Herschrijven + tweede einde

1.2K 34 43
                                    

Lieve lezers,

Sommige van jullie zullen al weten dat deze uitleg er aan zat te komen. Ofwel doordat ik het privé met jullie gedeeld heb, of doordat jullie net de update in mijn andere boek Op het eerste gezicht hebben gelezen. 

Hoe dan ook, ik wil even iets mededelen.
Ik ga dit boek, en wordt nog niet al te enthousiast, herschrijven en een tweede einde geven. 
Het herschrijven is omdat ik zelf niet tevreden ben over de loop van het verhaal en ik wil tevreden zijn met mijn werk. 
Het tweede einde is omdat er veel mensen zijn die Menno liever langer in het verhaal hadden gehad. LET OP: dit houdt niet direct in dat ze een relatie krijgen en er een super happy ending komt. Ik heb dit nog niet besloten en ga daar verder ook niets over zeggen. 

Normaal gesproken ben ik niet zo van het aanpassen aan mijn lezers, aangezien ik vind dat mijn werk mijn werk is en dat als lezers niet tevreden zijn over de verhaallijn, ze pech hebben. 
Máár, ik ben zelf ook niet volledig tevreden over het einde. Dat wil zeggen, ik ben super tevreden over het einde, maar er knaagt ook iets aan me. Alsof het verhaal nog meer te vertellen heeft. 
En ik luister áltijd naar mezelf, wat mijn gevoel over een verhaal betreft. 
Destijds voelde het definitief en goed om het te laten eindigen. Maar het broeit nog steeds en ik heb niet het gevoel dat Thijmen en Menno afgeronde personages zijn.

Goed dat was weer een heel verhaal, maar ik wil er nog even bijzeggen dat jullie absoluut niet op nieuwe updates hoeven gaan wachten, aangezien het waarschijnlijk nog één of twee jaar duurt voor ik aan dit hele plan toekom. 

XQ

Miljardair (BxB)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu