21

27 8 0
                                    

Kırıldık, en olmayacak yerimizden.

Sanki şu zamana kadar yaşadığım her şey 'ileride daha kötü şeyler yaşayacaksın şimdi kalk ayağa' diye avaz avaz bağırıyor.

Ben ağladım.

Ben öyle bir ağladım ki...
İçinde bir dünya olan içim yıkıldı. Toplayamadım.

Ağlayarak uykuya daldığım gecelerde ayağa kalkmak için dua ederken tekrar tekrar düşmeme ağladım.

Gözyaşlarım saçlarımın ucuna takılıp kururken ben saçlarımda olan kırıklara 'Bana ne kadar da çok benzedin' diyerek ağladım.

Ben öyle çok ağladım ki...

Gözyaşlarımı ne silmeye ne de durdurmaya güç bulamadım.

Ben, gecenin dördünde balkonda çamaşır asarken kırgınlıklarımın, kırıklarımın, boşluklarımın yara bere içinde yaşamaya devam etmeye çalışmasına ağladım.

Sabahın köründe kalkıp sol yanımın bomboş olduğunu iliklerime kadar hissedince ağladım.

Ben yok olan her şeye öyle çok ağladım ki...

Kırıklarım nefesimi kursağıma dizerken ben çok güzel ağladım.

Birleşip beni öldürdüğünüz yerden tek başıma ayağa kalkarken bir de tek başıma oluşuma ağladım.

Ben ağladım.

Beni bir tek ben anladım.
Ağlaya ağlaya kendimi anlayışıma, küstüm. Kendim dahi olsa kimseye küs kalamayışıma ağladım.

Gözlerimin acısını tepeden tırnağa hissederken kimsenin görmeyişine ağladım.

Kimse benim neyim olduğunu merak etmezken, bütün yaralarım ile, herkese merhem olmaya çalışmama ağladım.

Yüzümde ufak bir tebessüm oluşturan şeylerin içimi derbeder edişine ağladım.

                              ♤♤♤

Bazı şeyler çok canıma dokunuyor. Hayır. Kanıma değil, canıma.
Kanıma dokunsa sinirlenir, zarar veririm. Canıma dokunduğu için kırılıp, üzülüyorum.

Bir miktar kırıldıklarımız bizi düşünüyor mudur?

Bir varmış, hep yokmuş.
Ne zaman onun var olduğunu düşünsem, uzaklara doğru, gitmek için yol bulmuş.

Bir kere kalmak için niyet etse, değil gitmek, başka bir tarafa bakmak bile istemeyecek.
Gitmek için gelen birine de kal denilmez.

İçin gide gide 'Git,' denir. 'Gideceksen, bir daha gelme.' Denir. 'Beni yeterince mahvettin zaten, o yüzden, git.' Denir.





Hep var olduğunu düşündüğümüz kişilere ithafen...

Lacivert SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin