@BadGirl2134 Senin için...
İki kelime insanların hayatını ya kaydıran ya da baştan yaratan iki kelime...
Ben bu iki kelimenin hissettirdiği yükü taşıyamayacak kadar küçüldüm, ufaldım.
Kaldıramıyorum.
Yoruldum ulan. Harbi harbi yoruldum.
Sizin ağzınızdan çıkan kelimeler benim ruhumu zelzeleye uğratıyor.
Sizin paçavra gibi kullandığınız, ağzınıza sakız ettiğiniz o iki kelime benim canımdan can alıyor.
Sizin için hiç bir anlamı olmayan, öylesine söylenmiş o iki kelime var ya benim için geleceğime yol gösteriyor.
Bundandır ki bu iki kelimeyi ağzımdan çıkarken duyamazsınız.
Göçük altında kalmış yüreğim o iki kelimenin yarattığı fırtınaya göğüs gerebilecek kadar dik değil, yarım kalmış. Yamulmuş.
Bükülmüş.
Bırakın bu işleri o iki kelime canınızı yakmaktan başka bir işe yaramayacak.
Merak ediyorsunuzdur, belki de biliyorsunuzdur.
'Ne iki kelimeymiş be!' diyeniniz de vardır büyük ihtimalle. Haklısınız.
Bu iki kelime dilimden dökülüp kalbime akarken ne yapacağını bilemeyen bir ben bırakıyor ortalığa.
Kalakalıyorum...
Siz siz olun iki kelimeye tav olmayın. Bırakın, o iki kelime size yol göstersin hayatınıza ışık tutsun.
'Nasıl ışık tutacak ki? En çok o iki kelime yüzünden kırıldık.'
Biliyorum. Siz de bilin. Un ufak parçalara ayrıldığınız yerden; acılarınız, öfkeleriniz, gözyaşlarınız, tüm umutlarınız elin de fener ile dışarı çıkmak için bu kadar dağılmanızı bekliyordu.
Hazırlıksız yakalandınız sadece.
Buna dayanarak söylüyorum ki; yere düştüğünüz zaman kalkmak için tek ihtiyacınız , hiç kimseye ihtiyaç duymayışınız.
Kendinizi bir yere bağlı olarak görmek istiyorsanız geleceğinize bağlanın. Eminim ki bir avuç insana bağlanmaktan daha iyidir.
Konuşmaya nasıl devam edeceğime bile karar veremiyor oluşum, bu iki kelimenin uzun bir yola ait oluşundan.
Neyse, belki içiniz de bu iki kelimeyi hak ettiği kişiye söyleyenler vardır.
Benim gibi.
Elif, güzel kardeşim, kilometrelerin yok oluşunu beraber izlediğim güzelliğim.
Seni seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lacivert Sevdim
PoetryLacivert Sevdim burda yazdığım ilk cümlelerden oluşuyor. İlk kitabım ve göründüğü üzere acemilik akıyor her yerinden. Lütfen ilk bölüm hoşunuza gitmese bile diğer bölümlere bir şans verin. Eminim ki kalemimin geliştiğini göreceksiniz. Bir miktar kır...