5- The Truth...

315 10 0
                                    

Shawn'dan

Kapının sesiyle elimdeki içkiyi masaya koydum. Kapıyı açtım ve Charlie'yi içeri aldım. Hızlıca "Hemen anlat, kendine zarar vereceğini düşünüyorum." Ne? "N-na-sıl kendine z-zarar verebi-lir ki?" Kekelemiştim ve bunu neredeyse hiç yapmazdım. "Shawn baya intihar edebileceğini düşünüyorum işte. Anlat!"

~

Olayı doğru bir şekilde Charlie'ye anlattım. O da bana yardım edeceğini söyleyip gitti.

Charlie'den

Holland'ın evine döndüm. Adını seslendim ve çok sakin bir tonda "Odamdayım." dedi. Gidince yatağına oturmuş "Stephan King Hayvan Mezarlığı" okuyordu. Konuşmama izin vermeden "Shawn'ı affedeceğim. Dediği gibi herkes ikinci bir şansı hakeder, ha?" dedi. İnanamıyordum. Bu kız kendine en ufak bir şey yapana acı çektiren insandı. Nasıl bu kadar kolay affedebilir ki? "İntikam falan mı alacaksın?" Olumsuz anlamda kafasını salladı. "Sadece onsuz yaşayamayacağımı anladım. Onu bu kadar çok sevmesem belki." dedi. "Lauren ona azdırıcı vermiş, bu yüzd-" eliyle dur işareti yaptı ve "Kitap okuyorum Charlie. Bilirsin kitap okurken uzun süre konuşmayı veya rahatsız edilmeyi sevmem." dedi ve gülümseyip kapıyı işaret etti.

Çıktım, ama ne olacağını bilmiyordum. Bir şeyden eminsem o da Holland'ın canının Shawn'dan daha çok yanacağıydı. Çünkü Holland bu iki senelik beraberliklerinde tartışır ya da kavga ederlerse Shawn'ın canını yakar ama sonra Shawn çok ufak bir şey yapıp Holland'ın canına 1000 kat daha fazla yakardı. Holland'ın zayıf noktası Shawn'dı ve Shawn bunu gayet iyi biliyordu. Eğer işler ciddileşirse -ki çok ciddileşecek- Shawn'da Holland'ın canını yakmaya başlayacaktı. Gerek şarkılarla, gerek güzel günleri hatırlatarak, gerek dokunuşlarıyla...

Holland çok güçlü görünür ama çok da duygusaldır. Duygusal anlamda zarar veremezse fiziksel anlamda ya kendine ya çevresine zarar verir.

Shawn'la bu olaydan kat kat küçük bir olaydan dolayı ayrıldıklarında antidepresan ilaçlar kullanmıştı. Durumu kötüydü.

Şu anki gibi...

Üzgünüm... / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin