Bonushoofdstuk (tussen H20 en H21 in)

1.6K 61 35
                                    

WAARSCHUWING: ZEER SEKSUEEL GETINT HOOFDSTUK. LEZEN OP EIGEN RISICO!


Een half uur later, toen Nicole al weer vast sliep, zag Thijmen zijn telefoonscherm oplichtten.

Ik weet dat je nog wakker bent. Kom naar het zwembad.
Menno 01.08

Thijmen keek om naar Nicole en twijfelde even, maar besloot toch op te staan. Hij trok een joggingsbroek en shirt aan en liep op blote voeten de trappen af, waarna hij zich richting de tuin begaf.
Op het moment dat hij de schuifdeur krakend open schoof, keek Menno, die al bij het zwembad stond, op.
'Je bent gekomen,' zei hij zacht, terwijl Thijmen naar hem toe liep.
'Ja,' antwoordde Thijmen schor. 'Gaat het?'
Menno keek hem glazig aan en Thijmen mompelde iets over het foldertje, waarna hij Menno zag verstijven.
'Hé,' Thijmen pakte Menno bij zijn elleboog. 'Zo bedoelde ik het niet. Ik dacht gewoon dat je er over wilde praten.'
'Nee, ik uhm,' Menno keek weg en ademde diep in. 'Ik kan niet slapen.'
'Omdat?' vroeg Thijmen, een klein beetje geïrriteerd - haalde Menno hem hierom uit bed?
Menno kuchte en keek omlaag. Thijmen, die zijn blik volgde, zag hoe strak zijn broek stond en besefte dat hij een stijve had.
'Euhm oké,' mompelde Thijmen met een rood hoofd.
'Ik kan wel blíjven rukken,' zei Menno hees. 'Maar ik krijg je niet uit mijn hoofd.'
Thijmen werd rood en deed zwaar ademend een stap achteruit. Dat was wel een heel plotse confession.
Toen het stil bleef, keek Thijmen voorzichtig op, waarna hij Menno's zwarte ogen vond. Hij lachte zijn scheve lachje.
'Sorry, laat maar,' hij wilde een stap achteruit doen maar Thijmen greep zijn pols en trok hem zo dicht naar zich toe, dat hij zijn geslachtsdeel tegen zijn buik - Menno was iets groter - voelde. Thijmen ademde scherp in en liet Menno los, waarna hij aarzelend en met neergeslagen ogen vroeg of Menno verliefd op hem was.
'Ja,' antwoordde Menno direct, waarna hij aarzelend zijn hand langs Thijmens gezicht liet glijden. Ze keken elkaar met flitsende ogen aan, alvorens Menno zijn lippen op die van Thijmen drukte.
Thijmen greep Menno's heupen vast en liet zich door Menno op de grond leggen, waarna hij zijn handen onder Menno's shirt liet glijden en deze vervolgens uittrok.
Menno kreunde zijn naam, toen Thijmens lippen naar zijn nek gleden en even verstijfde Thijmen, wat was hij in godsnaam aan het doen?
Hij werd echter afgeleid door Menno, die met hete, ruwe vingers onder zijn shirt gleed en kort langs zijn tepels streelde. Thijmens lichaam schokte en hij keek Menno met grote ogen aan.
'Gevoelig?' grijnsde Menno, terwijl hij Thijmens shirt ruw uittrok.
Thijmen liet zijn hoofd sidderend op de grond zakken, toen Menno's lippen zijn tepels verkenden en greep zijn heupen vast toen hij plotseling zachtjes zoog.
Thijmen gromde en rolde hen ruw om, terwijl hij Menno hardhandig zoende. Hij zocht Menno's handen en drukte zijn polsen boven zijn hoofd, alvorens hij hun vingers verstrengelde en aarzelend zijn heupen een paar keer kantelde. Menno kreunde onder hem en bewoog onrustig terwijl Thijmen het tempo opvoerde.
'Als je nu niet stopt, dan kom ik,' gromde Menno, nadat hij zijn lippen van die van Thijmen had losgetrokken.
Thijmen stopte plots met bewegen en kwam overeind, waarna hij hijgend toekeek hoe Menno ook overeind kwam.
Menno's zwarte haren zaten door de war en zijn ogen stonden verwilderd, vol lust.
'Ik dacht dat je dat wilde,' mompelde Thijmen hees.
'Wat?' vroeg Menno onthutst.
'Van je stijve afkomen,' antwoordde Thijmen met een rood hoofd. Zijn handen trilden en hij had er moeite mee om op zijn benen te blijven staan.
'Je bent zo godvergeten sexy,' gromde Menno, met lage stem, terwijl hij een stap naar hem toe nam en aan Thijmens broek begon te trekken.
Thijmen lachte zacht en hielp hem, waarna hij nog enkel in zijn boxer stond en Menno uitdagend aankeek.
Menno's ademhaling ging steeds sneller en hij bleef Thijmen aankijken terwijl hij zijn duimen achter zijn broek haakte en deze - samen met zijn boxer - uittrok. Plots stond hij in zijn volle glorie voor Thijmen, met zijn handen los langs zijn zij hangend en een vreemde blik in zijn ogen.
'Ik ga zwemmen,' zei hij plots, waarna hij direct een aanloopje nam en het zwembad in dook.
Thijmen aarzelde even, maar trok zijn eigen boxer ook uit en dook hem achterna.
Toen hij hem eenmaal bereikt had - Menno was in de uiterste hoek van het zwembad en stond daar op het smalle randje onderwater - keek Menno naar hem op.
'Sorry,' mompelde hij hees. 'Ik vond het wel héél confronterend.' Hij sloeg zijn ogen neer en Thijmen aarzelde even, alvorens hij zijn hand langs Menno's kaak legde. Direct reageerde Menno, door vragend op te kijken.
'Ik had niet verwacht dat je me terug zou zoenen,' zei Menno snel, terwijl hij Thijmen doordringend aankeek.
Thijmen slikte en keek weg van de zwarte ogen van Menno. Want inderdaad, wat was hij in godsnaam aan het doen? Was hij verliefd op Menno? Hij voelde zich zeker weten tot hem aangetrokken - zijn geslachtsdeel klopte pijnlijk -, maar verliefd zijn was weer een heel ander verhaal.
Menno zei zacht zijn naam en Thijmen keek hem met prikkende ogen aan. Hij had geen idee waarom, maar had ineens de neiging om te huilen. Menno, die dat zag, pakte zijn hand onder water vast en keek hem met medeleven aan.
'Sorry,' mompelde hij zacht.
'Waarvoor?' vroeg Thijmen lachend - maar nog steeds met een brok in zijn keel.
'Dat ik je dit aan doe, je hebt Nicole en...' hij schudde zijn hoofd moedeloos. 'Je bent niet verliefd op me.'
Thijmen aarzelde even, liet zijn blik een paar keek heen en weer glijden tussen zijn mond en ogen en zoende hem vervolgens. Want hij mocht dan niet verliefd op hem zijn, méér wilde hij zeker.
Nicole was prima in bed, daar lag het niet aan. Maar Menno maakte iets in hem los, liet zijn hart sneller slaan terwijl hij hem plaagde. Hij was onweerstaanbaar.

Ze zoenden, beroerden elkaars lichaam en drukten hun hete huiden tegen elkaar aan. Toen Menno zijn handen traag naar beneden liet glijden, duwde Thijmen hem weg.
'Niet hier,' fluisterde hij, terwijl hij zich van Menno losmaakte en met krachtige slagen naar de trap zwom, waar hij wachtte tot Menno vluchtig achter hem aan kwam.
Nog geen meter op het droge, zoende Menno hem vlug opnieuw, niet in staat langer te wachten.
Zijn geslachtsdeel stond fier vooruit en Thijmen voelde hem tegen zijn buik drukken, toen Menno hem op de grond legde en bovenop hem kwam liggen. Terwijl Menno zijn nek en tepels opnieuw met zijn mond beroerde kronkelde Thijmen van genot op de koude grasvloer.
Menno lachte hees toen Thijmen schokkerig omhoog kwam op het moment dat Menno zijn geslachtsdeel vastpakte.
Hij ademde snel en keek met verlangen in zijn ogen naar Thijmen, terwijl hij traag en uitdagend op en neer begon te bewegen. Thijmen had het gevoel dat zijn wereld ontplofte, terwijl hij toekeek hoe Menno - zijn lichaam glinsterde van het water - zich voorover boog en verder ging met zijn mond.
Kreunend gooide Thijmen zijn hoofd achterover, terwijl hij het hoofd van Menno vastgreep en schokkend klaarkwam.
Menno kwam hijgend en met een rood hoofd overeind, waarna hij Thijmen zoende - de zoutige smaak veraste Thijmen niet - en hees 'jouw beurt' mompelde.

Lees vooral door: er staat inmiddels nog een bonushoofdstuk op :)

Miljardair (BxB)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu