüm ettirebilen birileri varsa etrafınız da, onlara sımsıkı sarılın. Belki ileride ki hayatınızda çok büyük, değerli ve önemli bir yeri olacaktır? 

Kim bilir? Kimse bilemez.

Sizi siz yapan şeylerden sakın vazgeçmeyin! Onlar olmadan kendiniz olamazsınız. Dış etkenlere karşı kendinize savunma mekanizması oluşturun. Bu etken ne çok sert olsun ne de yumuşak. Ne siz zarar görün ne de karşınızda ki sizin yüzünüzden zarar görsün. O zaman kendinize sizi güldürecek tonlarca insan bulabilirsiniz. 

İnsanların içine işleyecek sözler, şarkılar, resimler ve aklınıza gelebilecek herhangi bir şey çıkar bir an da karşımıza. 'Vay be!' dersiniz mesela? Ne güzel söylemiş.

Oturur düşünürsünüz... 

Kimimiz bir göz yaşı daha akıtır güzel gözlerinden kimimiz cebinde ki çakmağın yerin de olup olmadığını kontrol eder.

Herkes okur, etkilenir belki de kendisi bir şey karalar. Neden biliyor musunuz? Buna ihtiyacı vardır çünkü.

Ne gidene 'Dur!' diyemeyecek kadar gururlu olun ne de 'Seni seviyorum...' diyebilecek kadar cesaretli. 

Gurur insanı öldürürken, cesaret insanı süründürür.

Unutmayın! Önemli olan hissetmek.
Hissedin ve hissettirin.

Lacivert SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin